וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוסיפו עוקב: 5 חשבונות אינסטגרם שיעזרו לכם לשדרג את הבית

מחפשים השראה? טיפים שימושיים לניקיון או לעיצוב?הנה 5 חשבונות אינסטגרם ישראליים ששווה להוסיף להם עוקב כי הם מלאים בהשראה, טיפים שימושיים ומציאות שוות לבית

אחרי מי אתם עוקבים באינסטגרם ולמה? מה אתם מחפשים שם כשאתם גוללים בפיד האינסופי ומדפדפים עוד סטורי ועוד אחד? אצלנו התשובה די ברורה: אנחנו מחפשות השראה, רעיונות, מציאות (וטראש, אבל זה סתם לנשמה).

הנה 5 חשבונות אינסטגרם ישראליים ששווה להוסיף להם עוקב כי הם מלאים בהשראה, טיפים שימושיים ומציאות שוות לבית:

Adi Segal סגלית | המציאות הכי שוות במרקטפלייס

עדי סגל היא מעצבת פנים עם אסתטיקה מובהקת שנוטה לסקנדינבי ולכתמתם. היא גם חוטאת ב-DIY מזמן לזמן עם סרטוני reels קצביים ולרוב פשוטים יחסית לביצוע. אבל הספציאליטה האמיתי שלה הוא ציד מציאות שוות במיוחד במרקטפלייס - זירת מכירות היד2 של פייסבוק. כמעט בכל יום סגלית מעלה לסטוריז שלה מבזק "קול המרקטפלייס" עם הקרם דה לה קרם של המציאות שכוללות בעיקר פריטי ריהוט ותאורה מיוחדים, וינטג'יים או של מותגים סקנדינביים מבוקשים. ראיתם משהו שאהבתם? תזדרזו ו"זרקו על המוכר ביט", כמו שסגלית אומרת, אחרת מישהו אחר יגנוב לכם את זה מתחת לאף.

המעצבות | השראה ועיצוב מחוץ לקופסא

לוסי ויקנין וליטל רוזנשטיין הן "המעצבות" הן חברות, הן שותפות למשרד עיצוב והרבה פעמים הן אפילו מתלבשות אותו הדבר (לא בכוונה). הפרוייקטים שלהן תמיד מפתיעים ומאתגרים והן אוהבות לחשוב מחוץ לקופסא ולעצב חללים בלתי צפויים - למשל: דירת 35 מ"ר בשינקין למשפחה של 5 נפשות. או דירה שכל כולה מעוצבת בלבן.

נעמה אתדגי | שדרוגי איקאה והרבה צבע

נעמה אתדגי היא מעצבת פנים ישראלית שבעברה עבדה באיקאה, ומשום כך היא אוצר בלום של ידע ומידע שימושי בכל מה שקשור למוצרי החברה. בחשבון שלה אפשר למצוא לא מעט פוסטים וסרטונים עם טיפים לקראת הסייל של איקאה, שדרוג רהיטים של איקאה והפיכתם לייחודיים וגם המלצת על מה כדאי ולא כדאי לרכוש שם. הסגנון שלה אקלקטי ועתיר בצבעוניות משמחת. חוץ מזה יש גם תוכן שלא קשור לאיקאה, כמו איך לבחור אמנות לקיר ולהתאים אותה לעיצוב ועוד.

החברה שיודעת (נירית שנידמן) | לייפסטייל במובן הרחב

נירית שנידמן היא "החברה שיודעת" יוצרת תוכן בכל תחומי הלייפסטייל והתרבות. עם רקע בעיצוב אופנה, משיכה לעיצוב פנים וסקרנות שלא יודעת שובע לכל מה שחדש, טרנדי ומעניין, היא מייצרת שטף בלתי פוסק של תוכן בתחומי עיצוב פנים, הום סטיילינג, לייפסטייל ואופנה. היא מתייחסת לאירועים, חידושים ומגמות מזוויות מעניינות והתוכן אצלה נע על סקאלה רחבה ביותר, החל מדימוי גוף ועד לעיצוב מתחלף של תצוגת פריטי הנוי על המדף במטבח שלה (הסרטונים החביבים עלינו, באופן אישי).

Marmor house | טיפים לסדר, ארגון וניקיון הבית

אן סגל מציעה בפיד שלה שלל טיפים לניקיון, כביסה וארגון הבית. עם המלצות על חומרי ניקיון וגם עם חומרים טבעיים. הכל ארוז בסרטונים קלילים ומהירים עם הסברים, קישורים ומוזיקה כיפית שתגרום לכם לחשוב שאולי אתם בכל זאת מסוג האנשים שצריכים להחזיק בבית 3 סוגים של ספוגיות ניקוי. בכל אופן, הצפייה לחלוטין מעלה את המוטיבציה לנקות את הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully