וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הבית הכי יקר בעולם אתם בטוח מכירים, אבל במקום השני הפתעה

משפחת המלוכה הבריטית שולטת ביד רמה גם ברשימת הבתים היקרים בעולם עם ארמון באקינגהם בצמרת, אבל תופתעו לגלות מי נושף בעורפה ואיפה ממוקם הבית המטורף שלו - הכירו את 5 הבתים הכי יקרים בעולם

1. ארמון באקינגהם, לונדון | 1 מיליארד דולר

ארמון באקינגהם. ShutterStock
775 חדרים. ארמון באקינגהאם בלונדון/ShutterStock

משפחת המלוכה הבריטית מחזיקה גם בכתר הנדל"ני של הבעלות על הבית היקר ביותר בעולם - ארמון באקינגהם ששוויו נאמד בכמיליארד דולר. טכנית, הבעלות על הארמון שייכת לכתר, ולא פרסונלית למלך צ'ארלס, אבל כפי שכל צופה בסדרה של נטפליקס יודע הכתר והשליט חד הם. ארמון באקינגהם מונה 775 חדרים, 188 חדרי סגל, 52 חדרים מלכותיים וחדרי אורחים, 92 משרדים ו-19 חדרי אירוח מלכותיים ומפוארים שמיועדים לאירועים מיוחדים. מה שמעניק לו תואר נוסף - הבית עם הכי הרבה חדרים בעולם.

2. אנטיליה, מומבאי | 1-2 מיליארד דולר

אנטיליה - ביתו של איש העסקים ההודי מעשירי העולם מוקש אמבני במומבאי. ShutterStock
אולי זה לא נראה ככה, אבל הוא ישרוד גם רעידת אדמה בעוצמה 8 בסולם ריכטר. אנטיליה, מומבאי/ShutterStock

מוקש אמבני - האיש הכי עשיר בהודו ואחד מעשירי העולם יזם את בניית הבית העצום הזה שנמצא בגבעות קמבאלה במומבאי ושוויו המוערך נע בין 1-2 מיליארד דולר (תלוי את מי שואלים, ומתי). עם שטח בנוי של למעלה מ-37 אלף מ"ר, הבניין שמכונה "אנטיליה" מתנשא לגובה רב במיוחד, הודות לתקרות בגובה כפול בכל אחת מ-27 הקומות שלו. 6 מתוכן, אגב, מוקדשות לאוסף המכוניות של אמבני שכולל גם מרצדס מייבאך. המבנה תוכנן על ידי משרד האדריכלים Perkins and Will משיקגו ואת פרוייקט הבנייה שלו ניהלה חברת Leighton Holdings האוסטרלית. אנטיליה תוכננה כך שהיא יכולה לשרוד על פי הדיווחים גם רעידת אדמה בעוצמה של 8 בסולם ריכטר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

3. וילה לאופולדה, הריביירה הצרפתית | 500 מיליון אירו

לאורך שנות קיומה היו לווילה לה לאופולדה שבריביירה הצרפתית כמה וכמה בעלים מוכרים, אבל הפרק הכי מפורסם בהיסטוריה שלה היה כנראה כאשר שימשה כסט צילומים לסרטו של אלפרד היצ'קוק To Catch a Thief. עד 2008 הווילה היתה בבעלותה של הפילנטרופית לילי ספרא שירשה אותה לאחר מות בעלה, הבנקאי העשיר אדמונד ספרא. ספרא לא היתה נלהבת למכור את הנכס העצום, אך ב-2008 נעתרה להצעה בסך 500 מיליון אירו מטעמו של אוליגרך רוסי בשם מיכאיל פרוקורוב. הנכס יושב על שטח של למעלה מ-200 דונם וכולל חממת צמחים עצומה, בריכת שחייה ופול האוס, מטבח חוץ, מנחת מסוקים פרטי וביתן לאורחים.

4. Villa Les Cèdres הריביירה הצרפתית | 410 מיליון דולר

וילה לה סדרה שלחופי הזהב של הריביירה הצרפתית היא ארמון הראוי למלך של ממש - לא מפתיע בהתחשב בעובדה שהיא תוכננה ונבנתה במקור עבור מלך בלגיה אי שם בשנת 1830. הבית ששטחו קרוב ל-1,700 מ"ר כולל 14 חדרי שינה, בריכת שחייה אולימפית, ספרייה ענקית עם 3,000 ספרי בוטניקה, אגם מלאכותי עם חבצלות מים ענקיות, פסל ברונזה של האלה אתנה, חדר נשפים עם נברשת מפוארת ענקית, אורווה ל-30 סוסים, סלונים מפוארים בשפע, יצירות אמנות מהמאה ה-19 על הקירות ועוד. שוויו של הבית מוערך ב-410 מיליון דולר ובעליו הוא איש העסקים האיטלקי דווידה קמפרי מילאנו (כן, זה מהקמפרי).

5. Four Fairfield Pond, סגפונק, ניו יורק | 248 מיליון דולר

האחוזה הזאת שבצפון מדינת ניו יורק נמצאת בבעלותו של המיליארדר היהודי-אמריקני איירה רנרט. שטח האחוזה הוא 255 דונם ויש לה אפילו תחנת כוח משלה לאספקת חשמל. בנוסף, יש בה גם 29 חדרי שינה, 39 חדרי רחצה והיא מושלמת עבור חובבי ספורט שיוכלו ליהנות ממגרש כדורסל, אולם באולינג, מגרשי סקווש, טניס ושלוש בריכות שחייה. שוויה של האחוזה נאמד בטיפ-טיפה פחות מרבע מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully