וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של דנידין: כמה עולה לגור בבית הבלתי נראה הזה?

בית בארכיטקטורה יוצאת דופן בהרי הדולומיטים באיטליה מציע לכם את האפשרות להיעלם על אמת, עם קירות מראה שמשקפים את הסביבה וגורמים לבית להיטמע לתוך הנוף מבלי שניתן יהיה להבחין בו. צפו בתמונות

בית מראות בלתי נראה בבלזאנו איטליה. Airbnb, אתר רשמי
אם אתם הולכים להזמין לכאן פיצה, אל תשכחו להסביר לשליח איך למצוא את הבית. בית מראות בלתי נראה בדולומיטים/אתר רשמי, Airbnb
בית מראות בלתי נראה בבלזאנו איטליה. Airbnb, אתר רשמי
235$ ללילה כדי לישון בבית בלתי נראה עם בריכה/אתר רשמי, Airbnb

הייתם רוצים לגור בבית קטן שיודע להסוות את עצמו בסביבה בצורה מושלמת עד שהוא הופך בלתי נראה לעין האנושית? לאתר הבינלאומי להשכרת נכסים - Airbnb - עלה לאחרונה נכס חדש ומאוד יוצא דופן. מדובר בבית קטן שנמצא מחוץ לעיר בולזאנו באיטליה, באזור הרי הדולומיטים - והוא מצופה מבחוץ בקירות מראה שמשקפים את הסביבה, ובכך הופכים את הבית למעשה לבלתי נראה.

המראות שמכסות את חלקו החיצוני של הבית משקפות את הנוף המרהיב של הרי הדולומיטים והרבה טבע ירוק, כמו גם את הגינה המטופחת שבה שיחים, פרחים, בוסתן עצי פרי, בריכה תכולה ומיטות שיזוף. וכך, עוברי אורח שמביטים לעבר הבית, למעשה יתקשו מאוד לראות אותו, ויראו רק את תמונת הנוף שסביבם משתקפת אליהם בחזרה. רק תחשבו איזה סטוריז מטורפים אפשר לצלם פה לאינסטגרם.

הבית מוצע להשכרה באתר Airbnb תמורת 235$ ללילה, מה שאומר שהשהות בו ממש לא יקרה. למעשה הנכס כולל שני מבנים סמוכים זה לזה, שהקירות החיצוניים בחלקם האחורי מכוסים מלמטה עד למעלה במראות ענקיות. בצד השני של המבנים יש דלת זכוכית שדווקא מאפשרת להביט הישר לתוכם.

בית מראות בלתי נראה בבלזאנו איטליה. Airbnb, אתר רשמי
המראות זה לא הפיצ'ר האדריכלי היחיד פה. מבט צדי על המבנה המיוחד/אתר רשמי, Airbnb
בית מראות בלתי נראה בבלזאנו איטליה. Airbnb, אתר רשמי
וככה זה נראה מבפנים. בית מראות בדולומיטים/אתר רשמי, Airbnb

הבית הראשון הוא קטן למדי ושטחו 42 מ"ר בלבד ויש בו חדר שינה אחד שבו מיטה זוגית, חדר רחצה, סלון, מטבח וספה נפתחת למיטה. המבנה השני דומה לראשון בשטחו ובגודלו, וגם הוא זמין להשכרה, כך שאם אתם רוצים לנפוש בו בהרכב קצת יותר רחב ניתן להזמין את שתי היחידות. קחו בחשבון שבריכת השחייה היפה בחצר פעילה רק בחודשי הקיץ החמים.

לא רואים מבחוץ, אבל איך זה נראה מבפנים?

פנים הבתים הבלתי נראים מעוצב בסגנון מודרני ובהיר עם הרבה שימוש באלון מולבן ובצבע הלבן, שהולמים היטב את אווירת הרוגע והשלווה שאנשים מחפשים בחופשות במקומות מרוחקים ומוקפים בטבע. אולם, במידע אודות הנכס מציינים הבעלים שישנן מסעדות סושי ופיצריות בסביבה שעושות משלוחים אליו, אם כי בהתחשב בעובדה שהוא בלתי נראה, כדאי לחשוב מראש איך להסביר לשליח למצוא את הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully