וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק באמריקה: לאיש הזה יש בחצר בריכה ענקית בצורת אקדח

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 11:58

ללואיס מינרדי מפלורידה יש דעות מוצקות על הזכות לנשיאת נשק - הוא קיבל את השאט גאן הראשון שלו כשהיה בחטיבת הביניים ומאז הוא לגמרי בעניין. כל כך בעניין שהוא בנה בחצר בריכה בצורת אקדח. מה השכנים שלו חושבים על זה?

ברוכים הבאים לארצות הברית של אמריקה - ארץ שבה לא רק האפשרויות בלתי מוגבלות, אלא גם חוסר הטעם. אחת הסוגיות הכי בוערות, מקטבות וכואבות בשיח הציבורי בארה"ב היא הזכות לנשיאת נשק והקלות שבה אפשר להשיג כלי נשק, במיוחד במדינות מסויימות. את לואיס מינרדי מאודסה פלורידה לא קשה למקם על המפה הפוליטית הזאת - הדעה שלו בסוגיות נשק מרוחה על פני כל החצר האחורית של הבית. ואפשר להבחין בה היטב ממעוף הציפור או הרחפן - למינרדי יש בחצר בריכת שחייה ענקית בצורת אקדח.

מינרדי בנה את הבריכה לפני 40 שנה, והשכנים שלו עדיין מתקשים לעכל את הבחירה העיצובית הזאת. "כל שכן שקונה בית בסביבה מגיע לכאן בשלב מסויים כדי לנסות לברר מי המטורלל שגר כאן", אמר מינרדי בראיון לאתר חדשות מקומי בפלורידה. אגב, כתובתו של הבית מותאמת לבחירות העיצוביות באופן מושלם להטריד: ברחוב Gunn Highway.

הילדים היו שוחים באגם, והיא היתה עומדת בהיכון עם רובה ציד. לואיס מינרדי ואישתו

בריכת האקדח נבנתה בשנות ה-80 אחרי שמינרדי גילה שהילדים שלו נוהגים להתרחץ באגם סמוך, ששרץ תנינים ונחשי מים, בזמן שאמא שלהם (אישתו) עומדת בהיכון עם שאט גאן למקרה שאחד הילדים יינשך או יותקף. חבר ילדות שלו, שהפך לקבלן, שכנע אותו לתת לו לבנות את הבריכה השאפתנית - 17 מטרים אורכה, בחצר שלו. הקבלן, שהכיר את חיבתו של מינרדי לאקדחים וכלי נשק - את הרובה הראשון שלו הוא קיבל בחטיבת הביניים ובשנות ה-70 הוא הקים עסק לייצור אקדחים - הציג לו שרטוט של בריכה בסגנון אקדח מערבונים מסוג רוגר בלקהוק, שידוע בשל הקנה הארוך שלו.

בבריכה המקורית פריסת אריחי הקרקעית תוכננה כך שגווניהם יהיו שונים כדי להדגיש את פרטי האקדח דוגמת תא הקליעים ואזור ההדק, והקת החומה. בחלקו העליון של האקדח, באזור של פטיש הדריכה - תוכנן ג'קוזי. לאורך השנים שחלפו מאז בנייתה, הבריכה שופצה וחופתה מחדש מספר פעמים, ולכן את הפרטים הקטנים כבר לא ניתן לראות. אך קווי המתאר החיצוניים של צורת האקדח עדיין נראים בבירור. "שוחים בריכות לאורך הקנה, המים הופכים עמוקים יותר בקצה, כשמגיעים ללוע מסתובבים ושוחים בחזרה בכיוון השני", הסביר מינרדי את השימוש בבריכה (כאילו שזה מה שדורש הסברים בסיפור הזה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully