וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרישה: הבית של טום בריידי בטמפה מתפנה - מעוניינים? זה המחיר

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 8:49

אחרי שהודיע על פרישה בפעם השנייה בתוך שנה - כוכב הפוטבול טום בריידי שהוא גם האקס של ג'יזל, מפנה את ביתו בטמפה שמוצע כעת לשכירות לכל דורש שבכיסו מצויים כמה עשרות אלפי דולרים

שחקן טמפה ביי באקנירס טום בריידי. Todd Kirkland, GettyImages
הפורש מפרש שכור. טום בריידי/GettyImages, Todd Kirkland
הבית השכור של טום בריידי בטמפה ביי פלורידה. The Toni Everett Company, אתר רשמי
60 אלף דולר בחודש וכל היופי הזה שלכם. הבית השכור של טום בריידי בטמפה/אתר רשמי, The Toni Everett Company

הבית שבו התגורר שחקן הפוטבול טום בריידי בזמן ששיחק בעונה האחרונה שלו בקריירה עבור קבוצת הבאקנירס בטמפה ביי, התפנה - ומוכן למצוא את הדיירים הבאים. בריידי, שהודיע לפני כשבוע וחצי על פרישה בפעם השנייה בתוך שנה, הוא אחד מכוכבי הפוטבול הגדולים ביותר בארה"ב (ויש שאומרים אי פעם) וזכה בסופרבול שבע פעמים. הספורטאי בן ה-45 הודיע על פרישה בפעם הראשונה לפני כשנה, אך חזר בו לאחר כחודש וחצי, במקביל להתפרקות הסופית של נישואיו לדוגמנית העל ג'יזל בונדשן.

הבית שבו התגורר בריידי בטמפה, פלורידה, נמצא בדיוויס איילנד, ממש על שפת הים עם נוף לאוקיינוס הכחול. יש בו 6 חדרי שינה ו-7 חדרי רחצה שמפוזרים על שטח של כ-600 מ"ר. הוא מעוצב בסגנון מודרני עם הרבה חללים פתוחים, ויש בו גם בריכה, גם ספא וגם מעגן פרטי לסירות. בחדר השינה הראשי שבו ישן בריידי יש חלונות גדולים מרצפה עד תקרה (וגובה התקרה הוא 4 מטרים). התמונה האחרונה שהעלה בריידי לחשבון האינסטגרם שלו מהבית הזה, היתה בתחילת דצמבר - בחגיגות יום הולדתה העשירי של בתו ויויאן.

הבית השכור של טום בריידי בטמפה ביי פלורידה. The Toni Everett Company, אתר רשמי
קו ראשון לים. הנוף מחדר השינה הראשי/אתר רשמי, The Toni Everett Company
הבית השכור של טום בריידי בטמפה ביי פלורידה. The Toni Everett Company, אתר רשמי
בדצמבר בריידי חגג כאן יום הולדת 10 לבתו ויויאן. המטבח והסלון/אתר רשמי, The Toni Everett Company

ועכשיו כשהוא התפנה הבית מוצע להשכרה תמורת שכ"ד של 60 אלף דולר בחודש. מי שפחות בעניין של שכירות ויותר בעניין של רכישה - עשוי לגלות שגם זה על הפרק. ביוני האחרון ובזמן שבריידי עדיין מתגורר בו, בעליו של הנכס הוציאו אותו רשמית לשוק עם תג מחיר של 14 מיליון דולר, שהופחת בהמשך ל-12.5 מיליון דולר.

אם אתם תוהים איפה בריידי מתגורר כעת, דעו שהוא לא הרחיק הרבה - הוא מתגורר במיאמי, לא רחוק מהאחוזה שרכשה האקסית ג'יזל באזור סרפסייד, ובמקביל נמשכות עבודות הבנייה של האחוזה החדשה שלו - גם היא במיאמי (אינדיאן קריק איילנד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully