וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזדרזו: הקולקציה המוגבלת הזאת של איקאה הולכת להיחטף

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 9:41

איקאה משיקה היום את קולקציית הקפסולה שעוצבה במסגרת שיתוף פעולה עם המעצבת סבין מרסליס. השם אולי לא אומר לכם הרבה, אבל את מנורת הדונאט שלה בטוח כבר ראיתם באינסטגרם. הימור שלנו: אאוט אוף סטוק תוך שבוע

מנורת שולחן_קיר 295 שח איקאה. איקאה,
את מוכרת לי מאיפשהו. יכול להיות שראיתי אותך באינסטגרם? מנורת הדונאט של סבינה מרסליס לאיקאה - 295 ש"ח/איקאה

איקאה הודיעה היום על השקת קולקציית VARMXBLIT - קולקציה ייחודית במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם המעצבת הבינלאומית סבין מרסלס שמטרתה לשנות את התפיסה של פרטי התאורה בבית, מפריט פונקציונאלי לפריט עיצובי שמעורר השראה. השם סבין מרסליס אולי לא אומר לרובכם יותר מדי, אבל אנחנו מוכנים להמר שאת הפריט הבולט ביותר בקולקציה שלה - מנורת דונאט כתומה וגדולה כבר ראיתם אצל לא מעט בלוגריות ומשפיעניות עיצוב ולייפסטייל באינסטגרם ובפינטרסט.

הקולקציה מכילה 18 פריטים מעוצבים במהדורה מוגבלת והיא שואבת השראה מהיכולת היצירתית של סבין מרסלס לשחק עם צורות ואובייקטים ייחודיים. פריטי התאורה הבולטים כוללים מנורת תלייה המורכבת מצינורות מעוגלים העשויים זכוכית חלבית לבנה ומראת LED מעוצבת עם לוח זכוכית שקוף למחצה ופס תאורה. מוצרים אלו, לצד שאר פריטי הקולקציה, הינם אובייקטים פיסוליים מרהיבים, ההופכים לתצוגה קסומה של הנדסת תאורה בין אם הם כבויים או דלוקים.

כוס מרגריטה 39 שח איקאה. איקאה,
כוס מרגריטה 39 ש"ח/איקאה
קערת הגשה זכוכית כתומה 195 שח איקאה. איקאה,
קערת הגשה זכוכית כתומה/ירוקה 195 ש"ח/איקאה
מנורות קיר בעיצוב סבינה מרסליס לאיקאה. איקאה,
הקולקציה כוללת 18 פריטים, ביניהם לא מעט גופי תאורה מעניינים/איקאה

הקולקציה חוקרת מוטיב שאופייני לעבודתה של סבין מרסלס - הדונאט הגדול המושלם. האוביקטים בהשראת צורת הדונאט באים לידי ביטוי בשתי מידות של כלי הגשה ומנורת דגל אחת. מנורת LED בעיצוב דונאט, משלבת חזון של אומנות ועיצוב בסגנון המעוגל שלה וכשהיא לוכדת אור, המראה שלה רק מתעצם. את מנורת הדונאט ניתן לתלות על הקיר או להניח על שולחן או משטח אחר בבית. המראה הטרנדי שלה והמחיר הנגיש (295 ש"ח) מבטיחים שהיא לא תישאר על המדפים למשך זמן רב - אז אם אתם חמים עליה, ההמלצה שלנו היא לשים גז.

הקולקציה שמתמקדת בפלטת צבעים חמה מיסודה, כוללת כלי הגשה ואירוח ושני שטיחים בהשראת קרני השמש בשקיעה. השטיחים עשויים 100% צמר שנארג בעבודת יד בעלי גוון חמים, המשתלב עם פריטי הקולקציה שיוצרים יחדיו חלל חמים, אסתטי ופונקציונלי.

פריטי הקולקציה יהיו זמינים בכל חנויות איקאה החל מהיום 16.2.23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully