וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה המדביר מצא בקירות הבית הזה

10.2.2023 / 0:02

ניק קסטרו, בעל חברת הדברת מזיקים, לא ראה דבר כזה בכל 20 שנות הקריירה שלו. קבלו תיעוד בלתי יאמן

ממצא מדהים בתוך קירות של בית/צילום: פייסבוק

משפחה אמריקנית הזמינה לביתה את המדביר ניר קסטרו כדי שיסייע להם להיפטר ממה שהם חשבו שהסתתר להם בקירות הבית. לא הם ולא ניק האמינו למראה עיניהם כשגילו מה בדיוק קורה שם. למעשה, ניק עוסק בתחום ההדברה כבר 20 שנה, הוא ראה המון דברים מוזרים בקריירה שלו - אבל מעולם לא נתקל בדבר כזה.

ניק הגיע לבית במחוז סנומה שבחופה הצפוני של קליפורניה, וגילה את מי שגרם לנזק לציפוי הקירות ואיחסן בלוטים בחורים שיצר - ציפור נקר. כשביצע חתך בקיר כדי להוציא את הבלוטים, הוא נתקל בזרם בלתי פוסק שלהם שנשפך החוצה. "הם פשוט המשיכו לבוא ולבוא, ללא הפסקה", אמר ניק ל-The Dodo. הוא הוסיף: "הערכתי שהבלוטים נמצאים רק כרבע מהדרך במעלה הקיר. התברר שהם נערמו גבוה עד עליית הגג של הבית".

משפחה מצאה 320 קילוגרמים של בלוטים מסתתרים בקירות ביתם. Facebook, צילום מסך
ככה זה התחיל.../צילום מסך, Facebook
משפחה מצאה 320 קילוגרמים של בלוטים מסתתרים בקירות ביתם. Facebook, צילום מסך
ותראו לאן הגענו/צילום מסך, Facebook

קסטרו פתח עוד חורים ברחבי הבית - והבלוטים המשיכו להישפך החוצה מכל חור. הכמות הגיעה לסביבות 320 קילוגרמים, שמילאו שמונה שקיות אשפה גדולות מפוצצות בבלוטים. לדברי המדביר, הציפור אחסנה בלוטים בכל רחבי הבית ויצרה חורי נקר ברורים בכל מקום אפשרי: "הציפור הזאת אחסנה מזון בכל מקום", אמר ניק, "היא הרסה לחלוטין את החלק החיצוני של הבית עם החורים שהיא עשתה שם. בלוטים אוחסנו בכל ציפוי וגזם. היא משוגעת".

משפחה מצאה 320 קילוגרמים של בלוטים מסתתרים בקירות ביתם. Facebook, צילום מסך
הציפור ודאי מתבאסת/צילום מסך, Facebook
משפחה מצאה 320 קילוגרמים של בלוטים מסתתרים בקירות ביתם. Facebook, צילום מסך
320 קילוגרמים של בלוטים הסתתרו בקירות הבית/צילום מסך, Facebook

ניק סיפר שהבחין גם בציפור שאחראית לנזק: "למעשה ראינו אותה שם, מכניסה עוד בלוטים לחורים שהיא יצרה". הציפור הכניסה בלוטים דרך הארובה לאחר שעשתה מאות חורים בציפוי העץ המקיף אותה - ואז היא עברה דרך חורי האוורור שבעליית הגג. "בלוטים נערמו מהקומה התחתונה עד לגובה של כ-6 מטרים עד לעליית הגג", הוסיף ניק.

חברת הדברת המזיקים של ניק מבטיחה "לטפל בבעלי החיים באופן אנושי" והוא הניח לנקר להמשיך להסתובב חופשי. בעלי הבית תיקנו את החורים החיצוניים וקיוו שהוספת ציפוי ויניל חדש יעודד את הציפור למצוא מקום חדש לאחסון מזונה, שבסופו של דבר יהיה הטוב ביותר עבור הציפור שעבודתה די התבזבזה עד כה. "מעולם לא ראיתי דבר כזה לפני כן", סיכם ניק, "אני עדיין בהלם".

  • עוד באותו נושא:
  • בתים
  • נקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully