וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלחתי לסבתא שלי שולחן מאמזון. היא קיבלה צעצוע מין במקום"

12.2.2023 / 0:04

משתמשת טיקטוק צברה 2 מיליון צפיות לסרטון בו סיפרה שרכשה מאמזון שולחן עבודה - אך קיבלה במקומו צעצוע מין. זה היה יכול לעבור בשקט אילולא המשלוח היה מגיע לידיים של סבתא

"הזמנתי שולחן - וקיבלתי צעצוע מין"/@amanda_reed_2022

משתמשת הטיקטוק אמנדה ריד שיתפה סרטון על הסיטואציה המאוד לא נעימה שנגרמה לה עקב טעות מביכה של חברת המשלוחים של אמזון. בתקרית שאירעה בתחילת השנה, אמנדה הזמינה מאמזון שולחן עבודה - רק שקיבלה במקומו צעצוע מין. לצערה, הכתובת למשלוח הייתה ביתה של סבתה - ואתם כבר יכולים לדמיין כיצד הסבתא הגיבה כשקיבלה את המשלוח.

"אז בעלי הזמין לי את השולחן הזה", אמרה ריד בסרטון שהציג שולחן עבודה בצורת L שרכשה באמזון, "אני בקולג'. אני מתחילה עבודה חדשה. התכוונתי להשתמש בחצי מהשולחן בשביל דברים הקשורים לקולג' ובחצי השני של השולחן בשביל דברים הנוגעים לעבודה שלי". לדברי ריד, היא, בעלה ג'סטין ומשפחתם גרים בעיירה קטנה שאין בה תיבות דואר - אז הם תמיד שולחים דברים לסבתא של ג'סטין, שגרה כמה קילומטרים משם.

היא סיפרה שהסבתא התקשרה לבשר לה שהגיעה חבילה, "הו, השולחן שלי הגיע", נזכרה ריד שאמרה לה. ריד אמרה שדעתה הוסחה באותו זמן כי היא עזרה לאמן את קבוצת הכדורגל של בנה, אבל שמה לב שהסבתא בת ה-85 היססה לפני שאמרה משהו הנוגע לתיבת הדואר. רק לאחר שריד ניתקה את השיחה, היא הבינה שהיא לא בטוחה מדוע הסבתא הזכירה את תיבת הדואר, שכמובן לא מתאימה למידות של השולחן שהזמינה.

בעלה של ריד התקשר גם לסבתו ואישר שהחבילה הונחה בתיבת הדואר שלה, אז הוא ביקש ממנה לפתוח אותה כדי לבדוק מה יש בפנים. "היא קוראת מה כתוב שם: 'מכשיר מיני לעיסוי אירוטי'. היא אמרה: 'ג'סטין, אני לא חושבת שאני יכולה לקרוא יותר מזה'", נזכרת ריד בעודה מציגה למצלמה את מכשיר העיסוי האירוטי שקיבלה. היא הוסיפה: "הייתי צריכה ללכת לאסוף אותו ממנה כדי לשלוח תמונות לאמזון. מתתי מבושה. איך אמזון מפשלת ככה?".

עוד פדיחה במשלוח

הזמינה שטיח פרווה מפנק ב-55 שקלים, ולא תאמינו מה היא קיבלה

לכתבה המלאה

מספר משתמשי אמזון השתעשעו מאוד מהסיפור: "לעומתכם יש איזו אישה שבוהה בשולחן כרגע ואומרת 'טוב, זה לא יעבוד'", כתב אחד ואחר הוסיף: "כלומר, כל הזמן רק חשבתי שאת הולכת להראות לנו שקיבלת שולחן כתיבה בגודל של ברבי וזה הפתיע אותי אפילו יותר". משתמש שלישי הזדהה: "הזמנתי קופסת מסכות לפני חג המולד ממוכר צד שלישי באמזון... קיבלתי תקליטור של מדונה... אמזון אמרה לי לשמור את התקליטור. אגב - אני חירש".

עוד משלוחים שהשתבשו
הזמינה ברשת ספת ריש עם חמישה מושבים - ואתם לא תאמינו מה היא קיבלה

הזמינה כיסא לשולחן מאמזון - והופתעה לגלות מה הגיע בדואר

ריד טענה בפוסט נוסף שהיא יצרה קשר עם אמזון בנוגע לטעות והחברה החזירה לה את כספה. לדברי אמזון, הצד השלישי שאמור היה לספק את השולחן לא הגיב לבקשתם לברר את הטעות.

בסרטון המשך ריד סיפרה שבסופו של דבר היא רכשה את השולחן באופיס דיפו. על פי הדיווחים, אמזון גם אמרה לבני הזוג להשאיר אצלם את מכשיר העיסוי כ"מתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully