וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ני מהבלוק רוצה לדפוק קופה: ג'יי לו מוכרת את ביתה במחיר מטורף

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 8:25

קצת אחרי שהתחתנו, דיווחו הצהובונים שג'ניפר לופז ובן אפלק מתכננים לשפץ את האחוזה המפוארת של לופז בבל אייר ולעבור להתגורר בה יחד. אך כעת האחוזה עומדת למכירה במחיר משוגע שאם יתקבל, ישלשל לכיסה של לופז רווח של כ-15 מיליון דולר

ג'ניפר לופז ובן אפלק - פעם והיום/רויטרס

ג'ניפר לופז העמידה למכירה את האחוזה המשגעת והמפוארת שלה בשכונת בל-אייר שבלוס אנג'לס - זו אותה אחוזה שלא מזמן דווח שלופז ובעלה הטרי (יחסית) בן אפלק תכננו לשפץ ולעבור לגור בה יחדיו לאחר נישואיהם. לטובת המהלך הזה, אפלק העמיד למכירה את וילת הרווקים השווה שלו בשכונת פסיפיק פליסיידס בעיר.

אז מה גרם לשינוי בתוכניות הזוגיות? לא ברור. אבל אולי היה זה הרווח הפוטנציאלי שלופז עשויה לשלשל לכיסה אם תקבל את המחיר שהיא מבקשת עבור הבית - 42.5 מיליון דולר, שאותו רכשה בשנת 2016 תמורת 28 מיליון דולר (מהשחקנית סילה וורד). למי שלא יודע לחשב מהר בראש - מדובר ברווח של 14.5 מיליון דולר שייכנסו ישירות לכיס של לופז. לא רע בכלל. זה כמובן ממש לא הנכס היחיד בבעלותה של לופז - בעבר כתבנו כאן על האחוזה שלה במיאמי, למשל.

אז מה מקבלים תמורת 42.5 מיליון דולר? באתר של סוכנות התיווך היוקרתית Carolwood Estates שמטפלת במכירה נכתב ש"מדובר בבית נדיר ויוצא דופן, שנח בתוך שטח של 32 דונם ונוף עוצר נשימה". המבנה תוכנן במקור על ידי האדריכל המוערך סמואל מרקס, ועוצב בסגנון כפרי-צרפתי, עם הרבה שימוש באבן טבעית, עץ וניצול מקסימלי של הטבע היפהפה שמקיף אותו.

אמפיתאטרון, אגם פרטי, בריכת אינסוף - צפו באחוזה המפוארת של לופז:

בקומת הכניסה יש סלון רחב ידיים עם תקרות גבוהות, בר, אח והיא מוקפת חלונות ויטרינה שנפתחים אל מרפסת אבן מדורגת. כמו כן הבית כולל חדר אוכל רשמי וחגיגי, מטבח גורמה מצוייד (גם במטבח יש אח), חדר משחקים גדול עם יציאה אל המרפסת שבה ממתינה בריכת אינסוף. כל חדרי השינה פונים לנוף היפה, שאליו ניתן להשקיף מהמרפסות הצמודות לכל אחד מהם. פינוקים נוספים בבית כוללים: אולם קולנוע ביתי עם מקום ל-30 צופים, משרד ביתי, חדר עיסויים ועוד. חדר השינה העיקרי משתרע על אגף שלם משלו שכולל ספרייה עם פינת ישיבה, אח, חדר ארונות כפול (לו ולה) וחדר רחצה מפואר. לאגף המאסטר יש גם מרפסת צמודה עם צמחייה מטופחת שמשקיפה על נחל מפכפך.

אבל זה ממש לא נגמר כאן (בכל זאת, 42.5 מיליון דולר) בשטח שמחוץ למבנה המרכזי, יש מבנה נוסף שיכול לשמש כביתן אורחים או כסטודיו/מכון כושר, אמפיתאטרון עם 100 מושבים, פגודה עם בור אש, ביתן בידור ופנאי עם מטבח מאובזר ואגם פרטי, עם חוף חולי ומקלחת חוץ. קחו אוויר, כי לא סיימנו: יש גם עוד קוטג' קטן לאורחים, חניית כלי רכב גדולה וגנים עם עצים בוגרים וצמחים נדירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully