וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטה לניקוי כיריים שמוכיחה כמה זה קל להסיר כתמים קשים

24.11.2022 / 23:54

טריק לניקיון כיריים של תנור הפך ויראלי ברשת כשרבים נותרו מופתעים להיווכח כמה פשוט להבריק את האזורים השרופים - ללא צורך בשפשוף מסיבי עם הסקוץ'

ככה מנקים כיריים של תנור/@aurikatariina

לכל מי שיש כיריים של תנור בבית יודע עד כמה זה מורכב להסיר את הכתמים השרופים שנותרים עליהם לאחר אינספור בישולים. ברוב המקרים, גם אם תקחו חומר לניקוי כיריים וסקוץ' ותקרצפו חזק - זה עדיין לא יביא לתוצאה מספקת. זו הסיבה שכל כך התרגשנו כשנחשפנו לשיטה סופר פשוטה להסרת כל הכתמים הקשים. אז נכון, זו לא השיטה המהירה ביותר כי תצטרכו להמתין 24 שעות עד שהקסם יקרה - אבל זה שווה את המאמץ האינסופי של קרצוף הכיריים.

משתמשת הטיקטוק @aurikatariina שיתפה את השיטה שלה לניקיון הכיריים בסרטון שצבר מאז יותר מ-3 מיליון צפיות, 633 אלף לייקים ויותר מ-2,500 תגובות נלהבות. הטריק שלטענתה "ישנה את חייכם" (ואנחנו די תומכים בזה) צורך חומר לניקוי כיריים, ניילון נצמד, ספוג קרצוף ופוליש.

בשורה התחתונה, כל שעליכם לעשות זה לרסס את חומר הניקוי על המשטח השרוף, להניח מעליו ניילון נצמד, להמתין 24 שעות - ולהסיר בקלות את הכתמים השרופים שהפכו בזמן הזה לנוזל חום גס. 24 שעות אולי נשמע לכם מוגזם, אבל אם סיימתם להכין את ארוחת הערב שלכם ולמחרת גם ככה צפוי לכם יום עמוס בעבודה - סביר להניח שתזדקקו לכיריים שלכם שוב רק בערב שלמחרת וזה בדיוק הזמן הנדרש לקסם.

תראו כמה פשוט:

"הכתמים נמסו. זה כל כך מספק", אמרה הנסיינית לאחר שריססה מחומר הניקוי, כיסתה את הכיריים בניילון נצמד וחזרה אליו למחרת כדי לתעד במצלמתה את התוצאה המפתיעה. בסרטון היא מראה כיצד היא מסירה את הניילון הנצמד ומשתמשת בסקוץ' של Steel Daddy כדי לשפשף קלות מסביב לכיריים ואז מנגבת את כל החומר הדוחה שנותר שם בעזרת סמרטוט. לאחר מעט פוליש היא הציגה כיריים נקיות ללא רבב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לפני:

ניקיון כיריים של תנור: לפני. tiktok/@aurikatariina, צילום מסך
רואים את הכתמים השחורים?/צילום מסך, tiktok/@aurikatariina

ואחרי:

ניקיון כיריים של תנור: אחרי. tiktok/@aurikatariina, צילום מסך
כמו חדש/צילום מסך, tiktok/@aurikatariina

"זה באמת מדהים, אני לא מאמינה שגרמת לכיריים להיראות חדשות לגמרי", הגיבה אחת לסרטון ואחר הוסיף: "אהבתי את השיטה הזו. ניסיתי אותה והיא עובדת מצויין". כמה מהצופים סיפרו שהם השתמשו באותה השיטה לניקוי תנורים ומדפי תנור. איך למעשה זה עובד? הניילון הנצמד שומר על לחות חומר הניקיון כך שהוא ממשיך לעבוד על הכתם לאורך זמן רב יותר ומביא לתוצאות מקסימליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully