וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תחזירו את מגפי ה-UGG המשומשים שלכם למצבם המקורי

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 0:02

זו העונה להוציא את מגפי ה-UGG הנעימים שלכם מהארון - אך אם הם מוכתמים ומלוכלכים, חבל לצאת ככה מהבית. משתמשת טיקטוק הציגה את ערכת הניקיון המושלמת עבורם ואנחנו הוספנו כמה טיפים וסודות משלנו

איך מנקים מגפי UGG?/@sineadbaldev

כשמזג האוויר הולך ומתקרר, זה בדיוק הזמן לשלוף את המגפיים הישנים מהארון. חובבי מגפי UGG הנעימים לרגליים בכלל יתלהבו מהמחשבה לחזור להלך בהם מחוץ לבית. מותג הנעליים שהושק בשנת 1978 הוא עדיין אחד מהפריטים השימושיים ביותר בקרב צרכנים בעונת החורף, כשהמגפיים לא רק נוחים וחמימים אלא שיש גם הטוענים שהם שיקיים למראה. למרבה האירוניה, מגפי UGG עשויים מחומרים המוכתמים די בקלות בתנאי מזג אוויר גשום. במילים אחרות, מגפי UGG דורשים טיפול רב וזה בהחלט לא מספיק להעביר עליהם ניגוב או לכבס אותם פעם בשנה.

משתמשת הטיקטוק cupofjordy הציגה בסרטון כיצד היא מנקה את מגפי ה-UGG המלוכלכים והמוכתמים שלה. היא מציגה את ערכת הניקיון הרשמית של UGG ובה תכשיר שנועד להגן על הנעליים, מרענן רייחני וחומר ניקוי + מרכך, לצד מברשת ומחק שפשוף זמש.

בשלב הראשון היא משתמשת במגבת רטובה אותה היא מעבירה בנגיעות על האזור המוכתם בנעל. לאחר מכן היא מוסיפה למגבת מעט מחומר הניקוי UGG Cleaner & Conditioner ומשפשפת בעדינות את הכתמים. לאחר שסיימה לעבור על האזורים המוכתמים עם המגבת, היא משתמשה במחק השפשוף כדי להסיר את הכתמים הקשים שנותרו. לסיום היא משתמשת בצד היבש של המגבת כדי להרטיבה מעט ולהעבירה על יתר הנעל, ממלאת אותה במגבות נייר ונותנת לה להתייבש לכמה שעות הרחק מהשמש או החום.

ככה היא עושה את זה:

והנה עוד משתמשת שניסתה:

ב-UGG אמרו ל-Instyle: "אנו ממליצים להרטיב את פני המגף באמצעות ספוג נקי ולח ולמרוח כמות קטנה של UGG Cleaner & Conditioner על הספוג. כדי להסיר את הכתם, שפשו בעדינות את הספוג עם התמיסה בתנועה סיבובית באזורים המלוכלכים. את הנעל הלחה יש להשאיר מחוץ לאור/שמש למשך 24 שעות".

גם זה יכול לעבוד:

ב-UGG ממליצים להשתמש גם בתרסיס ההגנה UGG Protector Spray כדי לשמור על הנעל: "רססו על כל נעל עד שהיא רטובה, לא ספוגה, ותנו לה להתייבש באופן טבעי במשך 24 שעות הרחק מחום או אור שמש". לאחר מכן, מברשת הזמש, הכלולה גם בערכה, עוזרת לשחזר את המראה המקורי של העור".

הערכה גם כוללת מטהר Shoe Renew הנועד לשמור על ריח טוב ורענן בנעליים.

ואם אין לכם ערכה?

אישה עם מגפי UGG. Denis Bukhlaev, ShutterStock
אישה עם מגפי UGG/ShutterStock, Denis Bukhlaev

אבל מה תעשו אם אין לכם את הערכה לניקוי? אתם בהחלט יכולים לחסוך לעצמכם קצת כסף עם העצות האלה:

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להשתמש במברשת זמש כדי להסיר את הלכלוך שעל פני השטח. אם לא תעשו קודם כל את הצעד הזה, בסופו של דבר רק תדחפו את הלכלוך יותר לתוך הסיבים במהלך הניקוי.

לאחר שצחצחתם את פני הנעליים, שפשפו אותן עם מטלית לחה בעדינות. חיוני להשתמש במים במשורה, כדי להימנע מהרטבת יתר של הזמש. שימוש ביותר מדי מים בעת ניקוי מגפי UGG עלול למתוח אותן.

לאחר שסיימתם את ניקוי המגפיים קחו כמה סמרטוטים, גרביים או עיתונים ישנים והכניסו אותם למגפיים. פעולה זו תעזור למנוע מהם לאבד את צורתם כשהם מתייבשים.

לבסוף הניחו אותם באזור קריר ויבש ותנו להם להתייבש לפחות 24 שעות. הימנעו מלהציב אותם באור שמש ישיר, שכן הדבר עלול לגרום לזמש להתקמט ולפגוע בנעליים.

כתמי שומן וחומרים שומניים אחרים יכולים להיות אתגר להסרה. אם אתם מבחינים בכתם שומן על נעלי זמש או עור כבש, אפשר להשתמש בעמילן תירס או באבקת טלק כדי להוציא אותו.

פזרו את עמילן התירס או האבקה על הכתם ואפשרו להם לשבת במשך מספר שעות עד לילה שלם. העמילן או הטלק אמורים לספוג את הכתם. ייתכן שיהיה עליעם לחזור על התהליך הזה מספר פעמים עד שהכתם ייעלם. לאחר שהסרתם בהצלחה את הכתם, נקו את המגפיים כדי להחזיר להם את אחידות הצבע.

כיצד לנקות נעלי זמש עם חומץ

@thespruceofficial Could your Ugg boots use a good cleaning? Follow these steps to help them look their best. #TikTokTaughtMe #TikTokPartner #CleanTok #UggBoots #TheSpruce ♬ Sunrise - Official Sound Studio

בעוד שאפשר לכבס נעלי בד או סניקרס, השריית מגפי זמש במים עלולה להרוס את החומר, מה שאומר שלעולם אל תשימו את מגפי ה-UGG שלכם במכונת הכביסה. במקום זאת, אפשר לנקות נעלי ספורט מזמש ונעליים אחרות עם חומץ, ולהימנע מפגיעה בחומר.

התחלו על ידי הסרת הלכלוך מפני הנעליים על ידי צחצוח שלהן עם מברשת שיניים ישנה או מברשת זמש. לאחר מכן, יוצקים כוס אחת של חומץ לבן לקערה. טובלים ספוג נקי בחומץ ובודקים את ההשפעה שלו על ידי שפשוף אזור לא בולט במגף כדי לבדוק את יציבות הצבע. אם צבע עובר לספוג - אל תשתמשו בחומץ. במקום זאת, התייעצו עם מנקה עור מקצועי.

אם הצבע לא עובר- שפשפו את הספוג עם החומץ הלבן באזורים המלוכלכים של הנעל. אפשרו לזמש להתייבש היטב, ואז השתמשו במברשת הזמש כדי להחזיר אותה לפאר המקורי שלה. החומץ אמנם ישאיר אחריו ריח למשך זמן מה, אך אל דאגה - הוא יתפוגג בסופו של דבר.

כיצד לחדש את הצבע של מגפי ה-UGG?

אם מגפי ה-UGG שלך התחילו לדהות בגלל הזמן או ניקוי יתר, ניתן להחזיר להם את הצבע עם צבע לצביעת זמש. אפשר לרכוש צבע זמש ברוב חנויות הנעליים, והוא מגיע במגוון צבעים וגוונים כדי להתאים למגפיים שלכם בצורה מושלמת.

אפשר לצבוע עור כבש בבטחה באמצעות צבע זמש מכיוון שהוא לא פוגע בשלמות המגף. רק אל תשכחו למלא את המגפיים במשהו שיעזור להן לשמור על צורתן לפני שתתחילו לצבוע אותן. עקבו אחרי ההוראות על גבי המוצר ואפשרו להן להתייבש לחלוטין לפני הוצאת המילוי.

  • עוד באותו נושא:
  • מגפיים
  • UGG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully