וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מחצי טעו: יודעים מה ההבדל בין ידית הורדת המים הגדולה לקטנה בשירותים?

6.11.2022 / 23:34

האם השימוש בידית הורדת המים הקטנה במקום הגדולה בשירותים באמת עושה שינוי כלשהו? בסקר שנערך בבריטניה נמצא שיותר ממחצית מהנשאלים בכלל לא יודעים מה ההבדל ביניהן. יש מצב שגם אתם התבלבלתם?

הסוד להורדה יעילה יותר של המים בשירותים/@butttalkstv

לכאורה זה פרט שכולכם אמורים לדעת: מה ההבדל בין ידית/כפתור הורדת המים הקטנה לגדולה בשירותים? אולי תופתעו לשמוע שיותר ממחצית מהנשאלים בסקר שנערך בבריטניה ע"י Thames Water לא ידעו לענות על השאלה הזאת. אלו שניסו לענות על פי ההיגיון הבריא - טעו. השאלה היא האם אתם שם בבית יודעים את התשובה?

מי שמניח או יודע שהידית הקטנה מיועדת להורדת מים מופחתת מזו שמורידה הידית הגדולה - צודק. הידית הגדולה מתאימה יותר למספר 2 ומורידה בדרך כלל 6 ליטר מים (מיכל מלא) - לעומת הקטנה שמורידה 3 ליטר. מרבית הנשאלים לא הצליחו לעלות על המשמעות שבדבר: החיסכון במים. הידית הקטנה נועדה לחסוך במים כשאין באמת צורך להשתמש במיכל מלא.

הורדת מים בשירותים. ShutterStock
על מה לחצתם ולמה?/ShutterStock

ענו בכנות: האם ידעתם מה ההבדל?

ברור, איך אנשים לא יודעים?!
הנחתי נכון, אבל לא הייתי בטוח
מודה שלא היה לי מושג
3887 משתתפים

אנדרו טאקר, מנהל יעילות המים של Thames Water ניסה למצוא את הסיבה לטעות: "יש כל כך הרבה סוגים שונים של שירותים שם בחוץ, שזה לא מפתיע שאנשים לא יודעים על איזה כפתור ללחוץ. במקרים רבים, מה שנראה כאופציה הברורה להורדת מים קצרה יותר למעשה משתמשת בכמות גדולה יותר של מים. הידית הגדולה בדרך כלל מביאה לשימוש בשישה ליטר מים ואילו הקטנה במחצית מהכמות, כך שחשוב שכולנו נדע להשתמש בהן נכון כדי לצמצם את כמות המים שאנו צורכים למינימום".

הוא הוסיף: "כל טיפה שאנו משתמשים בה מגיעה מנהרות, נחלים ומאגרי מים תת-קרקעיים ולהוצאת מים גבוהה עשויה להיות השפעה מזיקה עליהם. מים הם לא משאב אינסופי ונראה שאנשים רבים מניחים שהם כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully