וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחננה לכסף אחרי שהיא קנתה "בטעות" ספה בשווי 350 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 23:50

קוונלין בלקוול העלתה לרשת סרטון שצבר 7 מיליון צפיות ובו היא מסבירה כיצד היא נתנה "בטעות" את פרטי כרטיס האשראי שלה ולכן מבקשת מעוקביה להלוות לה כסף כדי להחזיר את ההשקעה. אלא שלאחר מכן התברר מה היתה המטרה האמיתית של הסרטונים

"קניתי בטעות ספה ב-100 אלף דולר"/@quenblackwell

סרטון שהעלתה הטיקטוקרית הפופולארית קוונלין בלקוול ובו היא פשוט מייבבת הפך להיות ויראלי במיוחד. בסרטון אפשר לראות אותה מכה על חטא בעקבות העובדה שהיא קנתה "בטעות" ספה בשווי של לא פחות ממאה אלף דולר (350 אלף שקלים). "אני מלכת הבזבזניות", התייפחה קוונלין בסרטון שצבר 7 מיליון צפיות מאז שהועלה לרשת ב-5.10.

קוונלין טענה שהיא הכניסה את פרטי האשראי שלה כ"בדיחה". "כמעט עשיתי תאונה כשראיתי את זה", היא ייבבה, "אם יש לכם מיליון דולר, אתם יכולים לתרום לי בבקשה? אם יש לכם מיליארד דולר, אתם יכולים להלוות לי בבקשה?".

אלא שלאחר שהסרטון שלה קרע את הרשת קוונלין הודתה שמדובר בסך הכל בחלק ממתיחה. בסרטון שהעלתה מוקדם יותר קוונלין, לה יש כמעט 8 מיליון עוקבים בטיקטוק, היא אמרה שהיא מתכוונת לפתוח חשבון ב-OnlyFans, האתר למבוגרים בלבד, כדי לממן את הספה היוקרתית. זה למרות שהיא טוענת שהיא לא אוהבת את הרעיון של להעלות תכנים אירוטיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שוקלת לפתוח אונליפאנס

"אני לא רוצה לעשות את זה", היא המשיכה להתייפח והוסיפה שהיא צריכה כסף בשביל רופא שיניים וכדי להחליף את אחת ממראות הצד ברכב שלה. אלא שהעוקבים שלה לה ממש הביעו אמפטיה כלפיה ולא התרגשו מ"דמעות התנין" שלה. "והאוסקר הולך ל.." כתב אחד המגיבים, כאשר חלק הבינו שהיא צוחקת ולא לקחו אותה ברצינות.

אז מה קרה באמת?

@quenblackwell

created by gorillían artist suqę mì dehqüe in 1958, The "Troll dé onlywind" is an iconic piece from the caca movement of the late 50s. This particular work of dehqüe is a statement on the state of human society. I am so grateful and lucky to own this piece. Thank you all for the help…I now own art.

♬ original sound - quenblackwell

חלק מהגולשים רצו לראות את הספה היקרה שהיא קנתה בכל כך הרבה כסף, כאשר קוונלין התחמקה מהשאלות, זה הגביר את הספקולציות לפיהן היא המציאה את כל הסיפור בשביל כסף או רק כדי לצבור הרבה צופים לסרטון. אלא שבסרטון נוסף בלקוול הודתה שהכול היה תרגיל שלה אך שזה היה שווה את זה.

הספה היא למעשה יצירת אמנות שנוצרה על ידי אמן הגורילה suqę mì dehqüe בשנת 1958 ונקראת "Troll dé onlywind". היצירה האיקונית מזרם תנועת הקאקה של סוף שנות ה-50 היא הצהרה על מצב החברה האנושית."הספה הזו היתה שווה הכול", היא כתבה על התמונה של הספה הקרועה והמוכתמת, "אני ברת מזל ואסירת תודה על כך שיש לי ספה כזו. תודה לכולם על העזרה, יש לי יצירת אומנות משלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully