וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מיקום הדירה בירושלים משפיע על מחיר ההובלה?

מוגש מטעם הובלות מאה

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 11:11

העיר ירושלים, עיר הבירה, זו העיר השנייה בגודלה בישראל, בעלת היסטוריה ענפה רבת שנים ומגוון רחב של תצורות מגורים

הובלות. freepik,
הובלות/freepik

רחובותיה של ירושלים צרים בחלקם והכבישים סואנים ומאופיינים בפקקים ללא הפסקה לאורך כל שעות היום. הובלות בירושלים הן אינן תענוג גדול. עבור האנשים שעוברים דירה זהו כאב ראש רציני ועבור המובילים מדובר ברוב המקרים בהובלה בתנאים לא פשוטים. בשל המורכבות המורגשת בכל שלבי ההובלה, עלות מעבר הדירה עשויה להיות מושפעת מכך. בכתבה הבאה נציג מספר פרמטרים שעשויים להשפיע על מחיר ההובלה בירושלים.

מגורים באזור צפוף ופנימי בירושלים ללא גישה למשאית הובלה

אחד הפרמטרים שעשוי להשפיע על מחיר הובלה בירושלים הוא מגורים באזור צפוף וישן בעיר. מגורים אלו מאופיינים ברחובות צרים מאוד שהגישה אליהם עם משאית מוגבלת. במצב כזה, יצטרכו המובילים לחנות באזור מגביל לשכונה ולבצע סחיבה של הפריטים עד למשאית באופן פיזי או להסתייע במכונית נוספת שכן נכנסת לשכונה הצפופה ובכל פעם להעמיס עליה מספר ארגזים ולהעביר למשאית.

מדובר בהובלה ארוכה מאוד ומסורבלת ולכן במצב כזה, יגיעו בדרך כלל צוות מובילים גדול יותר והעלות תהיה בהתאם.

אזור בירושלים הנמצא בסביבה סואנת ומלאת פקקים

ירושלים באופן כללי היא עיר פקוקה. רוב שעות היום בכבישים הינן שעות שיא ובחגים מיוחדים ומועדים הדבר הופך להיות קשה בהרבה. הכניסה לירושלים לוקחת זמן רב וגם הכניסה לרחובות העיר השונים.
שירותי הובלות בירושלים לוקחים בחשבון את הפקקים שעשויים להיות ומגלמים בתוך המחיר את זמן ההובלה שעשויה להתארך מאוד בגלל מצב הכבישים. כמו כן, הם לוקחים בחשבון את ההובלות הנוספות שהיו יכולים לקחת על זמן זה.

כמובן שנושא הפקקים לא מתרחש בכל האזורים של ירושלים, אך בכניסה לעיר תמיד יהיו פקקים ואם יש פקקים נוספים בדרך למיקום המדויק, זה ישפיע מאוד על זמן ההובלה ועל המחיר.

דירת מגורים ישנה ללא מעלית וללא חלונות גדולים שאינם מאפשרים שימוש במנוף

ירושלים היא עיר שנבנתה במשך שנים. ניתן לראות את סוגי המגורים המשתנים בה ולדעת מתי הוקמו הבתים. דירות ישנות מאוד, עשויות להיות צפופות וללא מעלית. מוביל בירושלים המגיע לדירה כזו, יבדוק האם קיימת אפשרות שימוש במנוף. לרוב, בדירות אלו אין חלונות רחבים וגדולים, אלא חלונות ישנים וקטנים שלא מאפשרים העברת ציוד אל המנוף.

הובלה כזו מצריכה עבודה פיזית מרובה של צוות מובילים וזאת במיוחד אם מדובר בתכולת דירה שלמה הכוללת גם המון רהיטים ומוצרי חשמל גדולים.

דירות מגורים המצויות על בניינים הבנויים בהר שהגישה אליהן היא רק עם מנוף

סגנון מגורים נוסף בירושלים הוא בנייה רוויה על הר. לרוב מדובר בבניינים חדשים וגבוהים מאוד. הגישה לדירות אלו היא בדרך כלל עם מנוף. עלות מנוף מחושבת לפי שעה. במידה והגישה פשוטה, המנוף דווקא עשוי לזרז את ההובלה. במידה והגישה אינה פשוטה ולא נמצאה אפשרות הגעה עם המנוף, יצטרכו המובילים לבצע הובלה פיזית שעשויה להיות מאוד מאתגרת.

לאן מובילים את תכולת הדירה?

פרמטר נוסף שמשפיע על מחיר ההובלה בירושלים ולמעשה יש לו השפעה בכל הובלה, הוא המיקום שאליו מעבירים את הדירה. ככל שמדובר על קילומטרים רבים של נסיעה, העלות תהיה גבוהה יותר. במידה ומדובר בהובלה בתוך ירושלים, זהו לא פרמטר שיעלה את המחיר וההובלה תושפע דווקא מהפרמטרים האחרים שהזכרנו. אך אם ההובלה היא מירושלים לערים אחרות, אתם עשויים לשלם עלות גדולה יותר גם בגלל הקילומטרים וגם בגלל המורכבות שקיימת שהובלה בעיר זו.

כמות החדרים והציוד המובל

כמות החדרים והציוד המובל הם פרמטר קבוע שאותו בוחנת חברת ההובלה בעת הגעה להובלת דירה בעיר ירושלים ובכל עיר. לא מדובר בפרמטר מיוחד, אלא בפרמטר קבוע שחברת ההובלה תמיד תבחן וברוב המקרים הוא יקבע את מרבית העלות.

זה דיי הגיוני, בהתייחס לעובדה כי לוקח יותר זמן להעמיס למשאית ההובלה כמות ציוד גדולה יותר. מובילים מנוסים יודעים להאריך את כמות הציוד לפי מספר החדרים ולרוב יש להם מחירון קבוע לפי מספר חדרים ומספר ארגזים. בדרך כלל זה הפרמטר שיקבע חלק נכבד מהעלות יחד עם הקילומטרים שעליהם דיברנו קודם ואליהם יתווספו עלויות של מורכבות ההעברה בעיר ירושלים.

מובילים מקצועיים שואלים את השאלות הנכונות טרם ההובלה

אם הגעתם לחברת הובלות מקצועית כמו חברת הובלות מאה, כבר בשיחת הטלפון ישאלו אתכם מספר שאלות מכוונות שיעזרו למובילים להאריך את המחיר. הם יבחנו את הכתובת שלכם ואת הכתובת שאליה אתם עוברים, הם ישאלו על כמות הארגזים, כמות מכשירי החשמל וכמות הרהיטים שיש לפרק ולהרכיב מחדש בדירה החדשה. כמו כן, ישאלו על המבנה שבו אתם גרים, האם קיימת מרפסת וגישה למנוף? האם יש מעלית? ועוד שאלות שמטרתן להבין כמה צוות יש להביא ליום ההובלה? כמה זמן ההובלה עשויה להתארך? מהי מורכבות ההובלה? ומה תהיה העלות של ההובלה?

לסיכום, העיר ירושלים היא עיר מאתגרת מאוד כאשר עוברים דירה והיא משפיעה באופן ישיר על עלות ההובלה, אך אם תעשו בחירה בחברת הובלות מקצועית אשר מבצעת הובלות בעיר זו באופן קבוע, תוכלו לעבור את היום הזה בצורה טובה יותר.

טלפון להזמנות חייגו: 053-7934-105

מוגש מטעם הובלות מאה
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully