וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שיבריק את הסירים המלוכלכים שלכם - בעזרת קטשופ

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 1:21

מומחי ניקיון ממליצים להשתמש בקטשופ כדי לנקות את הכלים שלכם - וזה אמיתי לגמרי. כיצד זה בדיוק עובד ועל מה כדאי לנסות?

איך לנקות תחתיות שרופות של סירים עם קטשופ/TikTok Buzz

ברשת תמצאו אינספור טריקים לניקיון חפצי בית, אך מתברר שיש אחד שהצליח להפיל לנו את הלסת לריצפה. משתמשת טיקטוק שיתפה סרטון המציג כיצד היא מנקה ומבריקה תחתיות מטונפות של סירי נחושת בעזרת - אתם מוכנים לזה? קטשופ. כן, חומר הניקיון היעיל ביותר לכלים שלכם נמצא במקרר.

מתברר שהחיבור של החומצה האצטית שבקטשופ עם תחמוצת הנחושת שנוצרת במהלך הבישול מצליחה להסיר את הכתמים הקשים ולהחזיר לסירים את הניצוץ שאבד. כל שעליכם לעשות הוא למרוח שכבה של קטשופ על תחתית הסיר, להשרות אותו למשך חצי שעה - או יותר אם יש לכם זמן - ואז להסיר את הקטשופ בניגוב ושטיפה. היא אומרת בסרטון: "תנו לזה כמה שעות להתחמצן, תנו לחומצה לעשות את שלה ותראו, בום. זה כל כך יפה!".

צפו בקסם:

חולי הניקיון וחובבי גברת הינץ' הסכימו שקטשופ הוא חומר ניקוי נהדר. משתמשת ציינה שניתן להשתמש בקטשופ לניקוי כל פריט נחושת, אל-חלד או נירוסטה שתבחרו. אחרת סיפרה שהשתמשה בקטשופ ונייר כסף כדי לנקות ולהסיר את החלודה מראש המקלחת שלה. היא אמרה: "זה עתה עברתי לגור בבית יפהפה, אבל המקלחת והמסילה היו ממש חלודים! חשבתי לנסות את טריק הקטשופ ונייר הכסף, וואו!".

משתמשת נוספת ציינה שהשתמשה בקטשופ ובמברשת תיל לניקוי דלתות הזכוכית של התנור שלה: "יש לצפות את הדלת בשכבת קטשופ ולנגב. את השאריות אפשר להסיר עם מי סבון חמים לגימור נקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully