וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומות נעימים: הטיפים של המומחים לבחירת המזרן המושלם

בשיתוף מזרני פנדה

18.10.2022 / 16:23

מתקופת ניסיון ועד מדיניות החזרות - לרגל הבחירות ביקשנו מהמומחים של מזרני פנדה לתת לנו טיפים חשובים ושימושיים על הבחירה החשובה באמת בחיים: מזרן

בחור צעיר יושב ליד מיטה. יח"צ,
בחור צעיר יושב ליד מיטה/יח"צ

הבחירות לכנסת שוב דופקות על חלוננו, אבל בין אם אתם שייכים לשמאל או לימין - יש דבר אחד שעליו לא מתפשרים: מזרן. רכישת מזרן זו השקעה לטווח רחוק. המזרן שתבחרו ילווה אתכם שנים קדימה
ויתמוך בכם במהלך כל לילה.

לפי מחקרים אנו ישנים בממוצע כשליש מחיינו. זה אומר שאתם עומדים לבלות על המזרן שתקנו זמן רב. עכשיו עולה השאלה: איך לבחור את המזרן הנכון? איך לבחור מזרן שיתאים בדיוק לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם? כדי לעזור לכם להחליט מה המזרן המתאים עבורכם ביקשנו מהמומחים של מזרני פנדה כמה טיפים חשובים ושימושיים.

הטיפ הראשון והמתבקש הוא לשים לב לחומרים ממנו עשוי המזרן ולטכנולוגיות שמשולבות בו. בשנים האחרונות מזרני הויסקו נכנסו לשוק ועשו בו מהפכה. ויסקו - הידוע גם בשם "ספוג זיכרון" - הוא חומר מיוחד שפותח על ידי נאס"א כדי להקל על אסטרונאוטים בנחיתה ובהמראה. היתרון המשמעותי שלו הוא שבמגע עם חום הגוף הוא מתעצב כדי להתאים את עצמו בדיוק לקווי המתאר שלכם. משקל הגוף מתחלק באופן שווה על פני השטח של מזרן הויסקו ולכן הוא משחרר לחצים בצורה מעולה. במזרני הויסקו של מזרני פנדה יש גם קפסולת ג'ל יחודית אשר מווסתת את הטמפרטורה ומבטיחה לילה נעים בכל מזג אוויר.

פנדה מזרנים. יח"צ,
פנדה מזרנים/יח"צ

רגע לפני שאתם סורקים את האינטרנט בחיפוש אחר מזרן חדש כדאי לסמן גבולות גזרה. האם כבר יש לכם מיטה או בסיס מיטה? אם כן, מה בדיוק גודל המזרן שמתאים לה? אם לא, חשבו איזה גודל מזרן יתאים בצורה הטובה ביותר לחדר השינה. שימו לב שהמזרן שאתם מזמינים עובר בדלת. חברות שונות משתמשות בטכנולוגיות שונות על מנת להקל על התהליך. מזרני פנדה למשל נארזים ביעילות בקופסת קרטון שיכולה להכנס לכל בניין וחדר, גם אם אין מעלית ובלי לשבור את הגב בדרך. טיפ נוסף הוא להזמין מזרן בחנות אינטרנטית. כך אתם יודעים שאתם משלמים רק על המזרן עצמו ולא על הארנונה של חנות פיזית. תוכלו לחסוך כסף ולקבל מזרן איכותי באותה מידה.  

על פי מחקרים שנעשו בתחום, לוקח בין 30-45 יום להתרגל למזרן חדש. חשוב מאוד לוודא שאתם מקבלים לילות ניסיון על המזרן החדש ושבתקופת הניסיון תוכלו לישון עליו ללא הניילונים. זה משמעותי עבור כולם, אבל במיוחד למי שסובלים מכאבי גב, כאבים פיזיים אחרים או מתקשים לישון. תקופת הניסיון היא הזמן שלכם להבין האם זה המזרן המתאים לכם ביותר או שאולי נכון להחליף אותו. מיתוס שכדאי להפריך הוא הצורך להגיע פיזית לחנות ולשכב על כל המזרנים כשברקע המוכר מייעץ קצת יותר מדי. הזמן שלכם הוא משאב יקר ותוכלו לחסוך אותו עם הזמנה מדויקת אונליין. באתר של מזרני פנדה תוכלו להזמין מזרן שיגיע עם שליח חינם עד הבית בתוך ימים ספורים. תקבלו 100 לילות ניסיון ללא הניילונים ובמקרה הצורך תוכלו גם לבצע החזרה או החלפה בקלות וללא עלות נוספת.  

בעניין זה חשוב לבדוק מראש את מדיניות החזרות, החלפות ומשלוח, במלים אחרות - לקרוא היטב את האותיות הקטנות. לכל חברה יש מדיניות החזרות, החלפות ומשלוחים אחרת. רוב החברות המעניקות לילות ניסיון ידרשו מכם לשמור את המזרן בתוך הניילונים ואף יגבו עלות על האיסוף במקרה של החלפה או החזרה. תוודאו שאתם מזמינים מזרן מחברה שמעניקה לכם משלוח חינם עד פתח הבית ומבטיחה איסוף והחזר כספי מלא במקרה של החזרת המוצר. 

אישה צעירה במיטה. יח"צ,
אישה צעירה במיטה/יח"צ

עצה נוספת שתמיד נכונה היא לקרוא חוות דעת והמלצות של לקוחות על המזרן. אם מישהו רכש מזרן ואז השקיע את הזמן לשבת, לנסח תגובה ולהעלות אותה לאתר החברה זה סימן שהוא כנראה היה מאוד מרוצה או מאוד לא מרוצה. בכל מקרה זו דרך מעולה ללמוד על המוצרים יותר לעומק ולקבל נקודות מבט חדשות. זכרו שהיום רוב המזרנים מיוצרים בצורה יחסית אוניברסלית שאמורה להתאים לרוב האנשים, מבני הגוף וההעדפות השונות של רכות המזרן. אם אתם עדיין לא בטוחים איזה מזרן מתאים לכם אתם יכולים להיעזר בשאלון הקצר הזה. תקנו חכם ותזכו לחלומות הכי מתוקים!

לעמוד הפייסבוק
לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מזרני פנדה
  • עוד באותו נושא:
  • מזרנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully