וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ישראלי: הבית המפתיע של גדעון סער וגאולה אבן סער

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 0:48

דירת ה-4 חדרים של גדעון סער וגאולה אבן סער בצפון הישן של ת"א נראית כמו דירה ממוצעת להפליא, עם מיש-מש של רהיטים לא תואמים, ספות כמו של ההורים שלכם, מטבח ופרקט כמו של כולם ובלי שום קונספט עיצובי מגובש. הכי רגיל כזה

בווידאו: השר גדעון סער בריאיון לטל שלו ויקי אדמקר באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו

גדעון סער, שר המשפטים ויו"ר מפלגת תקווה חדשה, מתגורר יחד עם אישתו העיתונאית ומגישת הטלוויזיה גאולה אבן סער בדירה בת 4 חדרים בבניין מגורים שממוקם על הצומת של הרחובות נמיר ופנקס בצפון הישן של תל אביב. לבני הזוג שני ילדים משותפים - דוד ושירה, ולכל אחד מהם גם ילדים מנישואים קודמים (לגאולה 3 ילדים נוספים ולגדעון 2 בנות נוספות שאחת מהן היא השחקנית אלונה סער). בנוסף, המשפחה מגדלת גם את הכלבה המתוקה עזית.

את הדירה בת"א רכשו בני הזוג בשנת 2015 תמורת 3 מיליון ₪. הדירה בת 100 המ"ר נמצאת בקומה הרביעית של בניין שנבנה בשנות ה-80 ונראה כיום יחסית מיושן וצנוע ליד מגדלי היוקרה שצמחו סביבו בשכונת פארק צמרת - מגדלי יו מצד אחד ומגדלי אקירוב מהצד השני.

מגדלי פנקס תל אביב. מגדלים, יותם רונן
ליד המגדלים של השכנים, הבניין (בחלק התחתון של התמונה) נראה ממש צנוע ומיושן. צומת פנקס-נמיר שבו נמצא ביתו של סער/יותם רונן, מגדלים

פרקט, מטבח לבן, טלוויזיה בסלון - כמו אצלכם

מיש-מש של רהיטים מיושנים ולא תואמים - הסלון

סקירה של התמונות הביתיות שהעלו בני הזוג אבן-סער לאורך השנים לרשתות החברתיות מעלה מסקנה אחת ברורה - מדובר בדירה הכי רגילה שאפשר להעלות על הדעת. לא תמצאו כאן יוקרה, או ממלכתיות וגם לא איזה סגנון אחד מובהק וברור לכל שאין כאן שום קונספט עיצובי. להיפך, הכל מאוד רגיל ולא מתאמץ.

החלל הציבורי בדירה שכולל את השילוש הצפוי והבסיסי של סלון, מטבח ופינת אוכל מחופה בפרקט בגוון בינוני-בהיר. הספות בסלון הן ספות עור כהות ומגושמות ממש כמו בבית של ההורים או הדודים שלכם ולצדן ניתן לראות כורסא עם מסעדי עץ כהים וריפוד ג'קארד בדוגמת פייזלי מיושנת בגווני חום ובז'. במרכז הסלון שולחן קפה עם רגלי מתכת שחורות ופלטת בוצ'ר בגוון אלון ובסגנון מודרני בהרבה מהרהיטים שמקיפים אותו.

ארונות לבנים בגימור מבריק, מכשירי חשמל מנירוסטה

אפילו הבלאגן על השולחן והשיש בול כמו אצלנו בבית

מול הספות קיר גדול ולבן של ספריית נישות עצומה שבתוך תאיה בליל של ספרי קודש, חול, ילדים, מסך טלוויזיה שטוח וכבלי חשמל משתלשלים ממכשירים אלקטרוניים שונים. פינת האוכל שמורכבת משולחן עץ מלבני וכיסאות שחורים ממוקמת על התפר שבין המטבח לסלון. התאורה בסיסית ואינה מושכת את העין - פסי ספוטים לבנים המקובעים אל התקרה במטבח ובפינת האוכל.

המטבח לבן עם חזיתות חלקות בגימור מעט מבריק וידיות אינטגרליות. מכשירי החשמל דוגמת תנור אפייה ומקרר 4 דלתות בגימור נירוסטה. משטח השיש בגוון לבן-אפרפר וחיפוי הקיר עשוי אריחים מלבניים בסגנון סאבווי בלבן מט.

ערבוביה של ספרי ילדים, קודש, חול, וכבלי חשמל - קיר הספרייה בסלון

ספות כמו של הדודים (שאפשר וכדאי להחליף. יש גבול לכל תעלול)

חיפשנו אמירה עיצובית. נמשיך לחפש

ניסינו לאתר איזשהו פריט בעל סגנון מיוחד, משהו שמעיד על אמירה אישית, קונספט עיצובי... משהו. והעלינו חרס בידינו. יותר מכל מדובר בדירה מאוד רגילה שמאובזרת בפשטות ובפרקטיות עם פריטים לא תואמים (ולא בקטע אלקלקטי מגניב). אולי זה מתבקש כשמדובר בזוגיות של פרק ב' שבה כל אחד/ת מביא/ה איתו/ה קצת מהדברים שלו/ה, מחברים הכל ומה שיוצא אני מרוצה.

יש בזה משהו נעים ומוכר, לראות בית של נבחר ציבור שנראה כאילו שהוא יכול להיות מעבר לדלת הדירה הסמוכה לשלך. ובכל זאת, את הגבול צריך לקבוע איפשהו ולדעת המדור הוא עובר לפני ספות העור השמנמנות והארכאיות האלה. המלצה לשיפור (יש לכם עד הבחירות הבאות) - להחליף אותן במשהו קצת יותר הולם בית של משפחה צעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully