וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים לביתם: להדר מוכתר יש דירה בחיפה, אבל היא גרה עם ההורים בקרית אונו

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 11:42

יו"ר מפלגת צעירים בוערים מככבת בכותרות לאחר שהתגלה שבניגוד לטענותיה, דווקא יש לה דירה על שמה - בחיפה, שנרכשה ללא משכנתה. אבל כמו הרבה בני גילה, מוכתר בכלל גרה בבית של ההורים, בחדר מאוד מבולגן

הדר מוכתר הגישה את רשימתה לכנסת: "באנו למרר לפוליטיקאים את החיים"/ערוץ הכנסת
הבית של הדר מוכתר בחיפה. מתוך גוגל מפות, אתר רשמי
מעדיפה את אונו. הבניין שבו נמצאת הדירה של הדר מוכתר ברחוב מרסיי בחיפה/אתר רשמי, מתוך גוגל מפות

הדר מוכתר יו"ר מפלגת צעירים בוערים אמנם מחזיקה בבעלותה דירה בחיפה שרשומה על שמה, כך גילינו ממש לא מזמן כולנו. וזאת למרות שבפרונט של המאבק שלה היא זועקת את זעקת ה"איך אי פעם נגיע לדירה?!" של צעירי ישראל. אז נכון שבישראל של היום רק למי שלהורים שלו יש כסף לקנות לו, יהיה בית בבעלותו, אבל מוכתר כנראה נמנית על ברי המזל הללו.

בכל אופן, נכון להיום מוכתר בת ה-20 לא מתגוררת בדירה שרשומה על שמה ברחוב מרסיי שבחיפה, אלא בבית הוריה בקרית אונו. מדובר בדירה בבניין משותף, שבה למוכתר יש חדר משלה (שאותו היא ככל הנראה לא מרבה לסדר). הסרטונים והתמונות שהיא מרבה להעלות לרשתות החברתיות מצולמים לא פעם בביתה או בגינה שמתחת לבניין, וחושפים חדר מבולגן למדי בתוך דירת מגורים די סטנדרטית של משפחה.

גרה עם ההורים: מוכתר בביתה בקריית אונו

דוגמא מעניינת בריפוד של הספה

לא הכי סטייל שראינו: המקלחת

יש גם מרפסת

הדירה מרוצפת בפרקט, בסלון רהיטים בגוונים בהירים שכולל ספה עם ריפוד בדוגמא גאומטרית צפופה וכורסאות בריפוד מפוספס, מזנון עץ שמעליו טלוויזיה ויציאה למרפסת שמש שבה שולחן אוכל וכיסאות לארוחות בחוץ. במעבר בין הסלון למטבח מפרידה פינת אוכל עם כיסאות בצבע עץ טבעי ולצדה ניצבת ספריית עץ בהירה שמדפיה עמוסים בספרים מכל סוג.

המטבח של הדירה כולל ארונות בגוון שמנת עם קאנט וידיות במראה כפרי, וחיפוי קיר של אריחי סאבווי לבנים. הריצוף במטבח שונה משאר הבית, ושם במקום פרקט ניתן להבחין באריחים מרובעי מצויירים. בחדר הרחצה של משפחת מוכתר יש אמבטיה עם וילון תלוי ברישול ואריחי קרמיקה בצבע בז' עם מעט דוגמא עדינה. לא הכי סטייל שראינו, אבל בהחלט זועק "משפחה ממוצעת בישראל".

מוכתר במטבח בבית הוריה

אם שואלים אותנו, אז כן. בהחלט לסדר את החדר

הקירות עירומים למדי

הפריט הכי אישי שהצלחנו לזהות בחדר: אורגנית

אבל כאמור, מוכתר מתגוררת עם ההורים, כך שאי אפשר להסיק כל כך מעיצוב הבית על אופיה כי לא מדובר בבחירות שלה. חדרה של מוכתר לעומת זאת הוא סיפור אחר, זהו הספייס האישי שלה ולכן חיפשנו בו רמזים על אישיותה. אלא שנאלצנו להגיע למסקנה שמראה החדר לא מצביע על איזה סגנון עיצובי מגובש. הרהיטים בצבע לבן או עץ ולא נראה שהוקדשה יותר מדי מחשבה על אמנות קיר, ייתכן שבגלל שמוכתר מעדיפה להפנות את משאביה ותשומת לבה לנושאים יותר בוערים. עם זאת באחד הסרטונים הבחנו בפריט מעניין בחדרה של מוכתר - אורגנית, שעליה היא מלחינה לעתים ג'ינגלים למפלגה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully