וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו הום חוגגת שנה עם קולקציה חדשה וחגיגית

בשיתוף קסטרו

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 16:16

ברשת השיקו ליינים חדשים, שמשרים אווירה ביתית, חמימה, אופנתית ונינוחה עבור כל אחד מהחללים בהם אנחנו חיים

בווידאו: המוצרים של קסטרו הום/יח"צ

קסטרו הום, מותג העיצוב לבית של קסטרו, חוגג בימים אלו שנה להיווסדו עם חשיפת קולקציה חדשה שעוצבה במיוחד עבור תקופת חגי תשרי ועונת הסתיו הנכנסת. הבייבי של הרשת הצליח ליצור לעצמו בשנה החולפת שם נרדף של שחקן מרכזי בנוף המקומי, כזה המרכז אוסף חפצים מוקפד המיועד לשדרוג הסביבה הביתית בעודו כולל תמהיל מוצרים המתכתבים עם המגמות העדכניות ביותר בדגש על איכות, סטייל ומחירים נגישים.

, דן פרץ

הפריטים והאקססוריז לבית של קסטרו הום מאופיינים בשיק אורבני שנולד על מנת להשרות אווירה ביתית, חמימה, אופנתית ונינוחה עבור כל אחד מהחללים בהם אנחנו חיים - מאזורי המטבח ופינת האוכל, דרך הסלון וחדר הרחצה ועד חדר השינה האינטימי.

בנוסף, ולא פחות חשוב בעידן הנוכחי, תהליכי העבודה ברשת מבוססים על חיבור לסביבה לצד מודעות אקולוגית והמון כבוד לכדור הארץ.

קסטרו הום. דן פרץ,
קסטרו הום/דן פרץ
קסטרו הום. דן פרץ,
קסטרו הום/דן פרץ

Live to Celebrate - חגים שמחים עם קסטרו Home

קולקציית ההום החדשה עוצבה בהלימה לאוספי הביגוד - ילדים, נשים וגברים - מתוך כוונה עמוקה לחזק את יחסי הגומלין שבין מלתחה אופנתית מעודכנת לבין שפת העיצוב של הבית. מחפשים מתנה לחנוכת בית? לעונת חגי תשרי והסתיו הקרובים קסטרו הום מציגים ארבע תמות עיצוביות המשתלבות בקוהרנטיות נעימה וזורמת בכל חללי המגורים שמקיפים אותנו 24/7.

קסטרו הום. דן פרץ,
קסטרו הום/דן פרץ
קסטרו הום. דן פרץ,
קסטרו הום/דן פרץ

ליין ה-Pure מציג את הסגנון המינימליסטי שעושה שקט נעים בעיניים בזכות מוטיבים של לבן, נקי וטהור, אותם ניתן לראות בכלי אוכל והגשה עשויים פורצלן איכותי, אביזרי זכוכית וקריסטל לצד פריטי טקסטיל רכים ובהירים בקו המצעים, המפות והמגבות.

ה-Blue vibes היא קבוצה שמביאה את הקלאסיקה של עולם הדנים למוצרי הטקסטיל נותני הטון בחדר השינה ובסלון עם גווני ג'ינס המשולבים בתכלת ובשמנת.

Friends of nature מייצגת את התנועה הדומיננטית של החיבור לטבע עם מגוון פריטים בשיק גולמי העשויים חומריות אורגנית כמו עץ, קש, רפיה, פשתן ובמבוק, בשילוב חומרי גלם ממוחזרים. את החיבור לטבע משלימים גווני חמרה, שמנת, חרדל ושחור כמו גם בדים נושמים, אווריריים ומלטפים.
הקבוצה האחרונה, Fashion basic, מוסיפה לתמונה צבעוניות נעימה ומלאת פאן של ורוד, אפרסק ואפור פסטליים הבאים לידי ביטוי בצורות גיאומטריות בעלות טאץ' מודרני אורבני.

קסטרו הום. דן פרץ,
קסטרו הום/דן פרץ
קסטרו הום. דן פרץ,
קסטרו הום/דן פרץ

מתרגלי טרנד הצמחייה הביתית ימצאו באוסף פיסים בסגנון כדרות אומנותית במראה של עבודת יד כמו גם כלים משגעים לעציצים הממזגים את מוטיב העץ הטבעי אל תוך אמירה ארכיטקטונית העשירה בטקסטורות ובזויות גאומטריות מתוחכמות.

לאלופי האירוח קסטרו הום מציעים שלל אפשרויות ליצירת שולחן חג בשיק ריזורטי של חופשה בסרדיניה הפוגשת שפע ים תיכוני בנוסח טברנה יוונית: פלייסמנטים קלועים, משטחי הגשה מעץ, כלים משלימים המשלבים מרקמי שיש, כוסות שקופות בגווני ים כמו כחול וירוק, צלחות חרס בשייפ עדכני ובגוונים של לבן מינמליסטי או לבן עם פרינט דגים מהפנט בכחול. לאוהבי השולחן הלבן מחכות אופציות מגוונות של דוגמאות תלת ממדיות בטון על טון לבן שיעניקו תחכום וטאץ' אישי למימוש הפנטזיות העיצוביות של בני הבית המארח.

פריסת החנויות הרחבה ושלל העיצובים המסוגננים יעשו חיים קלים למי מכם שמתארח השנה, עם מבחר מוקפד של רעיונות למתנה, כך שכל אחד יוכל למצוא את המשהו המיוחד והשווה שישמח לו את הבית ממש ברגע.

בשיתוף קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully