וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים לביתם: וילה בצפון ת"א - הצצנו לבית של איילת שקד

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 7:44

שקד התל אביבית אמנם מתגוררת כל חייה בעיר הגדולה, אבל נראה שבביתה היא מעדיפה את הסגנון הכפרי - עם קיר בריקים, מטבח כפרי בהיר וחלונות בלגיים שצופים לחצר הירוקה והפורחת

בווידאו: איילת שקד טיקטוק/מערכת וואלה!

איילת שקד, שרת הפנים פירקה השבוע את השותפות שלה עם יועז הנדל וחברה לבית היהודי לטובת הריצה לבחירות הקרובות. עכשיו אחרי שהיא מצאה לה בית פוליטי לבחירות, אולי יהיה לה קצת יותר זמן לבלות בביתה הפרטי שנמצא באחת השכונות היוקרתיות של צפון תל אביב.

שקד מתגוררת עם בעלה ושני ילדיהם המשותפים (והכלבלב בנצי) בבית פרטי בשכונת רמת החייל בת"א. את הווילה הדו-קומתית רכשה שקד בשנת 2015 תמורת מחיר של כ-6.5 מיליון ₪ על פי הדיווחים. עד אז התגוררה המשפחה בדירת גג בת 4 חדרים בשכונת בבלי בצפון ת"א, אותה השכונה שבה גדלה שקד שהיא תל אביבית במקור.

עירונית עם חיבה לסגנון כפרי

שקד במטבחה, עם החלות שהסעירו את הרשת

קיר בריקים וחלונות בלגיים

בית משפחת שקד נמצא ברחוב שקט שבו בתים פרטיים בני קומה אחת או שתיים. חזית הבית הפונה לרחוב מוקפת גדר עם שער מתכת שצבוע בגון שמנת. פנים ביתה של שקד כפי שהוא משתקף מהתמונות שהיא מעלה בחשבון האינסטגרם שלה מעוצב בסגנון כפרי, עם קיר בריקים בפינת האוכל, חלונות בלגיים גדולים עם פרופיל בצבע שמנת, שצופים אל חצר קטנה שבה פורח שיח בוגנוויליה סגול.

רחוב קטן ושקט של בתים צמודי קרקע ברמת החייל

בוגנוויליה פורחת בסגול בגינה

גם בנצי הכלב גר פה

המטבח, ששקד מרבה לעלות תמונות שלה ממנו עם מיני מאפים ותבשילים מעשה ידיה (זוכרים את סערת החלות?) גם הוא מעוצב בסגנון כפרי, עם ארונות לבנים עם דיטייל של מסגרת עבה וידיות מפליז מושחר שמעליהם משטח שיש במראה אבן טבעית בגוון בז' חם. באזור הארונות הגבוהים המסגרת מקיפה זכוכית סבתא שמשולבת בחזיתות. כיאה למטבח פעיל שמבשלים בו הוא מצוייד היטב בקולט אדים מעל הכיריים ומיקסר קיצ'נאייד בצבע כחול מטאלי. החלונות הבלגיים הבהירים מקיפים את רוב המטבח ומכניסים פנימה אור וזריקה של ירוק מהצמחייה בחוץ.

הפתיעה עם הגוון של הקיצ'נאייד

המטבח מוקף בחלונות שצופים לירוק של הגינה

מטבח כפרי ומאובזר היטב

בפינת האוכל ישנו קיר המחופה בבריקים במראה ראסטיק ושם ניצב שולחן אוכל מלבני מעץ כהה עם כיסאות תואמים. בין פינת האוכל לסלון, סמוך לאחד החלונות הצופים לגינה שמתהדר גם באדן רחב ובולט (bay window), ישנה פינת ישיבה/קריאה שבה כורסאות עם מסעדי עץ המרופדות בבד מפוספס.

פינה יפה לקרוא בה ספר

ספות רביצה בחצר: לספר טוב או משחק שש-בש עם הילדים

עוד מעט ירימו פה שוב את הסוכה

בחצר של שקד, על משטח מרוצף באריחי אבן בהירים עומדת פינת ישיבה חיצונית שמורכבת מסט ספות רביצה עשויות ראטן ועליהן כריות בהירות עם שולחן נמוך תואם. שקד הצטלמה שם לא פעם כשהיא קוראת ספר או משחקת שש-בש עם אחד מילדיה. סביב המשטח המרוצף ישנה גם חלקת דשא ירוקה, ושם מקימה משפחת שקד מדי שנה את הסוכה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully