וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבריקו את פנים מכונת הכביסה שלכם בעזרת מוצר מפתיע שכבר יש לכם בבית

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 0:14

אין צורך לערבב בין מוצרי ניקיון או לשפשף - הטריק הבא יסיר עובש וטחב מפנים מכונת הכביסה שלכם וזה כל כך פשוט שאתם קצת תתבאסו שלא ידעתם את זה קודם

ידעתם שאפשר לנקות את מכונת הכביסה עם מי פה?/vicolsfamilyhouse

אנחנו משתמשים במכונות הכביסה שלנו על בסיס יומי ולפעמים קצת שוכחים שגם הן זקוקות לשטיפה. הן צוברות עובש וטחב שקל לנו להתעלם מקיומם כי בקושי רואים אותם. בקבוצת הפייסבוק של חובבי הניקיון ומעריצי גורו הניקיון גברת הינץ', "טיפים וטריקים לניקיון", פנה אחד החברים כדי לשאול באילו מוצרים חולי הניקיון משתמשים כדי לנקות את מכונת הכביסה שלהם, מבפנים.

המשתמש שאל: "על אילו מוצרים הייתם ממליצים לניקיון מכונת הכביסה? יש לי טחב מאחורי המגירה. ברור שאני לא רוצה להשתמש באקונומיקה או בכל דבר שיכול להזיק לכביסה שלי. תודה מראש". החובבים חלקו את סודות הניקיון שלהם למכונת הכביסה כשאחד מהם הציע פתרון מפתיע - מי פה מנטה.

שטיפת פה. ShutterStock
כה פשוט - מי פה/ShutterStock

לפי SheFinds, רק חצי כוס של מי פה במחזור ריק של מכונה הכביסה יכולה להסיר את פיסות העובש והטחב וגם לגרום למכונת הכביסה שלכם להריח מדהים.

ככה פשוט: מזגו חצי כוס של מי פה לפנים מכונת הכביסה שלכם או למגירה - והפעילו אותה על מחזור רגיל עם מים חמים. כמובן שאין לכבס בגדים במקביל בזמן התהליך הזה. מי הפה יסתובבו להם במכונת הכביסה שלכם ויסירו את כל הלכלוך, העובש והטחב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ככה זה עובד

על פי מומחי הניקיון באתר housedigest יש עוד כמה דברים שכדאי לדעת אם אתה מעוניינים לנסות את שיטת מי הפה לניקוי תוף הכביסה. אמנם זה יעיל לניקוי וחיטוי התוף, אבל אפשר להשתמש בהם גם עם ניקוי כביסה. השתמשו במי פה עם כביסה מסריחה במיוחד (למשל בגדי ספורט לאחר אימון), אך וודאו שמי הפה אינם מכילים צבעים מלאכותיים מכיוון שהם עלולים להכתים בגדים.

בנוסף ניתן גם לנסות לנקות עם מי הפה משטחים, פתח הניקוז של הכיור ואת השירותים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully