וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים לביתם - הבתים של הפוליטיקאים: הבית של מרב מיכאלי

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 11:41

יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה מתגוררת בדירה בבניין ישן במרכז ת"א, קומה אחת מתחת לבן זוגה ליאור שליין. היא ממש לא מינימליסטית, ואוהבת לאסוף כלי וינטג', ספרים וסוגים שונים של תה - זה מה שמצאנו בבית שלה

בווידאו: יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי לאחר זכייתה בפריימריז לראשות המפלגה/מפלגת העבודה

הנה מתחילה לה עוד מערכת בחירות (למי יש כוח?) והפוליטיקאים ישובו לדרכים, לכנסי הבחירות ולאולפני הטלוויזיה. אותנו דווקא יותר מעניין מה מחכה להם בבית ואיך נראים הבתים שבהם הם גרים. נכון שגם אתכם? ביקור הבית הראשון בסדרת הכתבות הוא אצל יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה מרב מיכאלי.

סידורי המגורים של מיכאלי זכו לסיקור לא פעם ולא פעמיים. העובדה שהיא ובן זוגה הקומיקאי ליאור שליין בחרו להמשיך להתגורר בבתים נפרדים (אך שכנים) גם לאחר שנים רבות של זוגיות ואפילו לאחר הולדת בנם אורי לפני קצת יותר משנה, ממשיכה להיות משהו בין פיקנטריה לסדין אדום, תלוי את מי שואלות.

כאן גרות בכיף

בניין לא חדש, במרכז ת"א

כלי קרמיקה יפים במטבח

מיכאלי אם כן, מתגוררת בגפה (בעצם לא לגמרי בגפה, היא חולקת את הדירה עם הכלבה דנה-נושי) בדירה נעימה בבניין לא חדש במרכז תל אביב. ובאותו בניין ממש בקומה מעליה, מתגורר שליין במודל 'אוהבים אך נפרדים'. משכך, ניתן בביטחון להסיק שהדירה של מיכאלי היא ביטוי כמעט מזוקק לבחירותיה, העדפותיה ואופייה שלה, משום שהבחירות העיצוביות בה למעשה נעשות באופן בלעדי על ידיה ועבורה.

עד לפני כמה שנים, בחשבון האינסטגרם של השרה מיכאלי ניתן היה למצוא בקלות תמונות וסרטונים שצולמו בביתה, אך ככל שהתבסס והתקדם מעמדה בכנסת ובממשלה, את הסרטונים שצילמה על רקע הספרייה שלה בסלון, החליפו אלה שצולמו בלשכתה, כשמאחוריה מדפיות הבוק החומות והמדכאות של משכן הכנסת.

אוסף של תערובות תה ותיונים

בפריים: יותר ספרים או יותר נישות גבס?

הכיסויים על הספות זה בגלל דנה-נושי?

העדפה ברורה לכלים מ'זכוכית סבתא'

דירתה של מיכאלי, עד כמה שניתן להתרשם מהתמונות ברשתות החברתיות שבהן היא נראית ברקע - היא דירה בהירה ואקלקטית למדי. מיכאלי אוהבת מאוד לקרוא ועל כן יש בביתה לא מעט ספרים, רובם נמצאים בחלל הציבורי שבין הסלון למטבח בספרייה שבנויה בתוך הקיר על ידי נישות גבס. ליד הספרייה ניצב שולחן גדול מעץ ועליו מנורת שולחן עם אהיל זכוכית במראה וינטג'. בכלל, נראה כי הסגנון המועדף על מיכאלי הוא יותר ישן מחדש. היא ההיפך הגמור ממינימליסטית ונראה שיש לה מיני אוספים - של כלים וגם של תה וכל מה שקשור אליו.

בכל פינה בבית ישנם מדפים עמוסים בפריטי נוי, ספרים, פסלונים, כלי קרמיקה וזכוכית ועציצים. ניכר שזו דירה שמיכאלי מתגוררת בה לא מעט שנים, ונאספו בה שכבה על גבי שכבה של פריטים, אביזרים וקישוטים. כלי זכוכית אירופאים נראים כחביבים עליה במיוחד ויש לה מגוון של צנצנות, כלי הגשה מעוטרים וקופסאות מזכוכית.

פמיניסטית, לא מינימליסטית

במטבח שלה יש לא מעט מדפים פתוחים מעץ בהיר, חלקם בתוך נישות גבס (בדומה לספרייה), מה שמעלה את הסברה שהדירה שופצה מתישהו בסוף שנות התשעים-תחילת שנות האלפיים, אז נישות גבס זכו לפופולריות עצומה בבתים בישראל. חיפוי הקיר במטבח עשוי אריחי קרמיקה מרובעים קטנים.

בסלון ספות כהות- גם הן נראות וינטג' (אך בחלק מהתמונות הן מכוסות בכיסוי בד בהיר - אולי כאמצעי להתמודד עם פרוותה הבהירה של דנה-נושי) ושטיח משופשף בדוגמא קלאסית. הכל נראה מאוד נוח ונינוח, לא מתאמץ ולא "מעוצב במפגיע". מצאנו רק תמונות בודדות של חדר הרחצה של מיכאלי, שם נראה כי הוא מחופה באריחי קרמיקה במראה אבן, וכולל אמבטיה שמחופה באותו אריח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully