וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה קנתה שכונה של 84 בתים במקום אחד בגלל טעות הקלדה

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 0:48

בחורה רכשה את בית חלומותיה בנבאדה, אבל טעות הקלדה הפכה אותה לבעלים של 84 דירות בשווי של 50 מיליון דולר: "זו טעות של העתק הדבק"

הייתם רוצים להיות הבעלים של 84 בתים פרטיים בשכונה אחת תמורת 594,481 דולרים בלבד? ובכן, זה לא ממש ריאלי, אלא אם כן טעות דפוס רושמת אתכם על שם הנכס העצום. זה בדיוק מה שקרה לאישה ששילמה את הסכום הנ"ל על בית החלומות שלה, אבל בתמורה היא הפכה לבעלים של 84 דירות ושני שטחים ציבוריים - בגלל טעות רישומית.

בצקשורת המקומית דווח שעל פי הניירת עליה היא חתמה, היא הפכה לבעלים החוקיים כביכול של ההשכונה כולה - למרות שכל הבתים בה כבר נמכרו לפני הטעות. כמה שווה כל השכונה הזו אתם תוהים? ובכל, על פי ההערכות הנכס שברשותה היה שווה לא פחות מ-50 מיליון דולר.

שכונה בנבאדה. tollbrothers, צילום מסך
הפכה בטעות לבעלים של כל השכונה. הנכסים בנבאדה/צילום מסך, tollbrothers

מפתחי השכונה, חברת "טול בראדרדס", טוענים שיהיה קל לתקן את הטעות הזו ולהחזיר את הנכסים אליהם, אבל הם הוזהרו ש"מישהו עשוי להקשות עליהם ולנצל את הטעות הזו". האישה שזהותה לא פורסמה, מילאה את הטפסים עם שמאי, לפני שהטעות התבררה ב-25.7 אז התבשרה שהיא "הבעלים של בניינים 1 עד 85".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שכונה בנבאדה. tollbrothers, צילום מסך
האם היא תלחם על הבתים האלה בבית המשפט?/צילום מסך, tollbrothers

טעות הדפוס הזו משמעותה היא שהאישה ברת המזל קיבלה שטרי קניין של הבתים האחרים בשכונה. קורי ברק, שמאית המחוז הסבירה: "כנראה שכותרת הקניין בלאס וגאס הועתקה בצורה לא נכונה. משום שהיה די ברור שנעשתה טעות, השמאים פנו באופן מיידי למחוז כדי שהם יוכלו לעבוד על תיקון הכותרת של שרשרת הבתים שהועברו בטעות לרשותה".

בעלת הנכסים אגב, יכולה להתנגד משפטית לתהליך הזה, אבל אין סימן שהיא מתכוונת לנסות לעשות זאת ואם היא תלך לבית המשפט, היא כמעט בטוח תפסיד. ברק טענה גם שהטעות הזו נפוצה יותר ממה שאנשים חושבים משום שטעויות של "העתק הדבק" כאלו בדפוס קורות די הרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully