וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה המקום הכי מטונף בסלון שרובנו לא מנקים אותו

אתם חושבים שאתם מנקים את הסלון והוא מבריק? מקצועני הניקיון מסבירים: זה המקום שרוב האנשים לא מנקים וכך תעשו את זה נכון

הלכלוך שמסתתר מתחת לספה/@cleaningmummy

ניקיתם את הבית ואתם משוכנעים שהסלון שלכם מבריק? ובכן, ייתכן מאוד שיש מקום ספציפי שכמעט כולנו שוכחים לנקות. על פי מומחי ניקיון המקום הכי מלוכלך בסלון ואולי בבית כולו הוא... השטח שמאחורי הספה הגדולה.

המומחים של Tapi אמרו ל"סאן" הבריטי ש"למרות שמדובר במקום מטונף מאוד, רק כרבע מהאנשים שהשתתפו במחקר שלנו טענו שהם מנקים מאחורי הספה על בסיס שבועי". הספה בסלון הוא אולי הרהיט שאנחנו נמצאים עליו בבית הכי הרבה זמן. חלקנו גם נוהגים לאכול ולשתות על הספה כדי להירגע, וכל זה מלווה כמובן בהרבה מאוד לכלוך.

"אתם צריכים לשאוב את הספה בצורה יסודית פעם בשבוע, כולל מאחוריה וגם את הכיסוי של הספה והכריות", הם הסבירו, "אם ניתן להזיז את הכריות, תוציאו אותן ותשאבו המסגרת שנמצאת למטה".

על פי מקצועני הניקיון כולנו צריכים לנקות מאחורי הספה פעם בשבועיים לפחות. "אתם צריכים להזיז את הספה מהמיקום המקורי שלה ולשאוב את השטח שעליו היא נמצאת בדרך כלל, או שתנקו מתחתייה עם סמרטוט אם קשה להזיז את הספה".

הם ממליצים להשתמש באבקת סודה לשתייה לניקיון יסודי יותר של בד הספה ולהקניית ריח טוב יותר. ספות מעור הן קלות יותר לניקוי, אבל עדיין חשוב לוודא שאתם משתמשים במוצרי הניקוי הנכונים כדי להבטיח שלא תגרמו נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully