וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להכין את הבית למעבר דירה?

מוגש מטעם המובילים בישראל

15.8.2022 / 15:37

להיכנס לדירה חדשה זה כיף גדול, אך ההכנות למעבר הדירה, הן ברוב הפעמים כאב ראש אחד גדול. הפתרון בפנים

זוג הורים עם בנם. pexels,
זוג הורים עם בנם/pexels

לארוז בית שלם עם המון חפצים זה לא דבר קל, במיוחד עבור מי שלא יכול לקחת חופש מהעבודה או שיש לו מסגרת זמנים לחוצה. אז איך עושים זאת נכון? הלכנו להתייעץ עם חברת המובילים בישראל שמבקרים בכל יום במגוון בתים המבצעים מעבר דירה ומציעים גם שירותי אריזה ופריקה בחלק מן המקרים, וקיבלנו מספר שלבים שיעזרו לכם להכין את הבית בצורה נכונה ופשוטה למעבר הדירה.

לראות בתהליך הזדמנות לסדר וארגון שישפיעו על סידור החפצים בבית החדש

בתים מלאים בחפצים שאתם לא בהכרח משתמשים בהם ביום יום או ששכחתם שהם קיימים וכנראה של תשתמשו בהם גם בהמשך. מעבר דירה ואריזת דירה, הם הזדמנות מצוינת לסידור וארגון של כל מה שיש לכם בבית. זה בדיוק הזמן לעבור על כל חפץ וחפץ ולהחליט האם הוא עוד שמיש או שיש להעביר אותו הלאה. בצורה כזו אתם תבצעו מעבר דירה הרבה יותר יעיל ותגיעו לבית החדש רק עם חפצים שאתם באמת צריכים.

סידור הבית והחזרת חפצים למקום לפני תחילת האריזות

לפני שאתם מתחילים לארוז את הבית, השקיעו כשלוש שעות בסידור כל החפצים במקומם וניקיון של הבית. ברגע שחללי הבית נקיים ומסודרים, הרבה יותר קל לגשת בכל פעם לאזור אחר ולארוז אותו. בגלל שמדובר בפעולה שיש בה בדרך כלל המון בלאגן מסביב, חשוב לדעת שקיימת דרך לארוז בצורה יותר שקטה, נקייה וממוקדת. זה ימנע מכם להרגיש לחוצים וימנע את הבלאגן שיש בעיניים בזמן האריזות.

להחליט על דרך האריזה הנוחה עבורכם

אנשים העוסקים במתן שירותי הובלות ואריזת חפצים, ממליצים לפני תחילת האריזות להחליט על דרך האריזה שהכי נוחה עבורכם. דרך אחת שקיימת היא אריזת חפצים לפי סוג החפץ. בסגנון אריזה זה אנו נארוז את כל הבגדים של הבית בבת אחת ואחרי זה את כל הנעליים של כל חדרי הבית וכך הלאה.
אפשרות אריזה נוספת היא אריזה לפי חדרים. כלומר, אתם תיכנסו עם כמות ארגזים מסוימת לכל חדר ותארזו אותו. על כל ארגז תרשמו את שם החדר שאליו הוא שייך. בחרו באחת מהדרכים שהכי נוחה עבורכם והכי מותאמת לסגנון הבית החדש שאליו אתם עוברים.

להכין מראש קרטונים ומסקנטייפ איכותיים

כאשר מבצעים הובלות דירה, חשוב שיהיו לכם קרטונים חזקים, נקיים ואיכותיים. לא מומלץ לקחת קרטונים מקרטוניה שהרבה פעמים מלווים בלכלוך שמביא חרקים וחורים שעשויים לגרום לציוד שלכם לא להיות מוגן. ניתן כיום לרכוש ארגזים אצל חברת הובלות מקצועית בעלויות נמוכות ומשתלמות.
עוד דבר שממש תזדקקו לו בעת האריזות הוא המסקנטייפ. מומלץ לרכוש מסקנטייפ חזק ואיכותי שיסגור את הארגזים היטב. כמו כן, תוכלו לרכוש עבורו מעין מכשיר מסקנטייפ שעוזר להניח אותו בקלות על הקרטונים.

הדבר האחרון שחשוב להכין הוא אמצעי הגנה על חפצים שבירים. אלו יכולים להיות שאריות בדים, גליל של ניילון פצפצים או ניירות עיתון. מובילים מקצועיים שמעניקים שירותי אריזה ופריקה, יגיעו עם חומרי הגנה איכותיים.

לחלק את אריזת החפצים לתקופה של חודש מראש

הכנת לוח זמנים לאריזת החפצים מראש היא דבר חשוב מאוד עבור כל מי שיודע כי אין לו ימי חופש לקחת מהעבודה. ההמלצה הטובה ביותר היא לקחת תאריכון ולגזור זמנים אחורה, לפחות חודש מראש. בכל פעם תארזו חפצים אחרים, כאשר בתחילת האריזות תארזו את כל החפצים שלא נמצאים בשימוש יומיומי ולקראת המעבר את החפצים שאתם כן משתמשים בהם. בכל מקרה, הכינו לעצמכם תיק עם בגדים וכלי רחצה שישמש אתכם ביומיים שלפני המעבר.

אם אין לכם זמן לאריזות, היעזרו באנשי מקצוע

אם הגעתם למסקנה כי אין לכם זמן לארוז את הבית שלכם בעצמכם, דעו שזה לא סוף העולם כי יש חברות הובלה שעושות זאת עבורכם. כבר בשיחת הטלפון, בדקו עם החברה האם קיים אצלם שירות כזה. במידה וכן, תוכלו לתאם את השירות יום יומיים לפני ההובלה ויגיע אליכם מוביל עם צוות המבצעים שירותי אריזה.

למתי להזמין את ההובלה?

לפני שאתם רצים להזמין הובלה, בדקו עם בעל הדירה את תאריך הפינוי. כמו כן, בדקו האם מדובר בתאריך יחיד שבו תוכלו לפנות את הדירה או שיש לכם מספר ימים. לאחר שבדקתם את הנושא הזה, בדקו מתי תאריך הכניסה לדירה החדשה. בסופו של דבר אתם צריכים שתאריך ההובלה יתכנס עם התאריכים האלו לאותו היום. כאשר יש לכם את כל המידע, כנסו לאתר המובילים בישראל והזמינו הובלה מקצועית לתאריך המעבר.

מה חשוב לומר למוביל לפני ההובלה?

חברת הובלות מקצועית תשאל אתכם כבר בשיחת הטלפון על כל הדברים שחשוב להם לדעת לפני ביצוע ההובלה. הם יבדקו אתכם כמה ארגזים יש להוביל? האם יש ברשותכם ציוד שביר? האם יש צורך בהעברה של מכשירים חשמליים וריהוט גדול? האם יש לכם צורך בשירותי פירוק והרכבה של ריהוט? מהיכן מתבצעת ההובלה ולאן? האם יש אצלכם מעלית גדולה? האם יש חלון גדול וצורך במנוף? מענה על כל השאלות האלו בצורה מדויקת, יעזרו לכם לקבל שירותי הובלה מקצועיים וטובים יותר.

אז אם אתם לקראת מעבר דירה, עקבו אחר הטיפים הללו ותוכלו לעבור את זמן האריזות ויום ההובלה בקלות.

צריכים הובלה? הזמינו את המובילים בישראל
לעמוד הפייסבוק שלנו לחצו כאן
לכניסה לעמוד שלנו בגוגל מפות לחצו כאן

מוגש מטעם המובילים בישראל
  • עוד באותו נושא:
  • מעבר דירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully