וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתישרף האהבה? דירות מדהימות של פנויים ופנויות

עודכן לאחרונה: 12.8.2022 / 9:54

לרגל ט"ו באב, ליקטנו עבורכם כמה פנויים פנויות שגרים לבד, אבל עיצבו את הדירות שלהם באופן שמזמן לחייהם את האהבה הבאה. פחות אחד יותר נחמד?

דירת רווקה ברמת גן, תכנון ועיצוב: אדריכלית עדי ארונוב. נופר בוגנים,
יש לא מעט יתרונות בלגור לבד, במיוחד בדירה משלך. דירת רווקה ברמת גן, תכנון ועיצוב: עדי ארונוב/נופר בוגנים

ט"ו באב הוא חגם של הזוגות, שניים שניים הם עולים ובאים, יוצאים למסעדות יקרות ומחליפים מתנות נדושות עטופות בסרטים אדומים. המדור כמובן שמח בשמחתם, אבל כמה אפשר? השנה בחרנו להתמקד דווקא במי שחיים בגפם. רווקים ורווקות שיודעים למצוא יתרונות במגורים לבד (קל יותר לעשות את זה כשאת/ה הבעלים של דירה משלך), אבל זה לא אומר שהם לא משאירים מקום בבית (ובלב) גם לאהבה חדשה שתבוא.

דירה לרווקה ברמת גן | 70 מ"ר | תכנון ועיצוב: אדריכלית עדי ארונוב

אחרי שנים שבהן התגוררה בסוויטה משלה בבית הוריה, החליטה אשת ההייטק הקרייריסטית, בשנות ה-30 לחייה, לעבור לדירה חדשה בבניין בוטיק בעיר רמת גן, שאותה תכננה ועיצבה עבורה האדריכלית עדי ארונוב כמרחב מגורים גמיש, דינמי ותוסס שמאפשר לה להתאים את החללים לסיטואציות שונות: עבודה, חיים ואירוח.

דירת רווקה ברמת גן, תכנון ועיצוב: אדריכלית עדי ארונוב. נופר בוגנים,
דירה של הייטקיסטית קרייריסטית ברמת גן. תכנון ועיצוב: עדי ארונוב/נופר בוגנים
דירת רווקה ברמת גן, תכנון ועיצוב: אדריכלית עדי ארונוב. נופר בוגנים,
כשגרים לבד זו לא חוכמה - הקיר המפריד בין חדר השינה לחדר הרחצה הוחלף במחיצת זכוכית/נופר בוגנים

הדירה כוללת חדר מאסטר, חדר רחצה, חדר ממ"ד שמשמש כרגע כחדר ארונות, חדר רחצה לאורחים וכמובן, אזור ציבורי מרווח, מואר ומסוגנן בו נמצאים המטבח, הסלון ופינת האוכל. "כשבעלת הבית פנתה אלי, הדירה הייתה כבר מוכנה, לכן ביצענו התאמות שכללו את שבירת הקיר בין חדר השינה לחדר הרחצה והחלפתו במחיצת זכוכית אוורירית וכן החלפת ריצופים, פרקטים וחדרי אמבטיות. בתוך כך, רישתנו את הדירה בנגרות פרקטית ואפקטיבית שמוסיפה שטח גדול מאוד של אחסון ומותירה את החללים מסודרים ומאורגנים בכל עת".

דירת רווק בת"א | תכנון ועיצוב: אדר' מרינה רכטר-רובינשטיין ReMa אדריכלות

"זוהי אחת הדירות המיוחדות שראיתי בתל אביב, מדובר בדירת אמן, שעיצובה הושפע מיצירות האמנות של הדייר הנוכחי", אומרת מרינה רכטר רובינשטיין, האדריכלית שעיצבה אותה. דירה זו, ממחישה את הקשר ההדוק בין עיצוב הפנים לאמנות - הם ניזונים האחד מהשני ויחד יוצרים חלל הרמוני בו הושקעה חשיבה על כל פרט.

דירה לאמן רווק בת"א, תכנון ועיצוב: אדריכלית מרינה רכטר רובינשטיין ReMa אדריכלות. עמית גושר,
העיצוב מושפע מיצירות האמנות של היוצר המתגורר בדירה/עמית גושר
דירה לאמן רווק בת"א, תכנון ועיצוב: אדריכלית מרינה רכטר רובינשטיין ReMa אדריכלות. עמית גושר,
חומריות של בטון בטקסטורות שונות/עמית גושר

הדירה עוצבה עם חומרי גמר מיוחדים שנבחרו בקפידה ולמעשה השילוב מעניק מראה אלגנטי המשלים את האווירה המאוד מגוונת שיש לבעל הדירה וכמובן לדירה עצמה. חלק מהקירות מחופים בבטון שנעשה ביציקה במקום בשילוב טקסטורות שונות, בכדי לתת משוב רוח צעיר, מודרני ומזמין. כך למשל בקיר שמאחורי מסך הטלוויזיה מופיע הבטון בטקסטורת קרשים, ובעמוד התומך המעוגל מופיע אותו החומר - בטון - בטקסטורה חלקה. הדירה עוצבה במטרה לענות על כל הצרכים של בעליה, בין אם זה לערב זוגי, אירוח רבים או ערב סולידי על כוס יין.

דירת רווק בת"א | 240 מ"ר | עיצוב ותכנון: צביה קזיוף

דירת 240 מ"ר בת"א לרווק ירושלמי, עיצוב ותכנון צביה קזיוף. עמית גושר,
האמבטיה עומדת מחוץ לחדר הרחצה על אריחי שיש קררה שמשתלבים באקראיות באריחי הפישבון של חדר השינה/עמית גושר
דירת 240 מ"ר בת"א לרווק ירושלמי, עיצוב ותכנון צביה קזיוף. עמית גושר,
בחירת ריהוט מוקפדת שהותאמה במיוחד לחלל המעוגל. הסלון/עמית גושר
דירת 240 מ"ר בת"א לרווק ירושלמי, עיצוב ותכנון צביה קזיוף. עמית גושר,
חווית רחצה רב-חושית. חדר רחצה דמוי אקווריום/עמית גושר

רווק ירושלמי החליט לעבור מהבירה לעיר ללא הפסקה, והתמקם בדירה בעלת שטח מדהים ומרחבי ים הנשקפים מהחלונות המקיפים את החלל. אחד האתגרים התכנוניים בעבודה על הדירה הזאת היה צורתו המעוגלת של חלל המגורים וחדר השינה. אתגר זה הביא עמו הזדמנות ליצירה וירטואוזית של הפרויקט כולו עם בחירות ריהוט מוקפדת ואלמנטים מקוריים אשר עוצבו במיוחד והותאמו לחלל.

ליחידת המאסטר נבחר פרקט פישבון ייחודי במיון גבוה, המהווה רקע לכל העשייה העיצובית. חדר רחצה מעוגל אף הוא וסגור בקירות זכוכית, שבו מקלחון וארון רחצה יוצר מראה של מעין אקווריום במרכז החלל אשר בשילוב הנוף הפתוח לים יוצר חווית רחצה רב-חושית. אמבטיה FREE-STANDING מוקמה מחוץ לו ובמרכז החדר, ומשיקולים פרקטיים הוצבה על אריחי גרניט פורצלן בדוגמת קררה, אשר נחתכו ושולבו בלוחות הפרקט בכדי ליצור משטח עמיד למים. השירותים הוסתרו באופן אלגנטי בהמשך לארון הבגדים.

דירה לרווקה בקריית אונו | 78 מ"ר | תכנון ועיצוב: פינדי בן ארי שמאי

דירת 3 חדרים בקריית אונו לרווקה. עיצוב פנים: פינדי בן ארי שמאי, באדיבות ארונות דלקוב. נדב פקט,
עברה שיפוץ מהיסוד ועוצבה מחדש בסגנון נקי ומונוכרומטי. דירה לרווקה בקריית אונו, עיצוב: פינדי בן ארי שמאי, באדיבות ארונות דלקוב/נדב פקט
דירת 3 חדרים בקריית אונו לרווקה. עיצוב פנים: פינדי בן ארי שמאי, באדיבות ארונות דלקוב. נדב פקט,
ארון רחצה תואם לארון הבגדים שבחדר. באדיבות ארונות דלקוב/נדב פקט
דירת 3 חדרים בקריית אונו לרווקה. עיצוב פנים: פינדי בן ארי שמאי, באדיבות ארונות דלקוב. נדב פקט,
"בחרתי לפנק את עצמי בחדר רחצה גלוי". חדר השינה, באדיבות ארונות דלקוב/נדב פקט

דירת שלושה חדרים בבניין ישן נושן שעברה מהפך מהיסוד תוך שינוי וחידוש כל מערך התשתיות. חדר השינה הוסב למטבח שנפתח לחלל הציבורי, וכדי ליצור מרחב פתוח הפך ליחידה אחת עם חלל ההסבה. הדירה עוצבה בקו קלאסי-מודרני תוך הקפדה על ניקיון עיצובי, על מנת שלא ליצור עומס ויזואלי.

הצמחייה הנשקפת מהחוץ תורמת צבעוניות מרעננת למונוכרומטיות של הפנים והופכת את הנוף החיצוני לחלק בלתי נפרד מהתמונה הכוללת. "הצורך במקומות אחסון נפתר על ידי שימוש בארונות גדולים רב-תכליתיים. בכניסה לבית וכחלק ממערך הסלון ניצב לו ארון זכוכית מאט בגוון אפרפר שמשרת הן את עמדת העבודה והן את הצרכים השונים של הבית.

"היות ורוב הזמן הדירה משרתת אותי, בחרתי לפנק את עצמי בחדר רחצה גלוי שמהווה חלק ממערך חדר השינה", אמרה הדיירת הרווקה שמתגוררת כאן בגפה. מכיוון שחדר הרחצה שקוף, ארון הרחצה בו תואם לארון הבגדים שבחדר. "כיאה לרווקה חובבת שופינג שאני, בגדים הם מצרך חשוב וארון ענק הוא הכרחי עבורי. כך למעשה הפך החדר לסוויטה מפנקת שעונה על כל צרכי".

דירת רווק בראשל"צ | 100 מ"ר | תכנון ועיצוב: אורון מילשטיין

דירת הרווקים של מעצב האופנה יוסי קצב, עיצוב פנים: אורון מילשטיין. אלעד גונן,
הארון יצא החוצה, והחדר צנוע המימדים הפך לסוויטה מרווחת. חדר השינה של יוסי קצב בראשל"צ/אלעד גונן
דירת הרווקים של מעצב האופנה יוסי קצב, עיצוב פנים: אורון מילשטיין. אלעד גונן,
אובזר ברהיטים בעיצובם של מעצבי-על. הסלון/אלעד גונן

הדירה הזאת בראשון לציון היא ביתו של מעצב האופנה יוסי קצב. הדירה עברה שיפוץ מקיף שבמסגרתו חדר השינה הורחב והפך מחדר שינה צנוע-ממדים שבו ארון וחדר רחצה סגור, לסוויטה מפנקת, עם רצפת פרקט בתבנית "פישבון", ועם לוק של חדר במלון בוטיק. ארון רחב ידיים נבנה בחדר הממ"ד, והוצאת הפונקציה הזאת מחדר השינה הותירה אותו מרווח ומאוורר מאוד. החדר, בגלגולו החדש, מואר היטב. במרכזו מיטה רחבה עם מראשות מרופדות בגוון טבעי. תמונות להשראה נתלו על הקיר, אלה נרכשו על ידי קצב בשווקים שונים ממסעותיו ברחבי העולם לאורך השנים כאשר טייל לבדו.

הסלון שממוקם בכניסה לבית, רוהט מחדש בפריטי ריהוט של מעצבי על. והמטבח נחשב ליצירת מופת עם קריצה ואמירה חזקה, בדמות אריחים מודפסים של אמן הפופ-ארט המנוח, קית' הרינג. חזיתות הארונות נצבעו בצבע אפוקסי לבן. בפינת האוכל הסמוכה שולחן אוכל עשוי מאלומיניום ועליו משטח לבן נקי. על הקיר יחידת מדפים מאלומיניום לבן שמשלימה את התמונה, ומכילה פריטי דגש משובבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully