וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מחשבים וסלולר: ברזי הפרימיום הגיעו ל-KSP

בשיתוף GROHE

21.8.2022 / 6:26

שיתוף פעולה מסקרן נוצר בין חברת הענק הגרמנית GROHE לרשת החנויות הישראלית, במסגרתו יימכרו מוצרי החברה באתר KSP: "הרולס רויס של עולם הברזים". וגם: מה הישראלים הכי אוהבים לקנות ואילו הפתעות מחכות לחובבי השופינג בעתיד? צפו בכתבה

בווידאו: ברזי הפרימיום הגיעו ל-KSP/עריכה: דינה מחפוץ

מחשבים, טלפונים, צעצועים, מוצרי פארם, הלבשה ועכשיו גם ברזים. שיתוף פעולה חדש ומסקרן נוצר בין חברת הברזים העולמית GROHE לבין הרשת המובילה KSP, במסגרתו ישווקו דגמים מובחרים של מוצרי GROHE בסניפי הרשת.

אביחי שכטר, סמנכ"ל KSP, התארח באולפן וואלה! וסיפר על החיבור המסקרן שנוצר בין שתי החברות.

ראשית, אביחי, תוכל לספר לנו על השינוי שעובר על KSP בשנים האחרונות?

"הרשת הזו הגיעה במקור מהעולמות של מוצרי טכנולוגיה, מחשוב וסלולר, אבל בשש-שבע השנים האחרונות אנחנו עושים תהליך הדרגתי, ומוכרים מוצרים מכל העולמות, מבשמים ועד לבגדים. יש לנו קרוב ל-64 אלף מוצרים שאנחנו מחזיקים פיזית. השינוי הוא מאוד עמוק, זה לא שבאים, פותחים אתר וזורקים מוצרים פנימה. יש אתגרים לוגיסטיים אדירים. עשינו השקעות גדולות, קנינו מרכז לוגיסטי בעשרות מיליוני שקלים ואנחנו מחזיקים צוות פיתוח שידאג שתמיד נהיה בקדמת הטכנולוגיה".

אתם רוצים להיות אמזון?

"אנחנו רוצים שכל לקוח, לא משנה מהן העדפותיו, יגיע אלינו. אנחנו עובדים כל הזמן בלדייק את ההצעה שלנו, כדי להגיע לכמה שיותר צרכנים".

מה הישראלים הכי אוהבים לקנות?

"הישראלים קונים הכול".

איפה אתה רואה את עולם הקניות אונליין בעתיד?

"האתר של KSP הוא האתר עם הכי הרבה תנועה בישראל, כי אנחנו משקיעים המון תשומת לב בחוויית הלקוח".

למה בחרתם דווקא בברזים של GROHE?

"זה הרולס רויס של התחום. מדובר במותג שמוביל את קטגוריית הברזים ומוצרי אמבט. כשמותג בסדר הגודל הזה מביע נכונות לעבוד איתנו, זה כבוד גדול עבורנו ועשינו כל מה שאפשר כדי להביא ללקוחות שלנו את מוצרי GROHE בצורה מונגשת כמו שלא היה עד עתה בישראל. לאנשים יש רתיעה ממוצרי אמבט, אבל ב-GROHE השיקו סדרה מיוחדת לפני כמה שנים, שמכילה מאות מוצרים, שבבסיס שלהם הם קלים מאוד להרכבה ופשוטים למשתמש. הצרכן הישראלי רוכש ברזים אונליין בלי שום בעיה, בטח כשההתקנה כל כך פשוטה".

בשיתוף GROHE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully