וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תנקו בקלות את הפרווה שהכלב משאיר בכל מקום בבית

27.7.2022 / 0:01

כולנו אוהבים את הכלבים שלנו, אבל אף אחד לא אוהב שהפרווה הנושרת משאירה סימנים בכל הבית. אל דאגה, יש טריק פשוט להפליא שיאפשר לכם להיפטר מכל השיערות. צפו ורוצו לנקות

האם מנקים צריכים לשאוב אבק ושערות מהמיטה של הכלב?/TikTok @morethancleaning

רוב בעלי הכלבים משוגעים על הכלב שלהם, אבל בואו נודה: כמעט אף אחד לא אוהב את הפרווה של הכלבים, שמשאירה סימנים וליכלוך בכל הבית. אבל אל דאגה, אליזבת סמואל מטקסס מצאה פיתרון הולם לבעיה הזו ושיתפה את הטריק שלה ברשת.


מה היא עשתה אתם שואלים? ובכן, פשוט מאוד. אליזבת הדביקה נייר סלוטייפ דביק בתחתית הזיפים של המטאטא בצורה כזו שכל הפרווה של הכלבים שהיתה על הרצפה נדבקה בו ומה שלא נדבק נאסף עוד לפני כן על ידי המטאטא. לאחר מכן היא החליפה את הנייר ומשכה עוד ועוד פרווה עד שהרצפה הפכה לקנייה לגמרי.

הגולשים היו בהלם מהפשטות של הטריק הזה ורובם שאלו: "ברצינות? איפה היינו עד עכשיו?"

כך היא עושה זאת

עוד שיטות שעובדות

אם הפרווה של הכלב נתקעת בבגדים שלכם, פשוט תקחו כפפות שיש בכל בית כמעט. החיכוך שיש בין הכפפות והאריג מושך את הפרווה וגורם לה להידבק לכפפות. זוג כפפות לניקוי (לטקס או גומי) נמצאו כפתרון יעיל - יש להרטיב את הכפפות עם מים, במיוחד את אזור האצבעות וברגע שאלו באות במגע עם השערות על המשטחים השונים הן נדבקות ברגע. כדי להגביר את אפקט המשיכה, אפשר להפעיל קצת לחץ ולשפשף. במידה ואין לכם כפפות גומי בסביבה, ישנה אפשרות להשתמש בכפפות בד, אך יש לקחת בחשבון שהן יעילות פחות וכמובן דורשות ניקוי לאחר השימוש.על השטיח

שטיחים הם אכן מקור עיקרי להצטברות שיערות. אז רגע לפני ששואבים את השטיח, כדאי לטאטא אותו בצורה יסודית. פעולה זו עשויה לחסוך זמן יקר, ותהפוך את השאיבה למהירה ויעליה יותר. כמו כן, על ידי שימוש מקדים במטאטא, תמנעו ממצב של חסימת שואב האבק ומהצורך לרוקן אותו לעיתים קרובות. גם במקרים שבהם אין כוונה לשאוב את השטיח, מומלץ לטאטא אותו בתדירות גבוהה ולא להמתין עד שיצבור שערות רבות.

אמנם אי אפשר להעלים לצמיתות את השערות מהרפה בבית, אך תחזוקה וניקוי קבועים יבטיחו סביבת מגורים נקייה ונטולת שיערות. לפינל'ה ניתן לפזר מעט מרכך כביסה מדולל על הרצפה ולתת לו להתייבש לפני השאיבה - החומר יסייע להגביר את פעולת השאיבה והשערות ייקלטו טוב יותר בפיית השואב. לאחר שאיבת השיערות והאבק, אפשר להשתמש במטאטא גומי עם זיפים כדי לסחוף שיער מיותר במידת הצורך.

את המיטות או הספות ניתן לנקות בעזרת אבקת סודה לשתייה על מנת להסיר מהן לכלוך ושיערות שהצטברו. יש לערבב את אבקת הסודה עם מים קרים בקערה גדולה ולטבול סמרטוט במעט מים. מומלץ לנקות ביסודיות את המזרן מכל צידיו. כעבור 30 דקות לעבור עם מטלית לחה הספוגה במים קרים בכדי לנקות את החומר. להשלמת הפעולה מומלץ להיעזר במגבת יבשה אשר תספוג את שאריות המים והלחות מהמזרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully