וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם הייתם עושים? מצאה 17 אלף שקל בדירתה החדשה - ודיווחה על זה

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 23:32

אישה סיפרה שבמהלך שיפוצים שערכה בדירתה החדשה מצאה קופסה מסתורית ובה סכום של כ-17 אלף שקלים. במקום להשתמש בכסף - היא ניסתה לאתר את בעלי הדירה הקודמים. ברשת זעמו על היושר שלה

האוצר הסודי של סבא נמצא חבוי בעליית הגגג/RediscoverLost

מה אתם הייתם עושים? תענו לנו בכנות: אם הייתם מוצאים קופסה מלאה בשטרות בדירה החדשה אליה בדיוק עברתם, הייתם מחזירים אותה לבעלים הקודמים או לוקחים אותה ואת תכולתה לעצמכם? זו בדיוק הדילמה אליה נקלעה משתמשת Mumsnet, אותה היא פתרה די מהר כשהחליטה לפעול בדרך הישרה ולחפש את הבעלים הקודמים. ברשת קצת פחות פרגנו לה על ההחלטה.

האישה שלא מסרה את שמה סיפרה שלאחר מעבר דירה, החליטה לשפץ את המטבח ולהחליפו בחדש. כשהעיפה את המטבח הישן שלה, אחד השיפוצניקים מצא שם קופסה. כשפתחה את הקופסה גילתה שהיא מלאה בשטרות. לדבריה היה שם כל כך הרבה כסף שהיא לא ידעה מה לעשות איתו. היא כתבה: "היום לאחר שפינו את המטבח הישן שלי, השיפוצניק שלנו מצא קופסה חבויה ובתוכה 4,000 ליש"ט במזומן" (כ-17 אלף שקלים). היא הוסיפה: "הודענו על כך לעורך הדין שניהל את המכירה (זו הייתה מכירת בית מצוואה). מה אתם חושבים שיקרה?".

אישה עם קופסת כסף. Slava Dumchev, ShutterStock
הייתם לוקחים את זה לעצמכם?/ShutterStock, Slava Dumchev

מה אתם הייתם עושים עם הכסף?

לוקחים לעצמנו, ברור
לוקחים לעצמנו עם קצת רגשות אשם
ישר מחזירים לבעליו
2197 משתתפים

משתמשי Mumsnet נותרו מופתעים שטרחה לדווח על הכסף. "בכנות, הייתי שומר על הפה שלי ומשקיע את הכסף במטבח החדש", כתב אחד ואחר הוסיף: "היית צריכה לשתוק! את קונה את הבית כמו שהוא! הכסף הזה שלך עכשיו". אחר הוסיף: "עכשיו יהיה קרב בין הבעלים הוותיקים על זה. טעות, יקירה".

מעטים בחרו לפרגן לה על היושר: "לא מכיר אדם ישר כמוך", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "גם אני הייתי מודיעה על זה. מקווה שתצליחי לשמור בסופו של דבר את הכסף לעצמך. אנשים ישרים מקבלים את גמולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully