וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הסודי שיוציא לכם כלי זכוכית נוצצים מהמדיח

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 23:37

נמאס לכם להכניס כלי זכוכית למדיח ולקבל אותם עכורים עם כתמים של סבון ומים בסיום? מומחית ניקיון חשפה טריק שיפתור את זה באמצעות משהו שיש שלכל אחד מכם כבר בבית

טעויות שכולם עושים בסדיור מדיח כלים/@vinepair

מעטים הדברים שיותר מעצבנים מלהוציא את הכלים מהמדיח אחרי שטיפה של שעתיים ולראות שהם לא נקיים כמו צריך ושהזכוכית שהייתה אמורה להיות שקופה פתאום עכורה. זה קורה כי פעמים רבות דווקא סבון משאיר כתמים על הכלים מהזכוכית, אבל לא צריך לבזבז כסף על פתרונות יקרים כמו נוזלי הברקה ייעודיים. מומחית ניקיון חשפה איך אפשר לגרום לכלים שלכם לצאת נוצצים אחרי סיבוב ניקיון במדיח הכלים, וכל מה שאתם צריכים זה משהו שיש לכם כנראה כבר בארון המטבח.

מומחית הניקיון קריסטי, שמפרסמת את הטריקים שלה בטיקטוק תחת השם @stayinginstudio, כתבה בסרטון שלה: "כיצד לגרום למדיח שלכם להוציא כלי זכוכית נוצצים?", ואז הציגה שכל מה שאתם צריכים זה לקחת חתיכה של נייר אלומיניום, לכווצ'ץ אותו לכדור ולזרוק אותו לתוך המדיח לפני ההפעלה.

הנה ככה

קירסטי לא משתמשת ביותר מדי נייר אלומיניום, אלא בחתיכה בגודל של נייר A4. היא פשוט הופכת אותו לכדור ומכניסה ליד הכלים מזכוכית כדי להשיג את התוצאה המבוקשת. הטריק עובד כל כך טוב בגלל שהאלומיניום מצליח להפריד את כל המתכות שיש במים. זה אומר שאין יותר נקודות של סבון או מים קשים שנשארים על כלי הזכוכית, או כפי שהסבירה אחת מהמגיבות: "השילוב של האלומיניום ומי הסבון מחמצנים את שאר המתכות במים כך שהם מיוננים בעצם, מה שלא מותיר כתמי מים על הזכוכית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

זה באמת עובד

קירסטי הוסיפה שאפשר למחזר ולהשתמש באותו נייר אלומיניום עד שהוא מאבד את הצבע שלו. הצופים לא האמינו כמה אפקטיבי הטריק הזה. "ניסיתי את זה וזה באמת עבד", כתב אחד ושני הצהיר, "אני בהחלט הולך לנסות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully