וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספא פרטי בתוך הבית: כל הפרטים על הג'קוזי המתנפח הנמכר בעולם

בשיתוף בנדא מגנטיק

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 10:16

לאילו דירות או בתים פרטיים יכול להתאים ג'קוזי מתנפח, כמה זמן לוקחת ההתקנה (ספוילר: פחות מ-10 דקות) ומה לגבי עוצמת הבועות? אם תמיד חלמתם על אמבט עיסוי בגינה או במרפסת, הכתבה הזו בשבילכם

בשנים האחרונות המודעות לניהול אורח חיים בריא, רגוע ונכון יותר עלתה בצורה משמעותית. רבים השאירו את "מירוץ העכברים" מאחור, ובמקום זאת החלו להעניק ולתת לעצמם קצת יותר תשומת לב - מתוך רצון לחיות נכון, בריא ובאופן כללי פשוט טוב יותר. זו כנראה אחת הסיבות שבעת האחרונה עלה הביקוש לג'קוזי מתנפח, שכיום משווק במחירים נגישים ונמצא בלא מעט גינות, מרפסות ובתים פרטיים בישראל ומזמן לא רק בצימרים או בתי מלון.


אז אם גם אתם חולמים להרגיע את הגוף ואת הנפש בסוף יום עבודה, מבלי לנסוע עד לצימר בצפון הרחוק - מהיום זה בהחלט אפשרי. נכון, ישנן לא מעט חברות בשוק שמציעות ג'קוזי מתנפח בגדלים ודגמים שונים, אבל רק אחת מהן מייצרת את הג'קוזי הנמכר בעולם - חברת MSPA, שמשווקת בכל העולם וגם בישראל מספר רחב של דגמים, בגדלים, טכנולוגיות ועיצובים שונים.

ג'קוזי של חברת MSPA. יח"צ,
כל הדגמים בעלי טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב אלגנטי ויוקרתי/יח"צ

הג'קוזים המתנפחים של החברה מגיעים במגוון רחב של דגמים, צורות וגדלים, שיכולים להתאים למרפסת בבית דירות, לגינה בבית פרטי או לצימר מבודד.

אז מדוע נחשבים אמבטי העיסוי של החברה לנמכרים בעולם? בכל דגמי החברה מותקנות טכנולוגיות מתקדמות; הם בעלי עיצוב אלגנטי ויוקרתי, וכוללים מסכי שליטה, באמצעותם ניתן לשלוט על טמפרטורת המים ועל עוצמת הבועות.

ניתן להרכיב אותם בקלות ובאופן עצמאי בתוך דקות והניפוח מתבצע בלחיצת כפתור פשוטה. כמו כן, אין צורך בהכנה מוקדמת פרט לשקע חשמל וניתן לשאת אותו בקלות ברכב לכל מקום.

דגמי הג'קוזי של MSPA נחשבים לאיכותיים במיוחד ומגיעים עם ערכת אביזרים מלאה, כולל כיסוי עם קליפס, צינור ניפוח, מתאם צינור לגינה, זוג פילטרים ומתאם, הוראות הפעלה והתקנה וידית פתיחה לפילטר. הדגמים המתקדמים יותר כוללים גם שטח מבודד לרצפה וכיסוי מתנפח חילזון.

ג'קוזי של חברת MSPA. יח"צ,
ניתן להעבירו בקלות מדירה לדירה, מבלי צורך בטכנאי/יח"צ
ג'קוזי של חברת MSPA. יח"צ,
כל הדגמים בעלי טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב אלגנטי ויוקרתי/יח"צ

שקטים ואמינים

ניקיון: על מנת לשמור בצורה פשוטה על המים נקיים, בג'קוזים של MSPA הותקנה מערכת סינון כפולה, כשבחלק מהדגמים ישנה גם מערכת אוזונטור שדואגת לחיטוי המים.

שקט: אחת הטכנולוגיות הבולטות שהותקנו במוצרים היא AWQ, שדואגת להפעלה שקטה של המנוע, מה שאומר שהדבר היחיד שתשמעו בזמן שתשבו בג'קוזי הוא את גופכם משתכשך במים החמים.

אמינות: את הג'קוזי המתנפח רוכשים פעם אחת; ניתן להעבירו בקלות מדירה לדירה, מבלי צורך בטכנאי.

ג'קוזי של חברת MSPA. יח"צ,
בישראל משווקות כיום לא פחות מחמש סדרות של הג'קוזי המתנפח הנמכר בעולם/יח"צ

מגוון רחב של דגמים, בגדלים ועיצובים שונים

בישראל משווקות כיום לא פחות מחמש סדרות של הג'קוזי המתנפח הנמכר בעולם - אורבן, מיוז, פריים, קומפורט ופרימיום.

אורבן: אחת הסדרות הנמכרות ביותר של החברה בכל העולם, בזכות עיצוב חדשני, הליך התקנה פשוט במיוחד, מחיר נגיש וירידה לפרטים הקטנים ביותר.

פריים: חברו ביצועים מרשימים ועיצוב עוצר נשימה ותקבלו את קולקציית פריים. הג'קוזים בקולקציית פריים עשויים מחומרים קשיחים במיוחד, ומספקים חוויה יוצאת דופן.

מיוז: נסו לדמיין יותר מ-100 סילוני אוויר בעת ובעונה אחת, או שתפסיקו לדמיין ותבחרו בקולקציית מיוז האלגנטית, שמצוידת בסילוני הידרומסאז' מתכווננים בהתאמה אישית.

קומפורט: כשמה כן היא - נוחה במיוחד. לקולקציה טכנולוגיה שמספקת אלפי בועות בו זמנית, לחווית עיסוי חלומית וממריצה. בכל דגמי הקולקציה ניתן למצוא את פונקציית ה-UVC, למים נקיים וצלולים יותר.

פרימיום: רציתם אמבט ספא אצלכם בבית? סדרת פרימיום מספקת חוויה הוליסטית מקיפה, שקשה למצוא אפילו במתקני ספא מובילים, זאת הודות לסילוני האוויר המתקדמים, שמשגרים אלפי בועות ב-360 מעלות.

שדרוג מקצה לקצה

אם בעבר התקנת ג'קוזי בדירות או בתים פרטיים הייתה כרוכה בהשקעה מרובה, שיפוצים ארוכים והמון כסף, כיום ניתן לרכוש ג'קוזי מתנפח שישנה לגמרי את הגינה או המרפסת שלכם, בקלות ובמחיר נגיש.

לפרטים נוספים והזמנות>>

בשיתוף בנדא מגנטיק
  • עוד באותו נושא:
  • ג'קוזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully