וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תקנו לבית שלכם מראה יוקרתי במינימום השקעה ומאמץ

20.6.2022 / 23:37

מעצבת פנים ואושיית רשת חשפה פריט קטן שמשדרג כל בית ומקנה לו מראה יוקרתי. כל מה שאתם צריכים זו מנורה קטנה וזולה אותה תתקינו מעל תמונה, מראה או פריט אומנות בבית

כך תגרמו לבית שלכם להראות יותר יקר/@isabellasloft

רוצים להקנות לבית שלכם מראה יוקרתי בתוך שניות ממבלי לשבור חסכונות? ייתכן מאוד שהכתבה הזו היא בדיוק בשבילכם. איזבלה, מעצבת פנים במקצועה וכוכבת רשת שמשתפת את הטיפים שלה עם עוקביה, העלה לרשת סרטון שבו היא חשפה כיצד פריט קטן יכול לשדרג את הבית שלכם.

הסוד הוא תאורה נכונה וכל מה שאתם צריכים זה מנורה מיוחדת שאותה תתקינו מעל התמונות, יצירות האומנות והמראות בבית שלכם. המומחית האמריקאית הסבירה שאפשר לרכוש את המנורה הזו (לא היא קוראת מנורת תמונה) בכל חנות ברשת וניתן למצו אותה במגוון סגנונות כמו מנורות אלחוטיות או כאלו עם חיבור USB פשוט. הפריט הביתי הזה עולה החל בדרך כלל כמה עשרות שקלים בלבד ואפשר ורצוי להתקין אותו בקלות בחללי המגורים, בעיקר בסלון.

ככה היא עושה את זה

איזבלה המליצה גם לגוון בין סוגי הצבעים של המנורות. היא הסבירה שבבית שלה היא רצתה נורה בצבע זהוב בסלון ושחור במטבח. "אני חושבת שלגוון זה תמיד טוב. זה שילוב נהדר", היא הסבירה. היא גם אמרה שתלייה של המנורות האלו מעל מראות יכולה להקנות הרגשה יוקרתית בעיני המבקרים בבית שלכם.

טיפ נוסף שלה למראה יוקרתי בחדר המיטות הוא להוסיף מראה גדולה מאחורי ראש המיטה או שידת חדר השינה כדי להעניק לחדר השינה מראה גדול ויוקרתי יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully