וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש המון דרכים לגרום לחדר קטן להיראות גדול יותר - וזה די פשוט"

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 15:43

מומחית לעיצוב הבית טוענת שיש מגוון דרכים לגרום לחדר קטן להיראות גדול יותר ואפילו מכופל בגודלו - ובתור התחלה, הימנעו מארונות

טיפים שיגרמו לחדר קטן להרגיש גדול יותר/@gabbychristine_

לרבים מאיתנו יש בבית "חצי חדר" שנועד בדרך כלל לשמש כחדר עבודה, אך מסיים כחדר ארגזים וציוד מיותר. כדי שהחדרים הקטנים האלה יהיו שימושיים יותר, מומחית לעיצוב הבית מציעה שיטות שיגדילו כל חדר קטן - בלי צורך לשבור קירות. למעשה, לא רק חצאי חדרים יוכלו להיראות לכם גדולים יותר בזכות העצות שלה, אלא גם חדרי שינה, מטבח וסלון.

רבקה סנואודן, מ- Furniture Choice, אמרה ל-The Express שיש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי להעניק לחדר הקטן שלכם מראה הרבה יותר מרווח. הדבר הראשון שאתם צריכים לדאוג לו זה לפנות מקום. "הקפידו ליצור מסלול נקי ברחבי החדר, כך שתהיה לכם דרך קלה לנווט ולהשתמש בו", היא אומרת, "קרבו את הרהיטים לקירות". היא מייעצת לזרוק את כל ארונות האחסון הגדולים, הכבדים או הרחבים לטובת מדפים צפים או מתקני תלייה צמודים לקיר.

חדר קטן. ShutterStock
כך תעניקו מראה מרווח יותר לחדר קטן/ShutterStock

הטיפ הבא שלה קשור לתאורה - עוד מקור נהדר לתחבולות, לדברי סנואודן. לאלו ברי המזל שיש להם חדר שבורך באור טבעי, היא אומרת שכדאי להשתמש בו לטובתם. "לכו על וילונות שקופים או וילונות/תריסים ונציאנים במקום וילונות כבדים כדי שאור השמש שזורם פנימה יתפזר", היא מייעצת. עם זאת, אם בחדר שלכם אין הרבה אור טבעי, אל חשש. סנואודן טוענת כי אורות מלאכותיים, כגון מנורות עומדות (וכמה שיותר) או פסי צבירה, הם גם דרך מצוינת להעניק אשליה של חלל גדול יותר.

כשזה מגיע למיקום המראות, היא ממליצה לכל מי שיש לו סלון או חדר אוכל קטן - לתלות אותן מול החלון כדי "לפזר אור מסביב". שמרו על מסגרת דקה ופשוטה אם אתם משתמשים במראה גדולה. "בחדר השינה, הוסיפו שולחנות צד עם משטח מראה למגע יוקרתי מודרני".

בין שאר העצות המובילות שלה ניתן למנות צביעת קירות בלבן, שימוש ברהיטים קטנים יחסית, תלייה על הקירות במקום העמסה על הרצפה (שידות טלוויזיה לדוגמא) וניצול תקרות גבוהות. היא מוסיפה: "אם יש לכם תקרות גבוהות, משכו את תשומת הלב לכך עם אלמנטים עיצוביים גבוהים, כמו ציורים גדולים או וילונות ארוכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully