וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו החומר המומלץ ביותר לניקוי ספות?

מוגש מטעם נקי ברגע

16.1.2023 / 11:29

בשוק לא חסרים חומרים לניקוי ספות, אבל איך יודעים במה לבחור ואיזה הכי מומלץ? ריכזנו עבורכם את המומלצים ביותר, ויש גם שיטות מומלצות לניקוי

ענף חומרי הניקוי מכיל אינספור סוגים וחברות המציעות מגוון חומרי ניקוי ואתם מאוד מתלבטים במה לבחור לספה המלולכלת שלכם? אתם תוהים האם החומר יסיר את הכתמים על הספה או חוששים שהחומר עלול להזיק לבד הספה? אלו בהחלט שאלות חשובות ורלוונטיות, שכן, אתם רוצים לשמור על בד הספה שלכם לאורך זמן. אז בדיוק לשם כך הכנו לכם סקירה קצרה על מספר סוגי חומרים ושיטות לניקוי עם יתרונות וחסרונות.

ניקוי ספות. freepik,
ניקוי ספות/freepik

חומרים טבעיים לניקוי בשיטת עשה זאת בעצמך

אחת האפשרויות לניקוי ספות באופן ביתי היא ניקוי ספות עשה זאת בעצמך. מדובר על שיטה שאינה בדוקה במאה אחוז. אלו שיטות סבתא שהיו נהוגות בעבר ולפעמים באמת יכולות לעזור, אך לא תמיד. כך לדוגמא, אם רוצים להוריד כתם שמן מהספה, ניתן להניח מעט סבון כלים שמסיר כתמי שומן מכלים. שפשוף עדין שלו עם מעט מים על גבי בד הספה, עשוי להסיר כתמי שמן.

דוגמא נוספת לחומר ניקוי טבעי הוא חומץ מהול במים שיכול לפרק כתמי מזון וריח חזק של נוזלים שחדרו לספה. כמו שאמרנו, אלו לא שיטות בדוקות ולכן לא היינו אומרים כי אלו חומרי הניקוי הטובים והמומלצים ביותר.

חומרים לניקוי ספות הנרכשים בסופרים עבור הקהל הרחב

חברות רבות מציעות שלל חומרי ניקוי לשימוש ביתי עבור ניקוי של ספות. בגלל שמדובר בחומרים הניתנים לרכישה ביתית, הרי שחברות הניקיון לוקחות משנה זהירות ודואגות שחומרים אלו לא יהיו חזקים מידי ולכן הם לא בהכרח יסירו את הכתמים ברמה גבוהה. מה שכן, מעבר לחומרים הפעילים העדינים שבתוכם, אפשר למצוא בהם בעיקר ריח טוב. לכן, חומר לניקוי ספות שנרכש בסופר יעשה את העבודה מבחינת הריח, אך לא בטוח שמבחינת הניקיון.

ספריי ניקיון לכתמים

אפשרות נוספת עבור ניקיון של ספות המסיר את כל סוגי הכתמים היא רכישה של ספריי לניקוי ספות. הספריי דומה בדרך כלל לחומרי הניקוי הביתיים. גם בו יש חומר פעיל שיוצא בלחץ אל הספה, חודר אליה ומפרק את הכתמים. ניתן למצוא ספריי בעל חומרים פעילים ברמות שונות, כאשר הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את הספריי לסוג בד הספה שיש ברשותכם. התאמת החומר היא קריטית על מנת לשמור על הבד יפה וחדיש. האם הספריי יסיר את כל הכתמים? תלוי בסוג הכתם, סוג הבד וכמה הוא חדר את סיבי הבד.

חומרי ניקוי של חברות ניקוי

חברות ניקוי ספות משתמשות במגוון חומרים. חברת נקי ברגע משתמשת אף היא במגוון חומרי ניקוי, כאשר הדגש בחומרי הניקוי הוא הטבעיות שלהם. חומר לניקוי ספה של חברת נקי ברגע הוא חומר המכיל אנזימים שתפקידם לפרק את הכתמים האורגניים שחדרו לספה שלכם. אלו חומרים שנבדקו על כתמים שונים ועל סוגי בד שונים והם טובים ואיכותיים לשימוש באופן מקצועי על ידי מנקים מקצועיים ומכונת ניקוי. אם אתם מעוניינים בניקוי ספה יעיל שבאמת מסיר כתמים, חומרי הניקוי של חברה זו באמת המומלצים ביותר והם מסירים את רוב הכתמים.

יש לכם כתמים על הריפוד? הזמינו את המומחים של נקי ברגע
מוזמנים להתרשם מעבודות שלנו בערוץ היוטיוב

מוגש מטעם נקי ברגע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully