וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שונאים לנקות את המיקרוגל? הטריק שיגרום לכם לרוץ לנקות אותו

עודכן לאחרונה: 5.5.2022 / 23:12

גבר שיתף סרטון שבו הוא חושף כיצד הוא מנקה את המיקרוגל ביעילות מדהימה וכל מה שצריך זה מים רותחים וחתיכת לימון. צפו בטריק שהטריף את הרשת

דרך מהירה לניקוי מיקרוגל - עם חומץ/Crafty House

אתם שונאים לנקות את המיקרוגל בבית או שסתם מזניחים אותו מעצלנות? גבר העלה לרשת סרטון שבו הוא שיתף טריק עם דרך שונה לגמרי לנקות את המכשיר שנוטה להתלכלך מאוד בגלל האוכל. סידני רז התפרסם בטיקטוק בגלל הסרטונים שהוא משתף והוא טען שהוא גילה דרך לנקות את המיקרוגל ביעילות והאמת? זה נראה ממש טוב.

כל מה שהוא השתמש בו כדי לנקות היה קערה עם מים רתוחים ומיץ מלימון סחוט, אותה הוא מיקם בתוך המיקרוגל לפני ההפעלה שלו. לאחר מכן, כל מה שהוא היה צריך לעשות זה להעביר ניגוב קל.

ככה הוא עושה את זה

בסרטון שהוא העלה הוא כתב: "הנה משהו שלא ידעתם עד שראיתם את הסרטון שלי - איך לנקות מיקרוגל". לאחר מכן הוא פתח את המיקרוגל המטונף שלו ואמר: "כן, זה עובד". בזמן שהוא ניקה ביעילות את כל הלכלוך מהמיקרו בקלות מפתיעה.

הסרטון הזה צבר מעל חצי מיליון לייקים ואלפי תגובות של אנשים, שלא האמינו עד כמה הטריק הזה פשוט ויעיל. אחד המגיבים כתב: "תודה לאל שאתה מראה לי את זה כשאני עדיין צעיר". אחר כתב: "עכשיו אין לי שום תירוץ לא לנקות את המיקרוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully