וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסמה תמונות של דירתה להשכרה, ולא שמה לב למשהו מאוד נועז בהן

30.4.2022 / 23:47

אישה נותרה נבוכה לאחר שפרסמה את הדירה שלה להשכרה בפייסבוק, וכשהסתכלה על התמונה קלטה ששכחה פריט מביך וקינקי במיוחד באחת התמונות. המגיבים לא ידעו האם להאמין לה או לא

חשפה משהו נועז במודעה לסיבלוט הדירה/@kindatasteless/TikTok

אישה שפרסמה את הדירה שלה להשכרה בפייסבוק נשארה מבועתת אחרי שגילתה שהיא שכחה את צעצוע המין שלה בתצוגה באחת התמונות ששמה במודעה. משתמשת הטיקטוק @kindatasteless פרסמה ברשת החברתית את התקרית המביכה והעוקבים שלה נקרעו מצחוק על חוסר המזל ותשומת הלב שלה.

היא פירסמה את הדירה שלה בעמוד שלה בפייסבוק, בתקווה לסבלט אותה ולעשות קצת כסף. עם זאת, היא השיגה יותר ממה שציפתה לו כשראתה את המודעה שלה וגילתה שהפריט המביך הגיע לאחת התמונות שהיא פירסמה.

צפו בסירטון שלה

בסירטון הויראלי, שבו צפו יותר מחצי מיליון אנשים לפני שהיא החליטה שהוא מביך מדי ומחקה אותו, היא נראית גוללת בתמונות שלה תחת הכיתוב: "רק בודקת בפוסט הציבורי מאוד שלי על הסבלט בדירה שלי בפייסבוק". לפתע היא עוצרת על תמונה אחת ובו נראית שידה גדולה עם סט של מגירות שקופות, היא עושה זום על התגלית המפתיעה. לרוע מזלה, במגירה התחתונה נראה צעצוע מין ורוד בהיר שהיא פספסה כשהיא צילמה את התמונה.

הסירטון השיג 65 אלף לייקים, עם תגובות רבות מהצופים המשועשעים, כשצחקו על הטעות שלה. אחד מהם אמר: "אני מצטער אבל זה אחד הדברים הכי מצחיקים שאני ראיתי", ואילו שני הוסיף: "זה פשוט קורע".

עם זאת, רבים שאלו למה היא פרסמה זאת שוב ברשת: "מזל שלא עשית גם סרטון טיקטוק מאוד ציבורי", כתב אחד, ושני הוסיף: "תוסיפי את זה לרשימת הפריטים של הבית". אחרים טענו כי לא היו שמים לב לזה אם לא היו רואים את הסירטון: "לא הבנתי מה זה פריט הפלסטיק הזה בכלל", כתב אחד המגיבים, "בסוף הבנתי אחרי מבט מקרוב". מגיב נוסף כתב: "אף אחד לא היה רואה אם לא היית מצביעה על זה, חשבתי שזה בכלל נעל".

למגיבים נוספים הייתה בעיה עם הגודל של צעצוע המין: "איך גברים אמורים להתחרות עם זה?", שאל אחד וגבר נוסף שאל: "האם זה של סוס?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully