וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בול בזמן: H&M HOME משיקה קונספט עיצובי חדש וקולקציה אביבית

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 14:40

החנות החדשה של H&M HOME בקניון עזריאלי בת"א מציעה פי שניים יותר פריטים מבעבר, על פני שטח גדול יותר וכוללת גם חידושים בדמות פריטי ריהוט כמו שידות, שולחנות צד וכיסאות במחירים אטרקטיביים

בתקופה הנוכחית שבה רבים מאיתנו מרעננים את הבית, רוכשים פריטי אירוח ומתנות חג, גם זכיינית H&M בישראל החליטה על שינוי מרענן. בקניון עזריאלי בת"א הושקה חנות קונספט בעיצוב חדש, בהתאם לקו העיצובי הבינלאומי החדש של מותג ההום סטיילינג ובה הרבה יותר פריטים יפים לבית, שמפוזרים על פני שטח גדול יותר.

החנות שתוכננה ועוצבה מחדש על פי קונספט העיצוב הבינלאומי החדש של המותג, מציעה את הטרנדים האחרונים בתחום עיצוב הבית, לייפסטייל, אירוח והום סטיילינג, ובמהלך השבועות הקרובים יוצעו בחנות גם פריטי ריהוט קל בהם: שידות, שולחנות קפה, כסאות מעוצבים ועוד. הפריטים הללו הם הרכיב המסקרן ביותר בקולקציה החדשה, שכן עד כה המגוון בחנויות H&M HOME היה מוגבל לאקססוריז בלבד.

חנות קונספט חדשה של H&M Home בקניון עזריאלי. חגי מיכאלי,
פי שניים יותר פריטים. חנות H&M HOME החדשה בקניון עזריאלי ת"א/חגי מיכאלי
רונית יודקביץ לHM HOME. איתן טל,
מובילה את הקמפיין. רונית יודקביץ'/איתן טל

פריטי הריהוט עדיין לא ממש נוכחים בחנות החדשה, אלא רק כמה סנוניות ראשונות שלהן (אתגרי אספקה עולמיים שמה סובלים כולם מאז משבר הקורונה עיכב מעט את הגעתם, והם צפויים להגיע במהלך השבועות הקרובים), אך מה שראינו נראה כמו פרשנות מדוייקת לטרנדים העיצוביים המובילים, במחירים נגישים. שרפרף עץ במחיר של 249 ₪, או שידת צד בשילוב עץ וראטן (599 ש"ח), צדו את עינינו למשל. ויש גם שולחנות צד וקפה ממתכת בלוק נורדי וניטרלי. בכל אופן, מה שראינו הספיק כדי לעורר את יצר הסקרנות שלנו לבחון אילו עוד פריטי ריהוט יצטרפו לחנויות בהמשך.

עוד תחום שבו ניכרת השקעה ומחשבה יתרה הוא הנרות הריחניים - מגוון עצום של ניחוחות מורכבים ומעניינים (כמו Olive & Sage, Sunflowers, או Cotton) שמגיעים בשלל צורות וגדלים, בתוך כלים מעוצבים (שלגמרי יוכלו לשמש אתכם גם אחרי שהנר יגווע) ובנראות High End יוקרתית. אלה יוכלו להוות מפלט וישועה עבור חסרי האונים ש"לא יודעים מה לקנות" מתנה לחג.

עוד בוואלה!

בהחלט הייתם צריכים: 10 מתנות לחג, אבל עם קטע

לכתבה המלאה
HM HOME שידה 599 שח. הנס ומאוריץ,
תוספת מסקרנת: פריטי ריהוט קל. שידת צד מעץ וראטן, 599 ש"ח/הנס ומאוריץ
חנות חדשה של H&M Home בקניון עזריאלי בת"א. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה!
לא יודעים מה לקנות לחג? נרות ריחניים של H&M Home/מערכת וואלה!, מיתר שליידר פוטשניק
חנות חדשה של H&M Home בקניון עזריאלי בת"א. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה!
ניחוחות מורכבים ומעניינים. קולקציית הנרות של H&M Home/מערכת וואלה!, מיתר שליידר פוטשניק

החנות החדשה התרחבה גם מבחינת מטראז', וכעת משתרעת על פני 420 מ"ר ומציעה קולקציית פריטים מגוונת המיועדים לחללים השונים של הבית בהם: סלון, חדר רחצה, חדר שינה, מטבח, חדרי ילדים וחוץ. כחלק מאג'נדת הקיימות של קבוצת H&M גם המותג H&M HOME עושה שימוש בחומרים מתחשבים יותר בסביבה במוצריו כמו כותנה אורגנית, פוליאסטר ממוחזר, זכוכית ממוחזרת ועוד. נכון להיום, 90% מפריטי הטקסטיל של המותג עשויים ממקורות מתחשבים יותר בסביבה.

לרגל החג השיקו ב-H&M קולקציית אביב חדשה בהשראה כפרית חמימה המציגה מגוון פריטי עץ טבעי לצד היצע כלים רחב בהשראת ארט אנד קראפט. כיאה לעונת האביב פלטת הצבעים של הקולקציה רכה ונעימה וכוללת גווני שמנת, לבן לצד נגיעות של חרדל וזהב. וכמובן שאי אפשר להשיק בלי קמפיין - את הקמפיין שמלווה את השקת הקולקציה החדשה וקונספט חנויות הבית המעודכן, מובילה רונית יודקביץ', שהיא מעצבת פנים וגם אייקון אופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully