וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם יכולים לעזור לשפץ בתים של קשישים וניצולי שואה

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 11:15

קשה להאמין אבל יש לא מעט קשישים וניצולי שואה שחיים בתנאים ובבתים מוזנחים ומסוכנים. יום המעשים הטובים הוא ההזדמנות שלכם לעזור להם ולשנות את החיים שלהם בצורה משמעותית

יום המעשים הטובים 2022 יוצא לדרך בפעם ה-16 ומציע לישראלים להצטרף לשורת פעילויות התנדבויות ברחבי הארץ ולהפיץ מעשים טובים שמשנים חיים. עמותת "סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה" מצטרפת זו השנה הראשונה לפעילות הרשמית של יום המעשים הטובים ומציעה התנדבות בתחום השיפוצים עבור קשישים וניצולי שואה, במטרה לשפר את איכות חייהם ולאפשר להם לחיות בבית חם ובטוח למגורים.

קשישים רבים בישראל חיים מתחת לקו העוני ורבים מהם מתגוררים בדירות שאינן ראויות ובטוחות למגורים, קירות מתקלפים, רצפה שבורה וחוסר נגישות בסיסי, סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה, משנה את חייהם מן הקצה אל הקצה ומבצעת מהפכים בבתיהם במטרה לאפשר להם לחיות את שארית חייהם בבית נעים ובטוח.

סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה. סיירת השיפוצים,
"חלקם עברו זוועות ולא נותר לנו אלא לנסות ולהבטיח שאת ערוב ימיהם הם יחיו בבית נעים וחם". מתנדבים של סיירת השיפוצים/סיירת השיפוצים

יום המעשים הטובים שמצויין היום, מציע כמדי שנה עשרות פעילויות התנדבותיות בעשרות מוקדי התנדבות ברחבי הארץ. "סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה" תרתום השנה אנשי מקצוע מתחום האדריכלות, השיפוצים והום סטיילינג, לצד מתנדבים ללא רקע מקצועי, ותרכז את פעילות ההתנדבות בשיפוץ וחידוש דירות של קשישים וניצולי שואה המתגוררים בתת תנאים.

סיירת השיפוצים, נוסדה לפני קצת יותר משנה ומאז הספיקה לסייע ליותר מ-30 קשישים ושורדי שואה ברחבי הארץ לחיות בבית חם, בטוח וראוי למחייה. "כל פעילות העמותה מתנהלת בהתנדבות מלאה ויום המעשים הטובים הוא יום מדהים לקחת את הפעילות הזו צעד אחד קדימה ולנסות לסייע בכמה שיותר בתים במקביל", אומרת שרון קשב מסיירת השיפוצים. "בסופו של דבר המטרה שלנו היא לעשות מהפכים בדירות של קשישים וקשישות שיכולים להיות סבא וסבתא שלנו ולאפשר להם לחיות בבית ראוי את שארית חייהם, זה קורע את הלב לשמוע את סיפור חייהם, חלקם עברו זוועות ולא נותר לנו אלא לנסות ולהבטיח שאת ערוב ימיהם הם יחיו בבית נעים וחם".

סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה. סיירת השיפוצים,
"אנחנו שומעים על אנשים מבוגרים שלא יכולים להיכנס להתקלח כי המקלחת שלהם לא בטיחותית". מתנדב של סיירת השיפוצים/סיירת השיפוצים
סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה. סיירת השיפוצים,
"המטרה שלנו היא לעשות מהפכים בדירות של קשישים וקשישות שיכולים להיות סבא וסבתא שלנו". מטבח ששופץ על ידי סיירת השיפוצים/סיירת השיפוצים

"עצוב מאוד לראות את התנאים בהם חייהם הקשישים אותם אנו פוגשים. אנחנו שומעים על אנשים מבוגרים שלא יכולים להיכנס להתקלח כי המקלחת שלהם לא בטיחותית אז הם רוחצים את עצמם בכיור. אנחנו נתקלים בסבתות שמתביישות ברצפה השבורה שלהן ובחוסר התנאים הבסיסיים, עד כדי שהיא מסרבת להכניס אנשים לביתה", מספרת סברינה חדד, מתנדבת בסיירת. "יום המעשים הטובים מאפשר לעשרות אלפי אנשים להיחשף להתנדבויות שונות ולקחת חלק בשינוי אמיתי".


סיירת השיפוצים מפעילה כמה נקודות התנדבות בתל אביב, ראשון לציון, ירושלים ועוד. וגם אתם יכולים לקחת חלק, להתנדב ולתרום את חלקכם למען החברה הישראלית. לפרטים על התנדבות קרובה ניתן לחפש את סיירת השיפוצים בעמודי הרשתות החברתיות.

סיירת השיפוצים בפייסבוק
סיירת השיפוצים באינסטגרם

לפרטים נוספים:
*5291

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully