וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוב של יוקרה וקלאסיקה: ביקרנו באחת הדירות הכי מיוחדות בירושלים

בשיתוף GROHE

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 12:49

בלב ליבה של ירושלים, עם נוף עוצר נשימה לעיר העתיקה, נמצא אחד מבנייני הדירות הכי מרהיבים בעיר הבירה. מה הופך את הדירה לכל כך מיוחדת, מדוע בחר האדריכל בקו עיצובי קלאסי ואיך קשורים ברזי היוקרה של GROHE? צפו בכתבה

בווידאו: ביקרנו בדירת יוקרה בירושלים/עריכה: דינה מחפוץ

באחד מבנייני הדירות הכי מיוחדים בירושלים, בלב ליבה של עיר הבירה, עם נוף עוצר נשימה לעיר העתיקה, פגשנו את האדריכל יונתן אפרת, שאחראי על תכנון ועיצוב אחת הדירות בבניין. מדובר בדירת ארבעה חדרים עוצרת נשימה, המעוצבת בסגנון קלאסי עם קווים נקיים ונעימים, היוצרים חיבור והרמוניה מושלמת. מלבד רהיטים יוקרתיים ופסיפס מרהיב, החליט אפרת לשלב בחדרי האמבטיה ברזים של חברת GROHE הגרמנית. מדוע הוא בחר דווקא בהם? צפו בכתבה וגלו.

ברזי GROHE: ביקור בדירת יוקרה בירושלים. אלון ברהום,
"מצד אחד קלאסיות ומצד שני קו נקי בהיר ומדורני"/אלון ברהום

מה מייחד את הדירה המדהימה הזו?

"יש פה שילוב נכון של סגנונות עיצוב שמייצרים הרמוניה. התחלנו את הפרויקט הזה בעיצומה של הקורונה. הדיירים קנו את הדירה כמעטפת בטון, בלי לראות אותה ובלי להגיע לארץ. אני לקחתי את השלד הזה והתחלתי עם תוכניות עבודה של בינוי, חשמל, תאורה וכל פרט ופרט. ביחד עשינו פה שילוב מעניין ויצרנו דירה מדהימה".

ברזי GROHE: ביקור בדירת יוקרה בירושלים. אלון ברהום,
"שילוב נכון של סגנונות עיצוב שמייצרים הרמוניה"/אלון ברהום
ברזי GROHE: ביקור בדירת יוקרה בירושלים. אלון ברהום,
"בחרתי בברזים של GROHE - יש להם קו עיצובי מאוד מדויק, חלק ונקי"/אלון ברהום

איך עוברים מהחלק העיצובי לפונקציונלי?

"ניקח לדוגמה שנדליר, שמצד אחד צריך להאיר את החדר ומצד שני מדובר בריהוט עיצובי. גם בברזים זה המצב. יש כל מיני ברזים בעולם אבל צריך לדייק ולקחת את הברזים הכי מתאימים לאווירה הכללית של הדירה שמעצבים. פה בדירה יש לנו מצד אחד קלאסיות ומצד שני קו נקי בהיר ומדורני. כך גם בוחרים ברז, שהוא באותו סטייל ומדבר באותה שפה".

ברזי GROHE: ביקור בדירת יוקרה בירושלים. אלון ברהום,
"הברזים של GROHE עוזרים לייצר אווירה מושלמת"/אלון ברהום
ברזי GROHE: ביקור בדירת יוקרה בירושלים. אלון ברהום,
"חדר האמבטיה המרכזי הוא התכשיט של ההורים"/אלון ברהום

מאיפה הגיעה ההשראה לכל העיצוב?

"ההשראה הגיעה מבית מלון בוטיק.כל חדר הוא למעשה סוויטה קטנה ויש פרטיות לכל אורח. חדר האמבטיה המרכזי הוא התכשיט של ההורים. יש פסיפס על הרצפה וברזי זהב. בחרתי בדירה הזו בברזים של GROHE - יש להם קו עיצובי מאוד מדויק, חלק ונקי. בחרתי את הברזים בצבעים של זהב מוברש וזהב מבריק. למה גרואה? זו חברה גרמנית ותיקה, ברמות הכי גבוהות של איכות וזה חשוב לנו. הם עוזרים לייצר אווירה מושלמת".

בשיתוף GROHE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully