וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מצעי פרימיום: הרשת שיצאה בקולקציה חדשה ומיוחדת לחורף

כתבה פרסומית

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 11:33

גם אתם סובלים מקור בחודשי החורף? ב-The Bed Linen Factory השיקו קולקציה חדשה, שתהפוך את הלילות שלכם לנעימים וחמימים במיוחד. וגם: מוצר הדגל של החברה וכריות אנטי בקטריאליות

מצעים The Bed Linen Factory. אנספלאש,
קולקציה חדשה ומיוחדת ב-The Bed Linen Factory/אנספלאש

"מצעים לחורף". האם ידעתם שיש דבר כזה? אם בקיץ אנשים מחפשים את קרירות המצעים כשהם נכנסים למיטה, הרי שבחורף מעדיפים את החום. בנוסף, בחורף אנשים מעדיפים צבעים כהים יותר, כמו אפור, בורדו, וירוק בקבוק ולקראת חורף 2021/22 ב-The Bed Linen Factory יצאו בקולקציה חדשה ומיוחדת אותה ניתן למצוא באתר ובחנויות המותג ברחבי הארץ, זאת בנוסף לדגמים הקיימים והאייקונים שלנו.

מצעים The Bed Linen Factory. אנספלאש,
בקולקציית החורף תוכלו למצוא גם שמיכות פוך סינטטיות/אנספלאש

אלא שלא לכולם חשוב קיץ או חורף. אותם אנשים בדרך כלל מעדיפים לרכוש את מוצרי הדגל שלנו, "סאטן 500" שהוא הסאטן היוקרתי ביותר בצפיפות של 500 חוטים לאינץ' רבוע, העשויים מכותנה פרמיום משובחת. גם מצעי "פרקל 270" - מצעים המיוצרים מכותנה טבעית ו/או אורגנית משובחת, נעימה ורכה למגע, שנזרעה, לוקטה, ונארגה בתהליכים אורגניים טבעיים וידידותיים לסביבה - מתאימה לאותם אנשים. כותנה בעלת אורך סיב ארוך ואריגת פרקל של 1 שתי על 1 ערב, מעניקים את האיכות הגבוהה וחוויית שינה שונה עם תחושת קרירות של המצעים.

מצעים The Bed Linen Factory. יח"צ,
כל תהליך הייצור, העיבוד, גימור הבד והתפירה, העיצוב וההדפסה - במפעל בישראל/יח"צ

בקולקציית החורף תוכלו למצוא גם שמיכות פוך סינטטיות, בעובי שונה לצרכים משתנים וכן כירבוליות מפנקות, שמגיעות בשלל צבעים כמו טורקיז, פוקסיה אפור, ירוק, ועוד.

יש לציין שכל תהליך הייצור, העיבוד, גימור הבד והתפירה, העיצוב וההדפסה - נערך במפעל בישראל, ומשם נשלח למיטב המותגים, הרשתות, ובתי המלון בארץ ובעולם.

מצעים The Bed Linen Factory. אנספלאש,
יש גם כריות מיוחדות/אנספלאש

יש גם כריות מיוחדות

מלבד שמיכות ומצעים, ב-The Bed Linen Factory מייצרים כריות אנטי בקטריאליות מושלמות לתקופה של הקורונה ומחלות השפעת השונות ולא סתם מדובר במוצר הנמכר ביותר של החברה בתקופה הזו. הכרית מקבלת פיניש מיוחד עם תוספות של חלקיקים מזעריים של כסף, כשהשילוב שלהם יוצר פורמולה מנצחת הנלחמת בבקטריות ומונעת היווצרות של חיידקים ומזיקים על הכרית, ומונע זיהום ולחות בסביבת השינה שלנו.

אז מה מייחד את המצעים של The Bed Linen Factory?

בחירת הבדים, מכותנת פרימיום איכותית בשילובים אורגניים - כותנה עם סיבים ארוכים שנבחרו בקפידה מול מפעלי אריגה המקצועיים והטובים ביותר, תוך שמירה על הסביבה ועל כדור הארץ. ב-The Bed Linen Factory מעסיקים עובדים מכל המגדרים, המינים והדתות, ואלו מייצרים יחדיו את המצעים הטובים ביותר, שנשלחים לכל העולם - ממלונות, דרך חנויות יוקרה ועד ל-20 החנויות בישראל.

מצעים The Bed Linen Factory. אנספלאש,
הבדים מיוצרים מכותנה עם סיבים ארוכים שנבחרו בקפידה/אנספלאש

להזמנות באתר>>
חנות המפעל הראשית: משה שרת 47, אזור.
077-5554448
לסיורים לקבוצות במפעל: contact@mylinens.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • מצעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully