וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי מאוס על הספה: חנות דיסני הום ראשונה נפתחה בישראל

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 8:41

חנות קונפסט ראשונה לעיצוב הבית בשיתוף דיסני הבינלאומית נפתחה היום בקניון TLV מה תוכלו למצוא שם וכמה זה יעלה? כל הפרטים בכתבה

פתיחת חנות דיסני הום בקניון גינדי TLV/דניאל סיילן, מערכת וואלה

אם אתם מעריצים של דיסני וחושבים שדיסנילנד הוא באמת המקום הכי שמח עלי אדמות, יש לנו חדשות טובות עבורכם. חנות Disney Home ראשונה בישראל הושקה היום בקניון TLV בתל אביב. מדובר בחנות קונספט לעיצוב הבית (רהיטים ומוצרים לבית) שנפתחה ביוזמת אקסטרה ריטייל (קבוצת הקמעונאות של אלון רבוע כחול), שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה ובשיתוף פעולה עם דיסני הבינלאומית.

חנות דגל נוספת של דיסני הום צפויה להיפתח גם בגרנד קניון בחיפה ומהרשת נמסר כי חנויות נוספות צפויות להיפתח במהלך שנת 2022 במיקומים נוספים בארץ.

מוצרים לבית ורהיטים של דיסני הום. אילן בשור,
לא רק לחדרי ילדים ותינוקות. רהיטים ופריטים לבית של דיסני הום/אילן בשור
השקת חנות דיסני הום בגינדי TLV. אביב חופי,
מגוון פריטים בחנות הראשונה של דיסני הום שנפתחה היום בתל אביב/אביב חופי

בחנויות הקונספט יוצעו ללקוחות מהדורות מוגבלות של ריהוט, אביזרים ומוצרים שפותחו ועוצבו על ידי על ידי סטודיו הבית של אקסטרה ריטייל - Tutto Arte בהשראת הדמויות האיקוניות של מיקי מאוס ומיני מאוס. ומגוון המוצרים יכלול רהיטים ואביזרים לכל אחד מחדרי הבית, ולא רק לחדרי ילדים או תינוקות.

המגוון בחנות כולל מבחר של רהיטים כמו כורסאות, כסאות, ספסלים, שידות, שולחנות צד, מנורות צד ותאורת קיר, שטיחים ועוד. לצד מבחר ענק של אביזרים לבית ביניהם מצעים, קופסאות אחסון, כלי מטבח, כריות נוי, מסגרות לתמונות, אגרטלים ועד פריטים אישיים כמו חלוקי רחצה, מגבות, שמיכות ואף תיקי גב ועוד.

מחירי המוצרים נעים בין 299 ש"ח ועד 1699 ש"ח לרהיטים, כלי בית מ- 89 ש"ח ועד 229 ₪. קופסאות אחסון 39.90-239 ₪, אביזרים לחדר אמבטיה 89.90-179 ש"ח ; שמיכות 149-249 ש"ח, כריות נוי 89-199 ש"ח ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully