וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע השיפוץ: אישה מצאה את החתול שלה תקוע בתוך קיר

14.10.2021 / 0:21

10 מיליון אנשים כבר צפו בסרטון הטיקטוק של חובבת החתולים ששמעה את החתול שלה מיילל ומצאה אותו תקוע מאחורי האריחים של קיר האמבטיה. איך הוא הגיע לשם? תצטרכו לראות בשביל להבין

חמישה דברים שלא ידעתם על חתולים/מערכת וואלה! news

בעלי חתולים מכירים היטב את תחושת האימה הזו שתוקפת אותם כשהחתול נעלם כאילו בלעה אותו האדמה, למרות שאתם יודעים שהוא איפשהו בבית. לרוב הוא שם - פשוט מסתתר לו במקום שהכי פחות חשבנו לחפש בו. במקרה של משתמשת הטיקטוק ג'יאבאנה, החתול שלה נעלם לגמרי אך המשיך ליילל כאילו הוא נמצא בחדר. רק לאחר חיפוש אינטנסיבי בבית, נפל לה האסימון - החתול תקוע בבתוך הקיר.

ג'יאבאנה פרסמה סרטון של רגעי החילוץ, כשאביה ביצע חתך בקיר ומצא שם את החתול המסכן. איך הוא הגיע לשם? מתברר שהיא בדיוק שיפצה את חדר האמבטיה ושמה אריחים במקום הקיר ההרוס. החתול המפוחד, שנבהל מרעש השיפוצים, כנראה נכנס לו לאחת הפינות שם ונותר מאחורי הקיר המחודש.

תראו את החמוד:

@giavannaaaa__ soooo my cat got stuck behind the wall when our tile went up today…. #fyp #foryou #catsoftiktok #cat #wtf ♬ Oh No - Kreepa

בסרטון ניתן לראות את חדר האמבטיה המעוצב שלה, כשג'יאבאנה טוענת ששמעה יללות המגיעות מאחורי האריחים שהונחו לאחרונה. מיד לאחר שאביה חתך ריבוע קטן בתחתית הקיר, נראה החתול השחור והחמוד שולף את ראשו החוצה. בתגובה לסרטון שצבר 10 מיליון צפיות, היא הסבירה: "הבית שלנו עובר שיפוץ מאז יולי. לא היה שום דבר שסגר את הקיר ולכן החתול יצר לו שם מקום מסתור. כשהנחת האריחים הסתיימה אתמול, אבא שלי ואני לא שמנו לב שהחתול התחבא שם. נכנסתי לחדר מאוחר יותר באותו לילה ושמעתי אותו מיילל. זה היה מצחיק מכיוון שהוא פשוט נשאר שם בזמן שכל עבודת השיפוץ נעשתה".

היא סיפרה שלחתול שלה לקח יותר משעה לעזוב את מקום המחבוא שלו - גם לאחר ששוחרר לחופשי. היא הוסיפה בתגובות: "הוא רק הוציא את ראשו ככה, אבל לא יצא משם לגמרי במשך יותר משעה". הסרטון זכה לאלפי תגובות. אחד כתב: "פעם איבדתי את הכלב שלי למשך יומיים. לא מצאתי אותו בשום מקום ואז גיליתי שהוא עלה במדרגות של המוסך ופחד לרדת". אחרת הוסיפה: "החתול שלנו נתקע פעם בגג המרפסת. יכולתי לשמוע אותו, אבל לא ראיתי אותו. לקח נצח להוציא אותו משם. חתולים תמיד מוצאים את עצמם במקומות מוזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully