וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעצב את הבית - מהסלון: האפליקציה שחייבים להכיר

מערכת וואלה! בשיתוף VOX

5.10.2021 / 10:57

מאמינים שאפשר לעצב רהיטים בעזרת המובייל, לבד וברמה גבוהה כמו מעצבי הפנים המקצועיים, בזמנכם הפנוי ובחינם? יש דברים כאלה

בווידיאו: הקולקציה החדשה של VOX/יח"צ

אם היו אומרים לכם שאתם יכולים להיות מעצבי הפנים של הבית שלכם, ולעצב את החללים והרהיטים לבד, לפי טעמכם האישי וכל זה ממכשירי המובייל כשאתם שרועים מול הטלוויזיה, הייתם מאמינים?

במקום לשחק "קנדי קראש" או שוב לצפות בחדשות, תוכלו לעצב ולרהט כל חדר שתחפצו עם תוכנת חינם, וברמה של מעצבי הפנים והאדריכלים, עד שאפילו אתם לא תאמינו כמה כישרון חבוי יש בכם.

סקפטיים? סימן שאתם לא מכירים את ענק הרהיטים המוביל VOX מפולין, ובטח לא את תוכנת העיצוב הבלעדית והחינמית שלהם. יתרה מכך - בסוף התהליך תוכלו להגיע לחנות הדגל ולראות את היצירה שלכם בהדמיית תלת ממד עם משקפיים מיוחדים. כן, גם זה בחינם.

שנתחיל לעצב? או יותר נכון לשחק? היות שהתוכנה כל כך ידידותית והעיצוב הופך למשחק, אפשר לצרף את כל בני המשפחה, לבחור יחד ולשתף את הילדים כדי שיעצבו את הממלכה שלהם בעצמם. אין כיף גדול מזה.

הנה כמה נתונים שחשוב לדעת על מותג הרהיטים VOX ולמה כדאי לרכוש רהיטים דווקא ממנו:

VOX היא ענקית הריהוט המעוצב מפולין, קיימת כבר כ-30 שנה ובעלת סניפים רבים בעולם כולו. ב-VOX תזכו לחוויית קנייה שונה מכל מה שהכרתם עד היום ותמצאו מגוון רחב של רהיטים איכותיים ברמות איכות וגימור גבוהות לכל חללי הבית, וגם חיפויי קיר ורצפות.

לרשת תוכנת עיצוב בלעדית הנקראת VOX BOX, המאפשרת לעצב לבד את חללי הבית, מכל מכשיר מובייל. זה פשוט וקל וכל אחד יכול. כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאפליקציה ולהתחיל במלאכה.

באפליקציה תוכלו לשרטט את חלל החדרים לפי מידה, לבחור רהיטים מהקולקציה, למקם אותם במרחב, ואפילו לבדוק אם יש מספיק מקום לדלת הארון להיפתח.

VOX. יח"צ,
הכל בסטייל שלכם/יח"צ

ואת כל הטוב הזה תעשו בזמנכם הפנוי, שרועים בסלון עם מכשיר המובייל כשבני המשפחה לצדכם, מתייעצים, משנים, מזיזים את הרהיטים בחלל ומתרשמים, מחליפים צבעים של הריהוט, ואפילו משנים את הרגליות ואת ידיות השידה, וכל זה בלי לצאת מהבית, בלי להזיע מהחום ובלי לחפש חנייה.

ואת המחירים כבר הזכרנו? כי העלות נגישה משמעותית - מוזמנים להיכנס לאתר ולבדוק.

יש עוד? ברור שיש עוד

זה נשמע מושלם אבל תתפלאו כי יש עוד. למשל, הקולקציה החדשה "CREATIVE", שמחוללת מהפכה בעולם הרהיטים. קולקציה עם 2,500 "מקטים" לעיצוב כל חללי הבית - חלל המשפחה, הסלון, חדרי השינה של ההורים ושל הילדים, וגולת הכותרת הם חדרי התינוקות. קולקציה רחבה ומגוונת שנותנת פתרונות אין-סופיים. VOX מובילים בעיצוב, באיכות ובמחיר האטרקטיבי ולא בכדי הם מספר 1 במכירות של חדרי תינוקות.

את הקולקציה החדשה ניתן לראות באתר, ואתם גם מוזמנים לאולם התצוגה בפתח תקוה, להתרשם מפריטים נבחרים של קולקציית Creative המוצגים שם. לגעת, לבדוק ובעיקר להתרשם.

אתם לא יודעים לעצב וצריכים עזרה? תחילה כנסו לקטגורית "החדרים המעוצבים". אלו דוגמאות להמחשה ולהשראה, שעוצבו בידי המומחים והמעצבים של VOX העולמית. בנוסף, ניתן להתקשר לאולם התצוגה והצוות המקצועי של הרשת יעמוד לרשותכם וישמח לתת לכם עצות וטיפים חשובים.

בווידיאו: הקולקציה החדשה של VOX/יח"צ

קולקציית Creative מובילה את תהליך העיצוב צעד חשוב קדימה בפיתוח טכנולוגי נוסף ובאפליקציה החדשה, איתה ניתן לעצב כל פריט ריהוט שתחפצו בו, על פי הצרכים שלכם ולטעמכם ואפילו לסובב אותו ולראות אותו מכל צדדיו ועוד.

קחו לדוגמה את ארון בגדים. בעזרת האפליקציה החדשה ניתן לתכנן את ארון הבגדים שלכם לפי הצרכים המתאימים לכם. אם אתם אנשים של מדפים, זה הזמן להחליט כמה מדפים אתם צריכים ולחלופין, אם אתם אנשי עסקים עם חליפות, הקציבו מקום מכובד לאזור התלייה. תוכלו להחליט אילו דלתות אתם מעדיפים לארון, באיזה צבע, וכן לבחור את הידיות והרגליות לארון. לאף אחד בעולם לא יהיה ארון כמו שאתם עיצבתם לעצמכם, ואם יבואו אורחים ותקבלו מחיאות כפיים, אולי זה הזמן להחליף מקצוע ולהפוך למעצב פנים.

בענקית הריהוט VOX אתם המעצבים של עצמכם, על פי טעמכם האישי, ובעלות נגישה. עם כמה קליקים ועם מכשיר מובייל ואתם לגמרי שם.

כניסה לקולקציית Creative

אולם תצוגה, VOX בן ציון גליס 18 פתח תקווה, מתחם M סנטר

טלפון: 03-6610033

ווטסאפ: 054-9410756

פתוח 10:00-19:00

לרכישה ישירה מהאתר www.vox.co.il

VOX. יח"צ,
מספר 1 בחדרי תינוקות/יח"צ
מערכת וואלה! בשיתוף VOX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully