וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תרכיבו לעצמכם מזגן משני פריטים שיש לכם בבית

2.8.2021 / 0:17

משתמש טיקטוק הציע פתרון מהיר למי שנתקע בלי מזגן בימי הקיץ הלוהטים - וכל מה שאתם צריכים בשביל להתקרר הם שני פריטים שכבר יש לכם בבית

ככה תכינו מזגן ביתי/@sam.southall02

הטיפ הבא מיועד לאנשים שאין להם מזגן בבית - או לפחות לא בכל החדרים - או למי שנתקע חס וחלילה עם מזגן מקולקל דווקא בשיא החום. משתמש טיקטוק שיתף דרך פשוטה לבניית מזגן בשיטת עשה זאת בעצמך שעשויה להציל אתכם בימים החמים האלה של הקיץ.

סם, שנקרא בטיקטוק @sam.southall02, מסביר בסרטון כי הדבר הראשון שיש לעשות הוא לסגור את כל החלונות והדלתות בחדר אותו אתם רוצים לקרר. לאחר מכן, הוא מניח בקבוק מים קפוא של שני ליטר מאחורי מאוורר ומדליק אותו. התיאוריה העומדת מאחורי השיטה הזאת היא שבקבוק המים הקפוא יהפוך את האוויר שנקלט במאוורר לקריר יותר - וזה בהחלט שדרוג לאוויר החם שהמאוורר בדרך כלל נושף לעברנו.

תראו איך הוא עושה את זה:

הסרטון צבר מעל מיליון צפיות בטיקטוק כשחלק הציעו להשתמש באריזת קרח ולא בבקבוק מאחר שבקבוקים עלולים להתפוצץ במקפיא כשהקרח מתרחב. חלק מהצופים התרשמו מהטריק: "מאוורר בחדר סגור לא יעזור ולכן תוספת של בקבוק קפוא הוא בהחלט פתרון לטווח קצר", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני הולך לשים גלונים של קרח מאחורי המאוורר שלי עכשיו". אחרים פחות התלהבו: "פשוט תקנה מזגן. זה די זול בימינו", כתב אחד ואחר סיכם, "זה פתרון לקמצנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully