וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריכת כדורים ומעבר פות סודי: כך נראה הבית של קארה דלווין

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 14:36

לא חשבנו שהבית של הדוגמנית הבריטית יהיה משהו גנרי, אבל למנהרת ואגינה ושירותים שהם מקדש זיכרון לדיוויד בואי גם אנחנו לא ציפינו. הצצה לביתה המשוגע של קארה דלווין

קארה דלווין, דוגמנית העל הבריטית, בורכה לא רק בגנים טובים אלא גם בטעם משובח וייחודי. ביתה המעוצב והצבעוני בלוס אנג'לס נחשף היום בכתבה במגזין האדריכלות Architectural Digest וקשה להתיק מבט מהתמונות הססגוניות והמרהיבות.

חובבי המינימיליזם הנורדי, הסיטו מבט, משום שהטעם של דלווין הוא ההיפך הגמור ממינימליסטי ונקי - צבעוניות עזה, ריבוי מרקמים ושכבות, חיות, צמחים, והפתעה מאחורי כל דלת, מאפיינים את הבית הזה, שדלווין עיצבה בעזרתו של האדריכל ניקולו ביני.

לחצו על החצים ודפדפו בתמונות:

הבית - בית אבן בסגנון אנגלי-כפרי, נבנה בשנת 1941 עבור משפחת וון דר אה, שהיתה בעליה של רשת סופרמרקטים מצליחה וגם אנשי דת אדוקים מאוד. בגלגולו הנוכחי אדיקות דתית היא פחות המוטיב שמאפיין אותו, כפי שמעידה "מנהרת הוואגינה" שיצרה בו הדיירת הנוכחית - כך מכנה דלווין את המסדרון הסודי שמוביל מהסלון לחדר שינה סמוך לו. היציאה מן המנהרה עוברת דרך פסל רך דמוי איבר המין הנשי ומשם בזחילה דרך דלת של מכונת כביסה שמרפררת לנקב אחר באותה הסביבה.

עליית הגג עוצבה כיעד מושלם למסיבת חשק - עם מראות על התקרה, נדנדה עם גדילים, ספה נוחה שמושביה מתפתלים סביב החדר כמו נחש, אזיקי ידיים ורגליים וכמובן, איך אפשר בלי עמוד החשפנות המתבקש.

"קארה היא יצור של עונג טהור. המקום הזה הוא הבית האולטימטיבי שלה - פנטזיה מלאה ברפרנסים לדברים שמדליקים אותה", אמר האדריכל ביני, שלא הסתיר את התענוג והנחת שרווה בעצמו מתהליך העבודה עם דלווין יוצאת הדופן.

תמונות השער: דלווין בבריכת הכדורים שבביתה

למרות כל הפיצ'רים יוצאי הדופן והביזאריים - שירותים בהשראת דיוויד בואי, פסל של שור שעשוי מאלפי כדורי אקסטזי לכודים בתוך אקריל, גלשן של שאנל, בריכת כדורים ואינספור יצירות אמנות אקצנטריות שמעטרות את החדרים השונים - דלווין מתעקשת שזהו קודם כל בית עבורה. "זה עדיין מרגיש לי כמו בית - יש פינת אוכל, סלון ומטבח. אבל הוא גם סוג של מסע - ככל שתיכנסו עמוק יותר, תמצאו יותר אוצרות", אמרה דלווין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully