וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנראה ששאבתם אבק לא נכון כל חייכם - וזו הדרך המהירה והיעילה לעשות זאת

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 8:39

איך אפשר לטעות בשאיבת אבק? מתברר שאפשר. משתמשת טיקטוק חושפת מהי הדרך השגויה לשאוב אבק (שכולכם ודאי משתמשים בה) וגם מהי הדרך הנכונה והסופר יעילה לעשות זאת

זו הדרך הנכונה להשתמש בשואב אבק/@thebigcleanco

מתוודים, לשאוב אבק זו אחת ממטלות הבית השנואות עלינו. אנחנו תמיד מוצאים את עצמנו עוברים עם השואב שוב ושוב על אותם אזורים או מפספסים אחרים - וזה תמיד מרגיש לנו כמו נצח. אז כמובן ששמחנו לגלות שיש שיטה יעילה ומהירה יותר לשאוב אבק ואולי זה כבר יפסיק להרגיש לנו כל כך נורא.

על אף שמעולם לא השקענו מחשבה בצורת השאיבה שלנו, מנקה מקצועית טוענת כי למעשה שאבנו לא נכון כל חיינו - ושיש שיטה נכונה לעשות זאת. אשת המקצוע שמנהלת את חשבון הטיקטוק The Big Clean Co חשפה בסרטון מהי הדרך הראויה לשאוב אבק. בסרטון שצבר יותר ממיליון צפיות בטיקטוק, היא הסבירה: "קבלו טיפ ממנקה מקצועית - לפעמים אתם צריכים להאט כדי להתקדם מהר יותר".

כך תעשו את זה נכון:

ראשית, הציגה המנקה את הדרך האקראית והשגויה לשאוב אבק ואמרה: "לשאוב אבק ככה זה פזיז ולא מסודר ואתם מפספסים מקומות". במקום זאת, היא טוענת שהדרך הנכונה היא שאיבת אבק בקווים אלכסוניים, כך שכל סנטימטר של השטיח יכוסה פעמיים וישאיר אתכם עם גימור מספק. "לשאיבה יעילה צריכה להיות שיטה", היא התעקשה, "שאיבת אבק בקווים אלכסוניים מבטיחה שכל נקודה תכוסה פעמיים ולא תפספסו שום חלק".

הסרטון זכה לאהדה רבה שהתבטאה בתגובות. "זה ההבדל בין חובבן למקצוען. כבוד", כתב אחד ואחר הוסיף: "מאז שגיליתי את זה השטיחים אצלי בבית שלי מעולם לא היו נקיים כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully