וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקורונה? איקאה מגיעה לפתח תקווה

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 11:54

ענקית עיצוב הבית השבדית פותחת סניף נוסף של חנות המטבחים שלה IKEA KITCHENS בפתח תקווה. מנכ"ל איקאה ישראל: "הקורונה העלתה את הביקוש למטבחים ב-20%"

מטבח של איקאה בסניף IKEA KITCHENS   בפתח תקווה. דור נבו,
אחרי הקורונה, כולם עושים מטבח חדש. מטבח עץ בהיר של איקאה/דור נבו

איקאה ישראל פותחת סניף של חנות המטבחים שלה IKEA KITCHENS בפתח תקווה. חנות הקונספט, שנפתחת היום בהשקעה של 3 מיליון ₪ משתרעת על שטח של 500 מ"ר ומציגה 16 מטבחים במגוון סגנונות. זהו הסניף השני של חנות המטבחים של איקאה והוא מצטרף לחנות נמל ת"א ולמחלקות המטבחים בחנויות איקאה.

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל מסר כי העמקת העיסוק של החברה בארץ בתחום המטבחים הוא פועל יוצא של מגיפת הקורונה והשלכותיה. "הנגשת מחלקות המטבחים לקהל לקוחותינו בכל חנויות איקאה וכן בחנויות IKEA KITCHENS, בשילוב האפקט שיצרה הקורונה, העלו בכ- 20% את הביקושים למטבחים עמידים, איכותיים ובמנעד מחירים רחב, המאפשר לכל אחת ואחד למצוא את מבוקשם בתקציב המתאים להם", אמר קובלנץ.

מטבח של איקאה בסניף IKEA KITCHENS   בפתח תקווה. דור נבו,
עלייה של 20% בביקושים. מטבח בשילוב עץ בהיר וארונות שחורים, איקאה/דור נבו

חנויות IKEA KITCHENS הן הראשונות בעולם מחוץ לשבדיה, ומותאמות לצרכים ולהעדפות של הישראלים בעיצוב, תכנון וסגנון המטבח. בחנות החדשה בפתח תקווה, שממוקמת סמוך לקניון הגדול בעיר, מוצגים מטבחים בסגנונות עיצוב מגוונים, בהם: מודרני, כפרי, סקנדינבי, צבעי עץ ועוד. בחנות קיימות מספר עמדות תכנון לפגישות אישיות עם מעצבי המטבחים, בנוסף למגוון חדש של מטבחים וחזיתות מעץ מלא ובמבוק, אבזור פנים, פרזול, משטחי אבן ועוד, שיוצג בכל מחלקות וחנויות המטבחים.

כתובת החנות: יצחק רבין 1, פתח תקווה.
שעות פתיחה:
ימים א'-ה' 9:00-19:00, יום ו' 8:30-13:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully