וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 מיליון צפיות לטריק ניקיון "משנה חיים" לאיסוף הלכלוך שלא עולה על היעה

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 7:04

משתמשת טיקטוק צברה יותר מ-16 מיליון צפיות לסרטון קצרצר בו הדגימה כיצד היא אוספת בקלות את האבק שנותר לאחר שמסיימים לטאטא את הריצפה - והרשת בהיסטריה: "אני כל כך שמחה שאת קיימת"

ככה נפטרים מהליכלוך שנשאר אחרי היעה/shimmyshim17/TikTok

טריק סופר פשוט לאיסוף אבק שנותר לאחר טאטוא צבר יותר מ-16 מיליון צפיות והוכיח לנו שלא צריך להשקיע הרבה כדי לייצר סרטון ויראלי - מספיק רעיון גאוני ואתם על דרך המלך.

אין דבר מעצבן יותר משאריות האבק האחרונות שנותרות לאחר שמטאטים את הריצפה. אלו שלא משנה כמה תנסו לטאטא אותן ליעה, הן ישארו דבוקות לריצפה - עד שבסופו של דבר אתם נכנעים ומגרדים אותן מהריצפה עם היד - או שפשוט מטאטאים אותן אל מתחת לספה. ובכן, אם חולת ניקיון שיתפה טריק סופר שימושי לאיסוף הלכלוך שנותר מאחור וברשת אנשים בהיסטריה כאילו היא המציאה את האיי-רובוט.

המשתמשת shimmushim17 שצברה מיליוני צפיות בטריקים ששיתפה עד היום בטיקטוק, טוענת שהפתרון לשאריות הלכלוך הוא שימוש במגבת נייר רטובה. בסרטון ההדגמה שלה ניתן לראות אותה מרטיבה את קצה מגבת הנייר בכיור, מניחה אותה על הרצפה ליד ערימת הלכלוך ומטאטאת את הלכלוך אל קצה מגבת הנייר בחלקה הרטוב. לבסוף היא מרימה אותה בתנועה גורפת - כשכל הלכלוך דבוק אליה כמו דבק - וזורקת אותה לפח.

תראו איך היא עושה את זה:

הסרטון צבר 2.1 מיליון לייקים ואלפי תגובות. "אני מאחל לך ששני צידי הכרית שלך ישארו קרים לנצח", איחל לה אחד בהומור ואחרת הוסיפה: "אנשים שכותבים בתגובות 'אז פשוט תקני שואב אבק' כנראה מעולם לא טאטאו את הבית". צופה נוספת כתבה: "אני כל כך שמחה שאת קיימת. אני בדיוק עומדת לנקות את הרצפה שלי והעצבים שלאחר מכן נחסכו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully