וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופסוף אפשר לבחור לעצמנו ארון אמיתי

כתבה פרסומית, בשיתוף קלוס

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 14:13

הידעתם? מעבר לסטנדרט המקובל בישראל, קיים עולם שלם של ארונות מתקדמים, כולל פטנטים בלעדיים, מנגנונים חזקים להפליא, עיצובים אינסופיים, מפעל שעובד כמו שעון שוויצרי ומחלקת שירות שפשוט לא תצטרכו להמתין לה. הכירו את המהפך של "קלוס"

בווידיאו: הכירו את ארונות קלוס/יח"צ

חברת קלוס מוכרת מאוד לאלו הגרים בצפון הארץ, עם שלושה סניפים באזור חיפה והקריות, וסניפים נוספים בראשון לציון ובאר שבע, ובזכות רפרטואר של ארונות שלא משאיר מקום לדמיון. מספר מהלכים שהחברה מבצעת בימים אלה ממקמים אותה בראש חברות הארונות בישראל. הנה הזדמנות טובה להכיר את הפרטים:

קלוס. יח"צ,
קלוס/יח"צ

פריסה

ארונות קלוס מתפרסים בימים אלו לשני סניפים חדשים ומרהיבים, שיפתחו בחודשיים הקרובים. הראשון הוא בדיזיין סיטי, עיר העיצוב החדשה של ישראל במעלה אדומים. כנראה שכבר שמעתם בשנה האחרונה על המתחם שעומד להיפתח סמוך לירושלים, מתחם שלא נראה כמותו בישראל בהיבטים של גודל ומגוון. הוא כל כך גדול, עד שבמקום אפילו נבנה בית מלון למעוניינים להגיע לשבוע ולסגור את כל הרכישות לבית.

קלוס. יח"צ,
קלוס/יח"צ

קלוס הייתה מהחברות הראשונות לרכוש אולם תצוגה במקום והיא תעמיד בו את אולם התצוגה הגדול והמרהיב שנראה עד כה בתחום ארונות ההזזה. מלבד היותו מגוון וכולל את כל פתרונות האחסון שרק אפשר להציע, המתחם החדש יכלול גם אזור תכנון ואזור חומרים, בהם ניתן יהיה לשבת עם מעצב הפנים או האדריכל ולהרכיב בנחת את חדר השינה, ממש כמו באירופה.

הסניף השני החדש יהיה במתחם REDISIGN בחיפה - מתחם שמוקדש כולו לעיצוב הבית. גם שם יוצגו לנוחות הלקוחות מגוון עצום של ארונות, באולם תצוגה רחב ידיים: מארונות פתיחה והזזה, דרך חדרי ארונות ועד למוצרים נלווים לחדר השינה כמו שידות, קומודות ועוד.

קלוס. יח"צ,
קלוס/יח"צ

שירות - כמו באירופה

לצד פריסת החנויות ומגוון המוצרים, גם מפעלי קלוס חווים שינוי דרמטי בעקבות הביקוש הרב ובימים אלו עוברים למקומם החדש במושב תפן. המפעל החדש יהיה הגדול בארץ בתחום פתרונות האחסון ויתפרש על שטח של כ-10,000 מ"ר, כאשר הוא משלב בין המכונות המתקדמות בעולם בתחום הנגרות לאוטומציה מלאה, מרגע קבלת ההזמנה ועד לאספקה - ללא מרווח לטעויות וכמעט ללא מגע יד אדם.

המפעל החדש יעניק לקלוס יתרונות בלעדיים בענף הארונות, כאשר היתרון הראשון שבהם הוא דיוק. שיטת העבודה החדש והמפעל המתקדם יביאו את קלוס לרמת דיוק שטרם נראתה. דיוק בייצור ובאספקה הוא לרוב עקב האכילס של כל חברה ועבור קלוס, שעובדת עם חומרי הגלם הטובים והיקרים ביותר, מדובר בשלב האחרון בדרך למוצר מושלם. כמו כן, יעניק המפעל החדש יתרונות משמעותיים בצמצום זמן הייצור, ויבטיח הובלה והרכבה ברמה אירופאית ובהתאם לתקנים בינלאומיים.

קלוס. יח"צ,
קלוס/יח"צ

מגוון

בקלוס אוהבים הפתעות ולכן, אין זה פלא שהמגוון שהתחלף בסניפים בשנה האחרונה בלבד היה אסטרונומי במונחים של חברות ארונות ישראליות. בין היתר, הגיעו לסניפים ארונות ה-SPREAD בעלי פתיחה ייחודית, ארונות פתיחה עם עיטורים בחיתוך CNC על גבי הדלתות, ארונות שקופים עם תאורה מלאה, ארונות הרחף הטובים בעולם מדגם "HOVER" וארונות המישור האחד ("FLAT") בפיתוח ישראלי, שהספיקו לייצר סנסציה בזמן קצר, כל אלו לצד הדפסים חדשים ומיוחדים, שהופכים את המגוון של קלוס לדינמי ביותר שתמצאו בארץ.

קלוס מזמינה אתכם כבר היום להתרשם מעולם של ארונות מתקדמים בכל אחד מסניפי הרשת מהצפון ועד לדרום וליהנות מארונות שאין דומים להם, משירות נהדר וממגוון עצום ומבטיחה - זו רק ההתחלה.

לאתר קלוס

קלוס. יח"צ,
קלוס/יח"צ
כתבה פרסומית, בשיתוף קלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully