וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכות, עיצוב, מחיר: הגיע הזמן לחדש את הבית בפסח הזה

בשיתוף שופרסל

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 16:50

מותג גאלה של רשת שופרסל מציע לכם לקראת חג המצות קולקציה חדשה ושמחה במיוחד של כלים לבית, שתתאים לכל פינה, מהמטבח, דרך הסלון ועד לחדרי השינה. הטרנדים המובילים: חומרים טבעיים ושיטת צביעה היישר מעולם האופנה

בווידיאו: הכירו את מותג גאלה/שופרסל

הקורונה השאירה אותנו בשנה האחרונה בבית הרבה מעבר לצפוי, הרבה מעבר למה שהתרגלנו אליו. ולצד הקושי המובן, התרחשו ככל שחלפו החודשים שני דברים מרכזיים: ראשית, התחלנו לשים לב לצורך לחדש מקומות שונים ברחבי הבית. בנוסף, הבנו כי הרענון של סביבת המגורים גם עושה לנו טוב לנשמה ועוזר לנו לעבור את התקופה הזו.

מתוך התחושות הללו נוצר שגשוג בתחום המוצרים לעולם הבית. בשנה האחרונה נהנינו לקנות לעצמנו כלי בישול חדשים, כלי אפייה, צלחות הגשה יפות, מוצרי טקסטיל, מוצרי חשמל למטבח ועוד, העיקר שבכל פעם ש(שוב) נעיף מבט סביב ארבע הקירות נוכל ליהנות מתחושה נעימה וחמימה.

וכמובן שכאשר זה נוגע לדברים שאנחנו מכניסים אלינו הביתה ומשתמשים בהם בחיי היומיום, ישנם שלושה עקרונות מרכזיים: שהאיכות תהיה גבוהה, שהעיצוב יהיה מיוחד ושהמחיר יתאים לכל כיס. או במילים אחרות: מותג גאלה הום, של רשת שופרסל.

שופרסל גאלה. גבע טלמור,
מהמטבח, דרך הסלון ועד לחדרי השינה - בגאלה תמצאו את כל האפשרויות/גבע טלמור

המוטו של מותג גאלה הוא "Quality and Design" ואכן, תוכלו למצוא בו הקפדה גבוהה במיוחד על רמת האיכות, לצד מוצרים בעלי קריצה עיצובית עכשווית והכל בסכומים שמאפשרים לקהל הרחב ליהנות ולהתחדש. "גאלה דוגלת במראה שמתאים לכל הבית, אחיד ומעוצב, מהמטבח, דרך הסלון ועד לחדרי השינה - כל עולמות התוכן מתחברים. לדוגמה, הצבעוניות של מוצרי החשמל משתלבת באופן מושלם עם הטקסטיל וכן הלאה", אומרת חגית גולדפרב, מנהלת עולם הבית בשופרסל.

בכל שנה מושקות שתי קולקציות כלי בית מרכזיות חדשות, בראש השנה ובפסח, כאשר בכל חודש ישנן קולקציות נוספות שמתחדשות. לקראת פסח הקרוב התמקדו בגאלה לא רק בניסיון לעזור לכם להרגיש שינוי חיובי בבית, אלא גם בצורך להחזיר את הטבע לחיינו, אחרי חודשים ארוכים בהם נאלצנו להימנע מטיולים.

לכן, הקולקציה החדשה של פסח מורכבת מחומרים טבעיים, שמעניקים מראה אמיתי ולא מעובד. איך עושים את זה?

שופרסל גאלה. גבע טלמור,
קולקציית חג מיוחדת/גבע טלמור

בדי יוטה - המראה והצבע הטבעי של הבד המעניין הזה נשמרים, ומאפשרים להדפיס עליהם שלל דברים, כמו כיתובים, כוכבים ועוד.

מקרמה - שיטת קשירה מסורתית, המורכבת מ-100 אחוז כותנה ונעשית בעבודת יד, אישית, ללא טכנולוגיה, מה שמעניק מראה קלאסי. מוצרי המקרמה של גאלה לפסח הקרוב מורכבים מצבעוניות פסטלית ועדינה, שמכניסה רוח חיים משמחת.

מוסלין - חומר טבעי נוסף, שמספק מגע נעים ונוח במיוחד לבית. המוסלין הוא בד יוקרתי במיוחד ובגאלה תוכלו למצוא מגוון מוצרים ממנו.

כותנה אורגנית - הכותנה הזו גדלה ללא כימיקלים וחומרי הדברה, מה שעוזר לכולנו לשמור על הטבע והסביבה. תוכלו למצוא מצעים ומגבות נהדרות מכותנה אורגנית בגאלה.

פמפסים - תוכלו למצוא גם כדים מחומרים טבעיים ולצדם צמחים שעברו ייבוש מיוחד ונקראים "פמפס", אשר הפכו לטרנד עולמי ענק.

טרנד מרכזי שני, שהחל בעולם האופנה ועבר מהמותגים הכי נחשבים אל כלי הבית הוא שיטת הצביעה "טאי דאי", במסגרתה לוקחים את הבד, מקמטים אותו, צובעים וכאשר פותחים, נוצרות צורות מעניינות. כן, בדיוק כמו ילדי הפרחים בסיקסטיז.

גולדפרב מוסיפה: "יצרנו עבור הקהל קולקציה מיוחדת של טקסטיל, כריות נוי, פופים לישיבה ועוד המון אפשרויות ורעיונות". טכניקה נוספת עם קריצה אל העבר היא האמייל, אותה אפשר למצוא במסעדות יווניות וים-תיכוניות בדרך כלל. פסח תמיד מסמל את הכניסה לקיץ וזה בדיוק לוק הנופש שמתאים לנו כרגע.

לגאלה יש עולם שלם של מוצרים, ואם מתחשק לכם בפסח הזה לשדרג את המטבח, תוכלו להרכיב בדיוק את הצבעוניות האהובה עליכם ואפילו להתחדש במיקרוגל צבעוני. המוטיב תמיד שמח ואפשר להשלים בקלות מראה אחיד עם סירים ומחבתות איכותיים, שמתאימים כולם לאינדוקציה ומביאים חדשנות משלהם.

אז שיהיה חג שמח, אופטימי ומרענן.

בשיתוף שופרסל
  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully